Sziasztok! Tudom, hogy baromi sokat késtem ezzel a résszel és az eleje nem túl vidám. Illetve majd úgy a közepe miatt ne kövezzetek meg pls🙇♀️🙇♀️🙇♀️
Remélem azért tetszeni fog nektek valamennyire....
!!!! Nem kapcsolódik a történethez!!!!
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
- Bazdmeg kölyök! Mi a faszért nem tudod felfogni azt, hogy nem így kell csinálni? A faszom ki van veled rohadt buzi! -kerekedett felül Levin a düh.
Eren szemébe könnyek gyűltek és lehajtotta a fejét.
- Ne... Ne haragudj. Nem úgy értett... -nem bírta befejezni, mert Eren közbevágott.
- Mit lehet máshogy érteni azon, hogy "buzi"?!! -sírta el magát a Totemoszlop.
Eren egy szó nélkül állt fel a kanapéról és az előszobába indult. A fekete hajú azonnal felpattant és a keze után nyúlt.
- Eren! Hova akarsz menni ilyenkor? Szilveszter van. Ünnep! Együtt kellene lennünk. -morgott a nem létező bajsza alatt Levi, de persze normális hangerőnél jóval hangosabban.
- Hogy hova megyek? Oda ahol TE nem vagy ott! -hangsúlyozta a "te" szót.
Eren húzta volna fel a kabátját, de Levi megfogta a kezét.
- Nem mész te sehova! -üvöltött rá.
Eren aki mérges és szomorú is volt egyszerre a szabadon hagyott kezével lekevert egy kurva nagyot Levinek, de akkorát, hogy a ficak hátra esett a lendülettől. Eren, mint egy pankrátor úgy nézett Levire. A fekete hajú is nézett, de ő úgy, mint általában a legtöbb diák a matekdogájára.
- Remélem értetted azt, hogy ez a "buzi" most el tűnik -majd megint keserves sírásba tört ki.
Eren eltűnt a sötét utcán, így Levi egyedül maradt fent a lakásban.
"Bassza meg a jó isten. Ezt kurvára elbasztam. El ám, mint a kurva élet. Hogy lehetek ennyire hülye? Ennyire bolond? Miért kellett azt kimondanom? Miért???? " -kezdett el sírni Levi is.
Eközben Eren egy kabátban semmi pénzel, csak egy telefonnal rótta a köröket az utcán. Nem tudta merre megy és azt sem, hogy mit akar... Egyet tudott biztosan. El akar tűnni!
- Ez nagyon fájt. Hogy lehet Levi ilyen? Hogy mondhat ilyet nekem, miközben azt állítja, hogy szeret? Miért kellett ezt a fejemhez vágnia? Miért? Nincs senki akihez mehetnék, hiszen mindenki szilvesztetezik. Mindenki élvezi a barátainak a társaságát. Ezaz nekem még barátaim sincsenek. Nincs aki elhívna, hogy együtt legyünk..... Ajjj faszom a Niagarámba. Bassaz meg a jó kurva anyját mindenki. Niagarásszökőkút lettem. És érzem, hogy ez csak rosszabb lesz. Teljesen tönkretesz.... -motyogta Eren -Kurva Boldog Újévet Minden Geci Fasz Embernek!!!!! -üvöltötte a kedves szavakat a Háromnegyedes Totemoszlop.
- ...en......ren......EREN!!!! Bazd meg te süket vagy hülyegyerek? -üvöltötte egy ismerős arc.
Nem más volt, mint Jean. Éppen Marcoval, Reinerrel és Bertoldal mentek több, mint valószínű, hogy bebaszni.
- Gyerek. Ha szólunk akkor nézzél már erre! -mondta a kicsit ittas Reiner.
Eren lassan megfordult ezáltal a többiek szeme elé tárult a Niagaraszökőkút.
- Eren. Mi a baj? -kérdezte aggódva Marco.
- Looool a kemény emós itt bőg. Hát a faszom is megáll a merevedésben. Tetteted a keményet azt itt ömlik a könnyed. Mi a gecinek készülsz, szökőkútnak? -röhögött Jean.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...