Boldog Karit!!

146 18 0
                                    

Ez egy ilyen külön kiadásos rész lesz....ugy hogy ja. Xdd

(T/n) szemszöge

Kora reggel ébresztett az ébresztőm, hogy ne aludjak délig. Tehát nagy nehezen felkeltem és oda sétáltam a naptáramhoz kihúzni még egy napot.
Ki kerekettek a szemeim mikor meg láttam hogy milyen nap van ma.

-MA VAN KARÁCSONY!!- ordítottam el magam.

Gyorsan felöltöztem, természetesen karácsonyi kötött pulcsit húztam és egy rénszarvasos hajpántot tettem a hajamba ja meg persze a fekete farmer.
Le rohantam a többiekhez és láttam hogy ők is rá jöttek már hogy milyen nap van ugyan is mindenkin karácsonyi cucc volt.

-SLENDYYYY!!- orditottam el magam.

Szegény Slenderman pont akkor hozta be a fát, persze én próbáltam neki segíteni...........ami nem nagyon sikerült....

Mikor nagy nehezen be állítottuk a hejére a fát kezdődhetett a díszítés. A fagyönygöket rakosgattuk mikor is Jeff fel ordított hogy: Az ajándékok!!! B*zmeg elfeljettem.
Úgy hogy szaladt ki a városba, nem hinném hogy most bármi is nyitva lenne, de végül is próbálkozni szabad.
Még szerencse hogy én már egy héttel ezelött beszereztem mindent.

Tehát szépen feldíszítettük a fát, úgy hogy Ben mindig képes volt valamit elbénázni.
Még szerencse hogy itt volt Slendy, mert ha nem lett volna akkor a karácsony fának annyi...xd

-Ez is kész...én elmegyek a konyhába vacsorát csinálni, DE velem jön.....mondjuk.....hmmm.......Toby és Masky. Ti addig a házat díszítitek fel.- mondta Slendy.-Ja és Ben kérlek inkább ne menj olyan magas.....helyekre.- mondenki nevetésben tört ki.

Mindig engem kültek felrakni a karácsonyi díszeket. Nagy pehhemre (így írják??xdd) én is ledöltem a létráról még szerencse hogy ott volt Laughing Jack. Menyasszony pózba kapott el, persze ezt Slendy nem nézte jó "szemmel". Mondjuk meg is értem még a vak is látja hogy szerelmes belém, de majd az ajándék bontásnál majd lesz egy kis meg lepim.😈😈😅

Na de vissza a díszítéshez sokat bénáztunk L.J sokszor meg próbálta le enni a Szaloncukrokat a fáról. Közben Jeff is vissza tért és beszerzett minden ajándékot....azta. Ben megunta az egészet ezért video játékozott. A többiek és én meg folytattuk a díszítést.

-SLENDYYY!!-orditottam.

Oda teleportált elém.
-Igen Kedves?- kérdezte.

-Készen vagyunk.- röhögtem el magam.

-Rendben mindjárt mi is készen leszünk és akkor vacsorázhatunk.-mondta.

-Ilyen gyorsan elment az egész nap??- furcsálltam.

-Ha jól érzi magát az ember gyorsan repül az idő!-mondta.

-Igaz.

Slendy vissza ment a sütöhöz és folytatta amit csinált.....én pedig felszaladtam a szobámba és előszedtem az összes ajándékot a szekrényből.

-KÉSZ A VACSORA!!- ordította el magát Slendy.

Már mindenki lennt volt csak én szedegettem elö még mindig az ajándékokat. Hát mit ne mondjak elég sokan vagyunk és jó relytek hej kell hogy senki ne találja meg.

-(T/n)!! Gyere!!!- üvöltött fel Slendy.

-Megyek mindjárt!!- üvöltöttem vissza. Xd

Gyorsan ki szedtem az uccsó ajándékot és szaladtam le.

-Itt vagyoook!- ültem le a hejemre.

-Most hogy mindenki itt van..-nemtudta Slendy be fejezni a mondatát mert Jeff bele vágott.

-EGYÜNK!- üvöltötte Jeff.

Mindenki Slendyre nézett.
-jó...egyetek...jó étvágyat.-mondta Slendy megtörve.

Vacsora után mindenki le hozta az ajándékait és körbe ültük a fát.
Mindenki elkezdte egyesével oda adni az ajandékát.

-Boldog karácsonyt!- mondta Jeff és adott oda egy vörös dobozt.
Ki nyitottam és egy Jeff baba volt bennt. Ki tört belöllem a röhögés.

-Köszönöm nagyon tetszik.- öleltem meg.-Várj én gyüvök.-nyújtottam át neki egy színes ajándékot. Jeff ki bontotta és elkezdett ugrándozni örömében.

-Kösziiii!- ölelt meg többször is.- Míg mások késeket adtak nekem...te nem.- Jeff tőlem két dolgot is kapott nemtudom hogy örülhetett neki....azt hittem nem fog tetszeni... na mindegy....... tehát Jeff tölem egy kés élezöt kapott amit amugy bárhol beszerezhetett volna meg a késére egy ilyen melegítő bizbaszt. Xdd

Bentöl videojátékot kaptam, nagyokat röhögtünk mikor oda adtam neki az ajándékomat és egy videó játék volt benne.
L.J-töl egy........Laughing Jack ruhát kaptam...? Öhm......oké?? Én neki sok-sok cukorkát meg néhány kínzó eszközt.

Mindenkitől meg kaptam az ajándékomat és tölem is meg kapták ők. (fhuuu ezt nagyon szarul fogalmaztam meg srry)
Csak én meg Slendy maradtunk. Mindenki minket nézett színte már kínos volt.

Slendy oda nyújtotta a fekete kis dobozt és én azzal a lendülettel vettem el. Az ajándék mellett volt egy rózsa,ki bontottam és egy fénykép volt kettönkröl.
Nagyon tetszett viszont most én jöttem, oda adtam neki a színes kis ajándékot.

Ki bontotta a kis dobozt, elöször csak nézte egy-két percig aztán fel ébredt a bambulásból és az egyik csápjával ki emelte a fagyöngyöt. Én azzal a lendülettel hajoltam oda hozzá és pusziltam meg. Paradicsom piros lett a feje ami nagyon meg látszott a fehér bőrén. Mindenki körülöttünk ujjongani kezdett aztán meg azt hajtogatni hogy Csókot, csókot, csókot.

Slendy kérdően nézett rám én csak elvigyorodtam és a nyakába ugrottam.
És meg történt az amire mindenki várt..............megcsókolt.

Sziasztok!! A vége egy kicsit nyálasra és romantikusra sikerült.....bocsi.
Remélem azért tetszik! A helyesírási hibákért is bocsi.
Mindenkinek Boldog Karácsony!!!🖤🥳🌲🎄🎉🎁

Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)Where stories live. Discover now