((( Sziasztoook! Nos ebben már van egy kisebb yaoi 18+ tartalom. Szóval aki nem szereti az nem kezdjen bele. De aki pedig igen annak sok sikert kívánakaz 1783 szavas történethez. Köszi, hogy elolvastad!!!!! )))
Levi elindult le a konyhába csinálni magának egy kis teát. A fiú nem fog egyhamar felkellni, hiszen mind a kettő gyógyszernek altató hatása van.
- Hmm... Most zöld vagy fekete teát csináljak? Fő az optimizmus úgyhogy legyen fekete. - majd elővett egy csészét, megtöltötte forró vízzel és beleraktam a tea filtert. Mikor már békésen el kezdte kortyolgatni a teáját egy hangos kiáltozásra lett figyelmes.
- Baszdmeg, baszd meg, baszd meg a kölyök.... Valami nincs rendben.... - majd a szelet megszégyenítő gyorsasággal sprintelt fel az emeletre.
Benyitott a szobába és Erent látta ahogy az ágyban forgolódik. Forgolódik, folyik róla a verejték, ömlik a szeméből a könnye, kapálózik és szó szerint ordít..... Rémálma van. Nagyon rosszat álmodik....
- NE... NE TEGYE! NEEEE!!!! HAGYJA ABBA! EZ FÁJ!!!!! - üvöltötte a fiú.
Fura. Most nem szakadozott a beszéde. Jó mondjuk nem vagyok Harry Potter vagy Voldemort, hogy tudjam azt ki mi a faszra gondol szóval csak néztem és lefagytam.... Nem tudtam mit tehetnék. Nem tudtam, hogy mi a teendő. Fel szabad-e kelteni vagy sem. Ezer gondolat, terv és mi egyéb fordult meg a fejemben.... Lassan kezdem azt hinni, hogy amit kölyök néz animét abból most hasonlítok legjobban a Nara klánra (Narutos utalás... Nara=kurva jó stratégiák és kurva nagy ész í. Mj.).
- Kölyök.... Kölyök hallasz? - kezdte óvatosan megrázni Levi Eren vállait.
Persze a gyerek rémálma miatt kapálózott és pont sikerült az akkor már fölötte térdelő férfinek a királyi címerét, vagyis a kis büszkeségét eltalálnia. Fel is kiáltott fájdalmában, de nem nagyon foglalkozott vele.
- Te rohadt gyerek. Csak keljél fel. Esküszöm úgy töröm el a lábadat, mint élő anatómiai csontváz a fogpiszkálót. Fejbebaszlak, de úgy elrepülsz, hogy gyorspostával küldenek vissza Amerikából lejárt útlevél miatt. - kezdett el minden féle faszságot összehardani- de egy kibaszott szerencséd van. Beteg vagy.
Neeee!!!!! HAGYJON BÉKÉN! - zokogott egyre jobban a fiú. Hirtelen el kezdte kinyitni a szemeit és lassan abba is hagyta a kapálózást.
- ....en.... ren.... Eren.... EREEENNN!!!! - üvöltötte a nem kicsit pszichoaggódós fázisban lévő Levi.
Eskü, mint egy hullámvasút.... Elindult egy aggódással, utána jött a félelem, majd a kedvesség, aggódás, harag, pszichopataság, újra kedvesség, egy kevés megkönyebbülés.... És még mindig nem tudja, hogy mi a fasz van.
- Le... vi? - nézett körbe a fiú.
Amint meglátta a férfit és eszébe jutott az álma azonnal kihúzódott az ágy szélére és el kezdett bőgni. Felhúzta a lábait, majd azok közé rejtve fejét remegett és sírt.
- Hé? Eren? Jól vagy? - közeledett felé Levi.
- Maradjon ott!!!! Ne jöjjön közelebb! -ordított a férfire a gyerek."Egy idegroncs vagyok... Ez mind az álom miatt van. Kezdtem úgy hinni, hogy mellette talán jobban leszek. Erre tessék.... Mindent elvasztam. Kész! Ezt is elbasztam. Inkább meg kellene hallnom. Eltűnni a Földről. Itt hagyni mindent. "
- Eren. Figyelj... Itt maradjak és beszéljek hozzád? Vagy inkább menjek ki? -nézett rá aggódó szemekkel Levi, bár mivel a fejét lehajtotta nem láthatta- Ne aggódj. Nem foglak bántani és hozzád sem fogok érni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...