(Nos... Ez kurva hosszú lett... Előre is gomen ne... Nem gondoltam, hogy ilyen hosszúra sikerült😅
!!! FIGYELEM!!!
Most felhívom mindenki figyelmét, hogy aki nem bírja a hányás gondolatát az ne ismétlem NE olvassa el..... Én azóltam😉
A többieknek meg jó olvasást)A fiú fel is nézet és még jobban megfeszültek az izmai.....
- Ne aggódj... Nem fogok semmit sem tenni. Felejtsük el azt a kis incidens. Hülye voltam te meg részeg. Nem a legjobb és legnyerőbb párosítás volt. Oké? Csak legyen továbbra is úgy, ahogy eddig volt és kérlek... Hétfőn gyere suliba. Rendben? - nézett Levi a fiú szemeibe kérlelően.
- De... De én nem tudom ezt ennyiben hagyni. Nem tudom, hogy mit csináljak... És nem hinném, hogy magának egy ilyen elbaszott rohadt geci fiúval kellene foglalkoznia, mint én. Elmondjam? Elmondjam, hogy miért vagyok ilyen geci idegroncs? Haaaaa? Na érdekli? - Éreztem, hogy a szemem sarkában könnycseppek gyűlnek. Láttam az ofőm arcán az iedtséget ezért azonnal elhallgattam - Sa... Sajnálom. Sajnálom ezt a kitörésemet. Kérem bocsássa meg de én most megyek....
Majd meg sem várta Levi válaszát aki most köpni, nyelni nem tudott semmit már el is tűnt. Levi úgy nézett, mint csóró gyerek a Media Marktban Black Friday idején. Riadtság, csodálkozás, undor, meglepődtség és miegymás kavargott a tekintetében. Mintha magamat látnám a cukros boltban,miközben nézem a kínálatot...
Eren azonnal hazafele vette az irányt, persze szemében gyűltek a könnyek, majd mire észbe kapott már sírásba is tört ki. Persze szerencséje annyi van, mint akire pikkel a tanár... Vagyis semennyi. Azonnal bele is futott pár kigyúrt részeg totemoszlopba. Véletlenül nekiment az egyiknek. Szerencsésen már sötét volt kint az utcán és nem sok bámészkodót lehetett találni. Hideg is volt, a szél is fújt a fiún meg csak egy vékonyka pulcsi volt.
- Haaaa???? Te meg mi a jó kurva életet csinálsz te hímgeci? - Vágta Eren fejéhez a sörösüveget az akibe belement.
- Sa... Sajnálom. Véletlen volt... - de már késő volt...A három köpcös totemoszlop beszorította a falhoz és mindegyik jó alaposan elverte. Mikor az egyik Eren bordájába ütött egy nagyot, hallott egy reccsenést, majd a fiú elterült. Megijedtek és azonnal el is futottak. Eren eszméletlenül feküdt a földön... Bele telt 10 percbe is mire annyira magához tért, hogy a vért fel tudta köhögni.
- Miért ver a sors? Miért kellett megszületnem? Miért nem nyírnak ki végleg? Miért bántanak? -kezdett el összekuporogva sírni a kisebb, mondjuk úgy, hogy háromnegyedig készen lévő totemoszlop...
Eren elindult hazafele. Persze végig vért kőhögött és nem egyszer csuklott össze a lába. Remegett egész testében és, mint egy depressziós elmebeteg ugy mantrálta magában az öngyilkos módszereket....
" Vajon ha megiszok egy csomó alkoholt akkor meghalok? Vagy ha megeszek egy doboz altatót akkor megmurderem ( fordítok nektek... Megmurderem = megölöm Í.M.J) magamat? De ha ez sem vállna be akkor leszúrom magam, leugrok a ház tetejéről, vízbe fújtom magamat, vagy éppen egyszerűen csak fejbelövöm magamat.... Vajon az segítene? "
Ezekkel a gondolatokkal telt el az uta miközben szó szerint mindene lángolt, égett, zsibbadt vagy fájt. Volt olyan rész ami mindet csinálta egyszerre. Eren mikor hazaért véres ruhával befeküdt az ágyba és mint egy élő halott elnyomta az álom. Egész szombatot végig aludta, majd vasárnap délután ébredt fel. Ellátta a harci sebeit, majd visszamászott az ágyába és ismét elnyomta az álom.
Levi mikor hazaért azonnal bevetődött az ágyba... El is nyomta az álom... Nem nagyon csinált semmit a hétvégén, hiszen várta azt, hogy hétfőn újra lássa Erent.
YOU ARE READING
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanfictionEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...