Először is:
- nagyon köszönöm a 6k megtekintést annak ellenére, hogy régen hoztam részt...
- ez egy különkiadás. Nem kapcsolódik az eredeti storyhoz!!!!Levi részéről lesz benne egy kis jelenet, ami inkább csak 16+‼️
Jó olvasást 🥰
-Neked mi a fasz bajod van? Már az is baj, hogy felrakom a lábamat az asztalra? -dühöngött Totemoszlop.
- Igen bazdmeg, mert most takarítottam le. Tudod mennyi baci van azon a kibaszott lábadon? -folytatta tovább a vitát Törpi.
- Tudod mit? Én elmentem azt majd valamikor jövök. Ne keress, mert kurvára nem érdekelsz! Azt hittem mi egy pár vagyunk.... -sírta el magát Eren.
- Eren. Sajnálom. Jó? -próbálkozott a fekete hajú.
Hiába próbálkozott, mivel Eren behisztizte magát, megsértődött és már öltözött is. Az ajtóból még visszafordult.
- Azt hittem, hogy szeretsz. Ha már nem, akkor legalább a pofámba mondhatnád. De ne aggódj. Holnap eltakarodok innen. Jó lesz úgy? -azzal a lendülettel becsapta az ajtót Levi orra elött és elrohant.
- Eren! EREEEEN! -üvöltött a fiú után Levi. De mind hiába...
Eren szemszög:
- Kurva hideg van és még az eső is csöpög. Én meg pólóban, pénz nélkül eljöttem. Na se baj... Legalább most meghalhatok...
"Egy csöpp"
"Két csöpp"
"Három csöpp"
És Eren könnyei megállás nélkül kezdtek el ömleni a szeméből.- Ahhj faszom. Már megint egy kibaszott szökőkút vagyok. -szipogott Eren.
- Hé haver. Mi a faszt sírszh? -csuklott bele a mondatba az illető.
- Reiner. Te már megint részeg vagy? -nevetett Eren.
- Heh. Nem iiiiiiis. De neked mi a retek bajod van? Bazdmeg beállítalakh egy medencébeeeee. -nevetett a kolosszális idióta.
- Ezaz geci basztass te is. Úgy! Még nincsenek annyira ki az idegeim. -sírt tovább a gyerkőc.
- Naaaa joooo. Gyere velem. Van nálad pénzmagocska? -kérdezte Reiner.
Eren megvakarta a tarkóját, majd bevallotta az igazat.
- Összevesztem Levivel és eljöttem így. Se teló, se pénz sőt még pulcsim sincs.
- Ahhhj teeee. Annyih baj van veleddd. -csuklott bele megint a mondatba - Tudod mit? Csatlakozz hozzánk. Ott vagyunk a szembe lévő kocsmában. Ott van Marco, Annie, Bertoldh és a jó hír, hogy a nyihahaúrfi nincs. -mondta az eléggé meggyőző érveit Reiner.
- Jól van... Megyek. -mondta a kis óriás Erenke.
*A kocsmában*
- Skacooooook! Itt van Ereeen!
- Szijóka mióka Erenkeee! -mondta Marco már eléggé ittasan.
- Hm. - tett hozzá ennyit Annie.
- Sziasztok. Hogy-hogy itt vagytok?
- Passz. Csak úgy eljöttünk azt heló. - mondta a nőstény a fiú csapatban. Bár jétségeim vannak olykor a nemét illetően...
- Ömm. Amúgy igaz, hogy Reiner meghívott, de csatlakozzatok hozzátok? -vakarta meg a szedelmes főszereplőnk megint a tadkóját.
- Persze. -mondta a három idióta szinkronban.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...