🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(18+ jelenetet tartalmaz! Fokozott óvatossággal olvassátok. Aki nem szereti ezeket a jeleneteket az ne olvassa el.
Pls ne nyírjatok ki... Ez 2000+ szavas lett. Kicsit belelendültem. Jó olvasást minna)
Levi reggel elég későn ébredt fel. Mellette a fiú még mindig szuszogott, bár látszott rajta, hogy a drog és a pia eléggé legyengítette az így is szarrá vert és legyengült immunrendszerű kölyköt.
Hirtelen egyre hangosodó fájdalmas nyögések viaazahozták Levi agyát a valóságba. Vajon az történhetett, hogy a minidaru odaállt Levi fejére felhajtotta a koponyáját és kiemelte az agyacskáját egy kicsit megtisztítani? Nos ezt soha sem fogjuk megtudni....
- jó reggelt Eren. Hogy vagy? -nyomott óvatosan egy puszit a fiú arcára.
- Nem érzem jól magam. Forog velem a világ, fáj mindenem és hányingerem van... -temette az arcát bele a kezébe.Levi kikellt az ágyból és óvatos mozdulattal elhúzta a függönyt, majd közelebb ment Erenhez. Mivel erőtlen volt és nem akarta, hogy Levi felvegye menyasszony pózba, így szorosan egyik kezét átkulcsolta a vállan és így vánszorgott el a fürdőig.
Eren leült a kád szélére de nem sokáig maradt ott. Míg a fekete hajú engedte a vizet Eren elfehéredett és azonnal a wc fölé görnyedt.
- Bassza meg a jó kurva isten. Kölyök. Meg ne hallj itt nekem. Annyiszor felszentelted már a wc-t, hogy a pap itt fogja tartani az ünnepi szent miséjét. -kezdett el mérgelődni Levi...
-Sajná...-nem tudta végig mondani, mert megindult belőle minden.
Remegett, folyt róla az izzadság, szédült és alig bírta tartani magát. Levinek leesett a szitu, mert vállaira tette a kezét és erősen tartani kezdte Erent. Eközben Eren szemeiből előtörtek a könnyei....
- Sajnálom.... Sajnálok mindent. -rogyott földre a fiú- Sajnálom, hogy ilyen szánalmasan festek. Utálok hányni... Sőt egyenesen gyűlölök-folytak patakokban a könnyei le az arcán.
-Semmi baj kölyök. Már nincs semmi baj. Mától velem fogsz lakni és én vihyázok rád. Nem engedem senkinek se azt, hogy bántson. Szeretlek Eren és szeretni is foglak-ölelte magához a gyenge fiút.
Levi levetkőztette és betette a kádba. Lemosdatta, majd óvatosan kiszedte. Felöltöztette és mivel a fiúnak annyi ereje nem volt, hogy pofánbasszon egy egerwt így menyasszony pózban foglalt helyet Levi erős karjaiban.
-Várj kölyök. Hozok neked gyógyszarokat amiket be kell venned, majd alszol és pihensz. Utána majd kicsit akciózhatunk ha akarnál.... -húzta perverz vigyorra a száját Levi.
"Megint szeretném felderítwni a száját... Mehint szeretném kiverni neki és le is szopni. Imádom az illatát. Az érintését is. Most, hogy megnézhettem belül közelebről így egyre jobban kezdem el szeretni. Bassza meg magát. Kimondom... Szeretem!!!!! Kész. És igen... A perverzlevifantáziáját semmi és senki nem törheti meg.... "
-Csak próbálja meg... Lerendezem így hoooaaaaaaa meg így bimmm ott meg bamm durr egy pofon. Gyere kis köcsög csatt egy pofonofon. -majd, mint valami szpszihiátriáról szökött ninja mester olyan mozdulatokat kezdett el végezni, amivel még a saját lábát is kibuktatta.
Orraesett de nem akárhogy. Saját lábában esett el miközben a ninjaizégecifaszságot próbálta bemutatni a kidőlt fiúnak...
Levi gyorsan felöltözött és le indult reggelizni. Elővwtte a laptopját, majd keresgélt és talált egy számot. Felhívta...
ESTÁS LEYENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...