Ben szemszöge
-Jeff!!!!!!!- szaladt oda hozzá Toby és ölelte meg.
Én még mindig mérges vagyok rá.
Nem kellett volna bántania (T/n)-t.-Mit keresel itt?- kérdeztem tőle bunkon.
-Beszélnem kell Slendyvel.-mondta.
-Miért akarsz te Slenderrel beszélni?- kérdeztem.
-Hol vagyok valami kihalgatáson?- próbált viccelödni ,de nem tudott.
-Mi történik itt?.- jött ide hozzánk Slendy.
Mikor meg látta Jeffet meg állt és csak nézett elöre.
-Mit keresel itt?- kérdezte Slenderman.
-Én is ezt kérdeztem töle.-mondtam.
-Beszélnem kell veled.- mondta Jeff Slendernek.
-Gyere az irodámba.- mondta a polip.Slendy szemszöge
Le ült elém Jeff és egyböl neki kezdett mondandójának.
-Szóval, nagyon sietnem kell. Megszöktem Zalgotól és most keres, azt hiszi hogy gyilkolni vagyok a városban.- mondta hadarva.
-Oké és nekem ehhez mi közöm van.- kérdeztem.
-(T/n) él.- mondta ki.
A vér is meg fagyott bennem.
-Az nem lehet......a "szemem" láttár halt meg.
-Nemteljesen úgy történt minden.............tehát igen, meg halt viszont Zalgo valahogy föl támasztotta.Most az egyszer éreztem hogy van még remény, hogy meg keres és örökké együtt leszünk.........csak hogy ez nem megy ilyen egyszerüen.
-(T/n) nem emlékszik semmire.- mondta gyorsan Jeff, és férre is nézett egyböl.
-Tessék?- kérdeztem vissza.
-Hát új élete van és semmire sem emlékszik belölletek.- mutatott rám.
-Mi van???- tágultak ki a (nemlétező) szemeim.
-Sajnos többet nem mondhatok mert hamarosan megtalálnak. Mennem kell!!!- mondta Jeff.
Mielött ki ugrott volna az ablakon hátra fordult még egyszer.- Sajnálom.- Ezzel el is szaladt.Ben és a többiek furán néztek rám.
-Na mi volt??- kérdezte Ben.
-Van még remény!- orditottam el magam.
-Ööö....oké?- nézett furán Ben.
Kiszaladtam az ajtón és futottam volna be a városba csak hogy eszembe jutott hogy én nem mehetek be. Föl ismernének és elkapnának. Tehát go haza.Mikor haza értem eszembe jutott valami, ezelött L.J-et is valahogy emberré változtatták. De hogy??
Siettem L.J-hez, de lehet hogy nem is lesz a szobájába. Ilyenkor gyilkolni szokott menni.
Be nyitottam L.J szobájába és nagy szerencsémre ott ült az ágyon és......................nemtudom mit csinált..........talán.......gondolkodott???-Jack??? Jól vagy?- kérdeztem.
-ja persze..minden rendben-mondta a szokásos vigyorával.
Én át látok mindenen, valami nem stimmel vele.-Jack.......-mondtam neki halkabban.-engem nem versz át.....mi a baj????-emeltem fel a hangom a mondat végén.
-Mondtam már hogy SEMMI!-üvöltözött.
-MOND MÁR HOGY MI BAJOD!!-én is üvöltöttem.
-SEMMI!!! És hogy ha csak ezért jöttél akkor most távozz.-mutatott az ajtó felé.
-Oké....-kimentem és magam után becsaptam az ajtót.
Ekkor be ugrott valami. Mi van ha nem is a városban él (T/n) hanem Zalgonál?
Oda teleportáltam magam az ajtóhóz és nyitottam volna ki csak hogy meg állított Ben.-Hova mész? Tudtommal csak este szoktál gyilkolni.- okoskodott a manó.
-Ellenőriznem kell valamit.-adtam az egyszerü választ.
-Ahha....és mit kell ellenörizni??-kérdezösködött.
-Neked ahhoz semmi közöd!- ezzel elteleportáltam magam onnan.
Az erdő mélyén lehettem valahol, pontosan nemtudom hol ilyen mélyen még nem voltam.
Meg pillantottam messze egy barlangot ezért oda teleportáltam magam.Benéztem és Zalgo volt ott, valamire nagyon készülnek.
Csak azt nem tudom hogy miért nem örködik senki, nagyon furcsállom hogy senki sem figyel oda semmire.Mint ha...........mint ha........számitanak rám.....vagy............pont rám vártak.
Míg töprengtem magamban nem vettem észre hogy Zalgo meglátott.
-Áh kedves barátom tudtam hogy eljössz.-jópofizott Zalgo.
-(T/n)-t keresem.-jelentettem ki követelöen.
-Tehát Jeff elmondta.......majd kapni fog még ezért....de most nem ez a fontos.-terelte a szót.-Tehát a barátnöd nincs itt.-vigyorgott a képembe.
-Hazudsz.........-erre a kijeltésemre meg pillantottam valakit messze mögötte.
Mikor meg láttam a szivem kihagyott egy dobbanást, nehezen tudtam levegőt venni.
Ez......ez.......(T/n).....Oda teleportáltam elé és megöleltem.Olyan erősen szorította......nem akartam elengedni, de muszály volt.😢
-(T/n)........(T/n).........-sírtam.-annyira hiányoztál.-ezt már suttogtam.❤Nagyon furcsálltam mert vissza ölelt, Jeff nekem azt mondta hogy nem emlékszik semmire.
Elengedtem és a szemébe néztem.-(T/n).....fel ismersz?- kérdeztem töle halkan.
Ö csak egy kicsit bólintott.
Zalgó közben elkezdett felénk szép lassan sétálni.-El kell tünnöd.- suttogta.-Most!!-itt már kicsit feljebb emelete a hangját.
-Mi a baj?- kérdeztem töle, de nem válaszolt.
-Menj....-sirta el magát ő is.
Zalgo közben oda ért hozzánk.
-Lejárt a látogatási idö és most TÜNÉS!!!-Zalgo csettintett egyet és be estem egy nagy feketelyuk félébe, de mielött még eltüntem volna (T/n) utánam ordibált.
-SEGITS-zokogott.
Elöször is bocsánat hogy hónapokra eltüntem csak.......nemtudom...nem volt kedvem írni vagy nem jött ihlet.
Remélem azért tetszik.
A helyes írási hibákért bocsi.
YOU ARE READING
Örökké Együtt... (Slenderman×Reader)
RomanceEgy Slenderman nem lehet szerelmes! Vagy........még is? -Slendy.....-kezdtem könnyezni, de közben mosolyogtam. Szaladni kezdtem és a nyakába ugrottam, szorosan öleltem, és ö is engem. Nem folytottam vissza az érzéseimet, szabad utat adtam a könnyeim...