6. rész: Ugye aki nem figyel....

1.5K 76 38
                                    

Reggel álmos,kómás fejjel nyitotta ki a szemeit Levi.

- Fuuu mennyi az idő? -ránézett a telefonjára. Az idő 8 óra pár perc volt.- Mi a fasz? Összenyomja a mellkasomat. Ki a faszom az? Bazdmeg ez már fáj.

Lenézett és látta az izzadt, kócos hajú fiút. Azonnal felfigyelt a gyönyörű szuszogására. Nem volt szive felébreszteni a nagyon is másnapos fiút, ezért óvatosan leemelte a fejét a mellkasáról és a párnájára helyezte. Szépen hallkan kiment a szobából, becsukva az ajtót maga mögött és belépett a fürdőszobába.

- Te... Tegnap este. Én... Én kivertem Erennek. Ez... Ez lehetetlen. - belenézett a tükörbe és a vöröslő arcával találta szembe magát- Ahhhh... Va... Vahhh. Valami nem stimmel. Oda lent szorít- motyogta hangos nyögések közepette.

- Nyugodj le Rivaille. Ő egy gyerek, ráadásul a diákod. Inkább intézd el magadnak... - majd belépett a huhany alá és megengedte a vizet.

Időközben az egyik kezével el kezdte simítani a meztelen felsőtestét, míg a másikkal elindult lejebb. Mire leért a keze, a cerkája már állt, mint a cölöp. El kezdte verni magának, majd hangos nyöhések közben már folyt a nyála az élvezettől. A hátát neki kellett döntenie a csempének, mert remegni kezdtek a lábai. Egyszer csak a feje hátracsuklott, háta ívben megfeszült és a fehér sperma kispriccelt egyenesen beterítve a szemben lévő falat. Hangosan szuszogva ült le ami egy hangos puffanással járt. Mikor a légzését normalizálni tudta letakarította a kielégülésének nyomait, majd megtörölközött és be ment a szobába.

- Bassza meg a kibaszott dinó a geci lovat. Ez a kölyök arra késztetett, hogy kiverjem magamnak hozzáteszem úgy, hogy közben ő járt az agyamban.

Majd Levi el kezdett matatni a szekrényében. Elő vett egy hosszabb pólót és egy rá nagyobb farmert és odarakta az ágya szélére...

- Vajon Eren szét fogja okádni a szobát? Mert 100%, hogy tegnap nem evett semmit és igaz, hogy jó sokszor hányt, de mindig csak kevesebbet. Azért a kukát odarakom az ágya mellé. - majd Levi elindult lefele.

El kezdett reggelit csinálni. Amint elkészítette gyorsan megreggelizett és leült az asztalhoz elővette a laptopját és el kezdett ügyködni rajta.

Időközben felébredt élen a mély álmából.

- Bazzd meg.... A fejem. A végtagjaim.... Kurvára fájnak. Szédülök kurvára.- próbált felülni az ágyon Eren- Fuuu basszus. Kavarog a gyom... - nem bírta végig mondani, mert kezét a szája elé téve a padló fölé hajolt.

Meglátta a kukát és a szájához húzta. El kezdett hányni. Elindult ki az ajtón és kukát a szája elé tartva rontott be fürdőbe és telepedett le a wc elé. Levi azonnal meghallotta, ahogy kicsapódik a szoba ajtaja. Azonnal felrohant.

- Ereee... - nem bírta végig mondani.
- Ne... - blehh- ne nézz ide. -mondta majd el kezdett rázkódni a válla és a könnyei is kicsordultak a szemeiből. Újra a wc fölé hajolt.

- Csssss ssemmi baj. -próbálta csitítani a fiút, miközben letelepedett mellé Levi és a hátán fel le járt a keze.

Amint Eren jobban lett Levire támaszkodva lebotorkállt a lépcsőn az asztalhoz lehuppanva a fejét lehajtva várta, hogy meghaljon. Levi óvatosan megfogta a vállát és elhelyezett pár gyógyszert és egy hatalmas pohár vizet.

- Kölyök vedd be ezeket és igyál ma rengeteg vizet. -nézett rá utasítóan a fekete hajú férfi.

A kölyök engedelmeskedett, majd bevette a gyógyszarokat és megitta a pohár vizet.

- Egyébként -kezdte el Levi- mire emlékszel a múlt éjszakából?

- Arra a két dalra és valami emlékképre amikor valamiért felettem vagy, de azt már nem tudom miért. - nézett fel Levi szemkontaktust keresve a fiú - egyébként miért kérdezed? Talán csináltam valamit, amit nem kellett volna?

Eren nagy nehezen ráakadt Levi tekintetére de ő azonnal elkapta a vérvörös arcát.

- Hát... Ömm. Nem tudom. Csináltál? Nem... Ömm... Mi? - kezdett el zavartában össze viszsa beszélni a férfi.- Na mindegy is. Ne törődj vele.

Némán nézték egymást és nem szóltak egymáshoz szinte tíz percig. Csak némán, csöndben nézték egymást....
Végül a csöndet Levi törte meg.

- El... Elmondom, de ígérd meg, hogy nem akadsz ki... - nézett komoyl arcal a vele szemben ülő fiúra. A fiú kikerekedett szemekkel nézett a férfira és bólogatott.

- Fuuu ömmm... Hol is kezdjem. Ömm... Tudod... Baszd szájon a jó édes rénszarvast. Kimondom. Oké? -mély levegőt vett- tegnap beindultál, mint valami kanos kisangyal én meg leszoptalak. Tessék. Most örülsz? - nézett le rögtön a padlóra az ofő.
- E... Ez nem. Ez nem lehet igaz. Nekem... Nekem most mennem kell. - Eren egyre jobban közeledett az ajtó fele.

Hirtelen lenyomta a kilincset kivágta az ajtót és olyan gyorsan kezdett el futni, ahogy a lábai bírták. Szeméből ömlöttek a könnyek és menet közben kattogtak a fogaskerekek az agyában...

"Ő... Ő kielégített. Én pedig hagytam neki. Ezt... Ezt nem hiszem el. Ez nem lehet. Most már biztos. Buzi vagyok. Fáj... Nagyon fáj. Világos van, de nem nagyon látok semmit sem a könnyek miatt.... Yager MIÉRT??? MIÉRT HAGYTAD NEKI?"

Eközben az othonában Levi is gondolkodott.

Ez nem lehet. Most biztos utál. Nem kellett volna. Simán ellökhettem volna magamtól, de mégsem tettem. Én élveztem? Élveztem amit vele tettem? Ez lehetetlen... Hisz én felnőtt, ő pedig gyerek. Ez... Ez molesztálás. És ha lecsuknak sexuális zaklatásért? Fiatalkorúak megrontásáért nem csukhatnak le, mert odáig nem fajultak el a dolgok.... És ha lefizeti az orvost, hogy adjon ki hamis látleletet? Ez hülyeség. És ha igaz? És ha kiderül a suliban? Ki is basznak, mint macskát szarni... Ezt nem kellett volna. - majd a szeméből előtörtek a könnyei és lehuppanva a kanapéra keserves sírásba tört ki.

Eközben Eren hazaért, bevágódott az ajtón. Lerúgta magáról a cipőit és felsprintelt a szobájába. Bezárta az ajtaját és csöndesen lekuporodott a fal tövében....

- Érzem.... Érzem Levi illatát. Ez az ő pólója, de még is haragszom rá. Miért tetze meg? Miért kellett ezt tennie????

DragonerEster  kérésére elkezdtem széttagolni a történet egyes elemeivel. Örülök, hogy elfogadtam ezt a kedves tippet és bár még mindig ügyetlen vagyok benne, de nem bántam meg. Nekem kezd egyre jobban tetszeni így  történst. Még egyszer köszönöm szépen❤❤❤ )

Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETELOnde histórias criam vida. Descubra agora