7. rész: Ezt elrontottuk, de meg is oldottuk....

1.4K 76 52
                                    


Levi álmosan és fáradtan kelt fel vasárnap reggel. Szemei óriásiak és vörösek voltak.

- Faszom beleverem. Egy gyerek miatt bőgtem, mint egy kislány. Egy... Gyerek.... Miatt- hangja elcsuklott és elindult a fürdőbe.

Amint belépett és megakadt a szeme a tükörben, majdnem összeesett. Annyi szerencséje volt, hogy meg kapaszkodott a kézmosóban vagy különben menten a földre rogy.

- Ez... Ez meg ki a faszom? Bazdmeg Levi.... Te nem így szoktál kinézni... Mi a faszomat tett veled az a rohadt gyerek? -mély levegőt vett- nyugodj le. Nincs semmi.... De ez a rohadt tükör..... - mondta, de már forrt a dühtől.

Levi keze ösztönösen mozdult, majd hatalmas csörömpölésre tért vissza az ufók földjéről a jelenbe. Mire észbe kapott az ökle betörte a tükröt. Nem volt egy jó ötlet, hiszen felnyílt a jobb keze és ömlött belőle a vér....

- Ba... Bazzdddddddd...... Baszd meg. - kezdett el a fájdalom miatt szaggatottan beszélni- jó... Ügyes vagy Levi. Ügyes bazdmeg. Na akkor ma az első utad a klinikára vezet. - majd így is ideges Levi felöltözött kezeit óvatosan bekötötte amennyire lehetett majd a kocsijába beülve elindult a klinikára.

- Ömm jó napot. -kezdett el zavarba jönni, mikor a recepciós csaj farkasszemezett vele.
- Igen? Miben segíthetek? - nyílt nagyra a nő szeme Levi izmos testét látva

Levinek nem kellett több és mutatott a kötésre, ami vérben úszott és üvegszilánkok álltak ki belőle. A nő a pult mögött hirtelen ugrott egyet és az orvosért kiálltott. Közben kérdésekkel árasztotta el Levit.

- Dr. Smith... Dr. Smith. Kérem jöjjön azonnal- a nővér szinte átugrott a pulton és a beteg csuklóját tartva végig Levi szemébe nézve árasztotta el kérdésekkel- Jól érzi magát? Szédül? Fáj a feje? Valami fájdalom? Nem remegnek lábai vagy bármije? Nagyon fáj a keze? Fél a vértől? Mi történt? - majd hátrapillantott és még sem várva a férfi válaszát lenyomta az ágyra és engedte a mögötte trappoló Dr. Smith orvosnak, hogy megvizsgálja Ackermant.

Miután az orvos jobban szemügyre vette a nem kicsit összezúzódott kezet megállapította, hogy a csuklójáig terjed a zúzódás. El kezdte kiszedni az üvegszilánkokat. Rendbe rakta a kezet, majd összevarta és alaposan bekötözte.

- Chhhh.... Egy gondal több. Isten verte kölyök. Kellett neki bedepizni az "az incidens" után. Ez is miatta van. Hidje el itt mindenki.... Lucifer, az angyalok, a takarítónénike, a karbantartó, a mellettem lévő halott gőzpöfögészeti tovalöködöncön sétafikáló jegyjukadonc vagyis jegyellenőr és minden létező démonka , azt, hogy ma szívesebben nyaltam volna tisztára a wc csészét, mint vertem volna bele a tükörbe. - nyomta el a Bibliát megszégyenító tiszteletet.

Ilyen imát még a názáretti kurva sem tudott volna lenyomni. Na se baj. Menjünk haza... Az óra már 13:32-tőt mutatott.

Eközben Eren is el kezdett kikecmeregni az ágyából. A "szülei" hagyták had aludjon, mert mikor benyitottak reggel akár mennyire szívtelen rohadt dögök is, de megesett rajta a szivük.

- Auuuu a fejem... - nyüszögött Eren.

Óvatosan felült az ágyban, de szó szerint fejbebaszta a fájdalom. Belehasított a fejébe, a szemébe és a gyomrába a fájdalom. Kikászálódott az ágyból és a fürdő fele vette az irányt.

- Hmm... Mély levegő és most nézz a tükörbe -mondta majd belenézett a tükörbe- Gondoltam. Úgy nézek ki, mint egy elbaszott vajaskenyér, amit vagy hatszor ejtettek pofára. És az a baj, hogy így is érzem magam.

Eren visszagondolva arra, amit mondott neki Levi.... "Leszoptalak" visszhangzott ez az egyetlen szó a fiú fejében. Egyszerűen a gyomra görcsbe rándult és a kényes felületre rakva az egyik kezét a másikkal elrejtette az arcát és sírásba tört ki.... Megint.... Így telt el a nap. Eren az ágyában feküdt és vagy sírt vagy aludt...

Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETELOù les histoires vivent. Découvrez maintenant