Sziasztok! Bicsi, hogy ilyen későn hozom a részt. 🙏🙇♀️
Nos ez egy kicsit unalmasabb lett és hát eléggé meg is csúsztam vele. Ja és a "válaszok" miatt ne öljetek meg😅😅😅 Nem állt szándékomban senkit sem csúfolni vele csak így vicces lett
Másnap reggel Levi kisebb idegrohammal ébredt, hisz ott. A nagy halom doga, a háztartása, a lusta emós kölyök, a kutya fasza a szomszédban, a kedves kecske akit éppen megbasz az Isten és ha ez nem lenne elég akkor ott van az a két hír is....
- Ajjj. Most már kitetováltatom a faszomat, hogy legyen indokom azt mondani, hogy vertem bele a tetovált faszomat a dínók hajnalán. -dühöngött Levi miközben a nappaliba indult a kezében a rakás dogával és laptopjával.
Mikor leért azonnal letette a kis kütyübizbaszát és elindult a konyha irányába. Csinált magának egy jó öreg kotxogós szurokbizbasz színű, kávé nevezetű lófasz, ami ébren tart nappal. Hasznos itóka azt be kell vallani....
- Na akkor kezdjük el javítani a töri dogákat.
Esszé témája a második világháború- olvassa a lapra írt feladatot- Á ez egyszerű. Ez könnyű anyag.*A lapon*
Név: Jean Kristein
Osztály: 10.BNos. A második világháború az 1800-as évek közkeresztbe.1839-ben kezdődött. Rengeteg huszár vett részt a harcban a Nílusi erdőben. Nem volt sok a hulla eleinte, mivel késekkel nehézkes a gyilkolás. Ekkor döntött úgy a Kalapos király, hogy eladja végre a kalapját, de kiderült, hogy azért hordja a sipkát a fején, mert kopasz. De az akkori felesége Mária Terézia alkut ajánlott a németek fejének Ady Endrének, aki ezt elutasította. A harc tovább fajult és eljutott a Normandiai partra. Ott a németeket közrefogták a Svájciak, Görögök és fentről pedig kövekkel és szurokkal támadták őket az egri nők. Nagyon elfajult a helyzet, majd a végén minden megoldódott és vége lett a háborúnak 1970-ben. Ja és itt bontakozott ki egy szerelmi háromszög Petőfi Sándor a Kalapos király és Mária Terézia között....
- Ez mi a faszom? Ez egyaltalan nem stimmel. Hát leszopom magam keresztbe. Ez akkora egyes, mint a matek dogája. Ezt egyáltalán, hogy írta meg? Van fogalma róla, hogy térben, időben meg minden faszomban eltér? Áááá minden gy, csak bassza az agyamat. -hagyta rá Levi, majd akkora egyest írt rá, mint még soha.
Levi nekiállt a többinek a kijavításához. Azok jobbak lettek, mert 3-5-ös dogákat írtak. Megunta az életét mire megcsinálta a dolgozatokat.
- Ajjjj a faszommal szúrom szíven magam. Még ott van a földrajz is.... Eszem lefagy, mint a windows.
Levi elővette a földrajz dogákat, majd el kezdte javítani. A harmadiknál már folytak a könnyei a röhögés miatt.... Ilyet írni.
Amerika Afrika déli részén az Északi sarkkal egy vonalban található....
- Na ezek is nagy faszságok. Ó jó Istenem ki a pokolba tartózkodik és éppen szopja Sátán urunkat! Halld meg az imám és a kibaszott gyerekekre boruljon rá egy kamionnyi könyv, ami hátha sikerül őket felkelteni az illúziójukból.
Levi észre sem vette, hogy egy szemét dörzsölgető, kómás fejű fiú a nappaliban áll és őt nézi.
- Á szia Totemoszlop. Felébresztettelek? -mosolyog a fiúra Levi már nyugodt arcal.
- Nem... Nem ébresztettél fel -mondta vidáman a fiú.
Eren elindult a konyha irányába. Levi követte, majd óvatosan leültette a székre és előszedett egy jó nagy adag tojásomlettet. A totemoszlop jó ízűen falatozgatott. Mikor befejezte Levi szólt oda hozzá:
YOU ARE READING
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanfictionEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...