( 18+-os jelenetet tartalmaz... Gomen ne, hogy tegnap nem raktam fel részt. De ezt bepótolom igérem... Vagy ma vagy holnap hozni fogom a következő részt. Addig is jó szórakozást hozzá és bocsi, hogy ilyen hosszú lett)
Eren forgolódott az ágyában. Nem tudott elaludni. Fájt minden létező, sőt a még nem létező porcikája is....
- Miért kell egy rohadt buzinak lennem? Miért? Miért csak engem ver a sors? Miért nem hagynak végre békén????- gondolkozott Eren, majd szépen közrefogta az elméjét egy sírógörcs.
Bár már semmit sem látott, de egy valamire vágyott... Magányra... Fogta magát összepakolt a táskájába pár cuccot és kiugrott az ablakán. Az ereszbe kapaszkodva úgy csűazott le, mint egy elbaszott Rómeo.
- Van egy hely... Egy hely ahova szeretek járni. Itt nincs semmi zavaró tényező. Itt csak a magány vár rám. Senki sem tudja, hogy merre van....
- majd felnézett a csillagos égboltra és elindult az említett heky fele." Na most végre itt hagyom ezt a világot. Van hozzá pár cuccom, ami még hasznomra lehet. De én szeretném élvezni a szenvedést, a fájdalmat, a megbánást és a szomorúságot.... Szeretném átélni, hogy milyen a lassú kín. Hiába félek meg fogom tenni.... Sőt MEG KELL TENNEM....!!!!! Igen... Ez a nap is eljöt. Eren Yager öngyilkos lesz. "
Eren odaért a helyhez. Nem egy nagy eresztés. Egy baromira eldugott vízpart ami mellett van egy kis faház. Bár az már félig le be van omolva, de attól még klassz kis rejtekhely.
- Na akkor.... Kell nekem egy doboz altató, két szem drog, 1 liter wiskey, patkányméreg, antidepresszáns.... Hmmm minden meg van. Na akkor küldök egy üzenetet életem szerelmének...
*Messenger*
Erenkeee😋😂: Kedves Levi.... Én nagyon szerettelek, szeretlek és szeretni is foglak... Mindig és mindörökké. De elhatároztam magamat... Most öngyilkos leszek. Tudom, hogy fájdalmas lesz, de hidd el nekem, nélkülem jobb lesz. Ne félj az álmaidtól és válltsd valóra őket...
Szép vagy kedves,
Zenél a tested,
Elmentél egynek,
Remélem már vége,
Eltemetnek végleg.
Telnek majd a napok,
Lesz majd ki karol,
Elfeleded a múlrat,
Keríts erőt újra.Ezzel búcsúzok... SZERETLEK KIS TÖRPI!!!!
Majd az üzenetet elküldve Eren csak bámulta hol maga elött a földet, hol pedig az eget és csak folytak a könnyei...
* Eközben Levi*
- Ki a jó kurva anyja keres engem?
Levi megnyitotta a messengert és bejött egy szöveg.... Erentől jött...
Erenkeee😋😂: Kedves Levi.... Én nagyon szerettelek, szeretlek és szeretni is foglak... Mindig és mindörökké. De elhatároztam magamat... Most öngyilkos leszek. Tudom, hogy fájdalmas lesz, de hidd el nekem, nélkülem jobb lesz. Ne félj az álmaidtól és válltsd valóra őket...
Szép vagy kedves,
Zenél a tested,
Elmentél egynek,
Remélem már vége,
Eltemetnek végleg.
Telnek majd a napok,
Lesz majd ki karol,
Elfeleded a múlrat,
Keríts erőt újra.Ezzel búcsúzok... SZERETLEK KIS TÖRPI!!!!
Törpi: Eren bazdmeg ez meg mi a fasz? Várj frlhívlak. Ajánlom neked, hogy felvedd!!! - írta vissza azonnal Levi.
*Csrrr*
- Igen tessék? Pszichológus segítségét szivesen elfogadom... - kezdett el zokogni Eren.
- Kölyök!!! Mi a faszt akarsz? Meg akarod ölni magad? Eszed bazdmeg nyaral vagy mi? -kezdett el dühöngeni Levi.
ESTÁS LEYENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...