18. rész Igazságnak indult

568 37 9
                                    

Sziasztok!!! 👋👋👋
Tudom baromi régen volt már új rész... De most elhoztam egyet. Remélem tetszeni fog nektek.


Reggel Eren kómásan ébredt. Hogy szarul volt-e? Az nem kifejezés.

- Aaaaajjjhhj -nyöszörgött a Totemoszlop.

- Jó reggelt Eren. Hogy vagy?

- Szarul, de büszkén. Nagyon fáj a fejem és nagyon fáradtnak érzem magam. -panaszolta a hősszerelmes Levinek.

A férfi óvatosan magához húzta a fiút. Eren belefúrta fejét Levi mesztelen mellkasába, mint egy kiscica. Törpapa nem habozott egy cseppet sem, hiszen óvatosan simogatni kezdte Totemoszlop selymes haját.

- Pihenj még egy kicsit Szerelmem.

- Rebd...ben.- mire beleegyezett volna már újra az álmok mezejét nyomta.

Levi óvatosan kininjázta magát az újra egyenletesen szuszogó fióka mellől és elindult le kávézni és reggelizni. A jó öreg kotyogós. Az a szutyok, amit, ha szarul fogsz meg akkor leperzseli a habpuha bőröcskédet... Khm. Eltértünk a tárgytól. Nos Levi miután sikeresen megcsinálta a kávéját és elfogyasztott a reggeliét el kezdett gondolkozni....

"Vajon mi baja lehet a Totemoszlopnak, miért van ennyiszer rosszul? Esetleg valami halálos betegsége van? Meg fog halni? Itt fog hagyni? Eltávozik? Az nem lehet. De mi van, ha mégis? Lehetetlen.... De ha igaz, akkor..."

A hőn szeretett Törpink túlgondolta az egészet.

- Ahhj faszom. Inkább elmegyek futni. Azzal nem lesz semmi bajom.

Miután összecihelődött és írt egy üzenetet is a Totemoszlopnak elindult végre valahára.

*time skip (kb 2 óra múlva)
*Levi szemszög*

- Ahhh... Ajjjh. Kéth órah...futásh. Meghaltamh. - lihegett a fekete hajú kezét térdére támasztva.

- Nocsak-nocsak. Csak nem a Heicho van itt? Az ex...

- KI NE MONDD!!!! -parancsolt rá a férfi.

- Netalán tán valami baj van vele? R-I-V-A-I-L-L-E... -röhögött Farlan - Hozzátok! -intett a háta mögött álló két gorillának.

Ők meg csak felkapták a férfit, mint öregnéni a két kilós farhátot és bedobták egy éjfekete kocsiba. A férfi ellenkezett.

- Nem akartam ehez folyamodni, de nincs más választásunk Levi. Drogozzátok be!

Levi arcába egy rongyot nyomtak. Lassan szívta be a rongy émelyítő szagát... Bár ne tette volna. Egy pillanat alatt el kezdett szédülni és fájni a feje. Olyan szinten elmkapta a hányinger, hogy attól félt, hogy egy nyeléstől is fel jön a reggelije...

- Fa...rl...an. -nyögte nehézkes, kótyahos fejjel Levi egy bő fél órás autó út után.

- Mi az drága? Hat a drog? -röhögött a férfi. Amint hátrafordult az anyósülésről és meg látta Levi fal fehér arcát azonnal ráparancsolt a soffőrre - Azonnal húzódj le!

A soffőr engedelmeskedett. Farlan kiszállt az anyósülésről, feltépte a Levi felé lévő ajtót és a szó szerint félájult férfit gyorsan kiszedte. Odatámogatta a fűhöz és a felsőtestét kicsit megdöntötte.

- Far...hlan...nem...ér...zemhh...

- Tudom. Ne aggódj. Add ki magadból. Utána jobban leszel. Rendben? -kezdte el simogatni a férfi hátát.

Levinek sem kellett több. Érzete, ahogy egyre gyorsabban jön fel valami. Egyszer csak megindult belőle a reggelije, beterítve a füvet. Folytak a könnyei és remegett. Ha Farlan nem rartja meg, akkor több, mint valószínű, hogy összeesik.

- Ti bolondok! Mi a faszt adtatok neki???? -üvöltött a két gorillájára Farlan.

A két gorilla odaadta a rongyot és az üvegcsét Farlannak. Faglan megnézte és, ha lehetne, akkor a feje vöröslene a dühtől és már robbanna is.

- Ti hülyék! Egy dolgotok volt és azt is elbasztátok! Hogy lehettek ilyen hülyék? Ez méreg ti bolondok! Én drogot kértem! Hogy a büdös szűz kurva Mária basszon titeket teherbe a nádfedeles iglu kapujában. Basszus csak érjunk oda!

Miután Farlan kidühöngte magát és Levi is kiadta magából amt csak lehetett gyorsan kezébe vette a férfi az irányítást. Levit leültette a kocsi mellé, a Törpi fejét nekitámasztotta és szépen, óvatosan kezdte itatni vízzel. Sajnos mást nem tudott csinálni, így inkább visszarakta Levit a kocsiba és újra elindultak.

*Eren szemszöge*

Délben arra keltem, hogy nagyon süt a nap és szét égeti a retinámat. Ha így maradok, akkor lassan olyan lesz a szemem, mint valami kályha. Legalább is úgy fog füstölni.

- Levi? Itt vagy? -kezdtem kikecmeregni az ágyból.

De se szó, se beszéd. Azért nem tagadom, befostam nem kicsit. Lassan mentem le a lépcsőn és azonnal megláttam az üzenetét. Meg mosolyogtatott nem kicsit.

"Szia Totemoszlop!
Elmentem futni. Nem sokára jövök. Kaja a hűtőben, ha esetleg éhes lennél!
Szeretlek és igyekszek. Puszi.
Levi"

- Kis aranyos. - gondoltam, de hirtelen korogni kezdett a hasam. Na akkor együnk.

Miután megettem a reggelitízóraiebédemet leültem a nappaliba tvzni. Bevallom kezdek kicsit ideges lenni. Már 2 órája nézek filmet, de Levi még nincs sehol. Ideje felhívnom!

Egy csörgés
Két csörgés
Három csörgés
Négy csörgés
Öt csörgés..
Hangposta....

- Na akkor próbáljuk meg újra.- megpróbáltam,de semmi. Utána még 5-ször de ugyan ez. Kezdek parázni.

~Levi! Hol lehetsz? ~

*Farlan háza*

- Hozzátok be óvatosan! -kiálltott a gorilláira Farlan- Ha már megmérgeztétek akkor segítsetek!

Óvatosan becipelték az ájult férfit és lefektették a vendégszobába. Az orvos azonnal ott termett és már hozta is az ellenszert amit be is adott a Törpinek. Persze a fekete hajú továbbda is csak ájultan feküdt az ágyon. Farlan levette róla a cipőjét, óvatosan átöltöztette és hagyta, had pihenjen.

- Ti rohadékok! Egy dolgotok volt. Csak is egy. Erre nesze neked elbaszomafaszbaazegészet uracska! Most kikotródsz és el kezdesz futni. Nem állsz meg, amíg én azt nem mondom. Te pedig drága semmitnemtudokhagyjálafaszba uraság, kedves soffőr mehetsz takarítani.

*Eren szemszöge*

- Levi? Merre vagy? Itt várok rád! Lassan feladom és szétverem a lakást.

~telefoncsörgés~

Ez meg ki a faszom lehet?

Így is idegbe vagyok. De ha mebint az a redvás nő hív, hogy menjek el agymutánsizé cuclira akkor elküldöm a halál faszába!

- Haaa? Ki az? -jött a gyönyörűen illedelmes kérdés.

- Naa. Erenke. Így kell köszönni annak, aki fogva tartja a te drága Levidet? -válaszolta Farlan.

- Hogy mi a fasz? Ki a geci vagy te??? -kezdett ideges lenni Totemoszlop.

- Hmmm. Vajon ki lehetek. Nos, ha meg tudod mondani azt, hogy Levi ki is valójában akkor visszakapod. Szép Estét kedves Erenke. -azzal le is tette a telefont.

Mi az, hogy Levi valójában kicsoda? Egy tanár! Mi lenne??? Mi a rák történt itt? Miért pont velem, mikor már végre rávettem magam, hogy elmondom mi a fasz bajom van erre nesze neked bazdmeg igazság. Hát basszus.... Hogy a jó büdös Lujza dobjon pofán az öt napos tescos zsömlével. Már nem tudom, hogy kinek higgyek. Vagy egyáltalán a való világban élek????-dühöngött Eren.

-Levi! Te ki is vagy valójában?

Nagyon köszönöm az 1K megtekintést! Feldobtátok a mapomat❤️❤️❤️

Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora