10. rész: Vajon mi lenne, ha....?

1.2K 63 15
                                    

(Nah szisztok. Először is lassan meg van a 100 olvasó és hozom az igér bónusrészt. Nagyon köszönöm, hogy ennyire tetszik nektek.

Nos a részről. Eléggé depis hangulatú lett, de van benne azért hatalmas érzelmi hullámvasút... Legalább is az én szememmel. Nos jó olvasást❤ )

Reggel Levi hamar felébredt. Gyorsan betelefonált a suliba, hogy ma még nem megy be. Elintézte a dolgokat, majd gondolt egyet és elment fürdeni. Persze a ruhája bent volt a szobában.... Pont ott ahol Eren aludt.

- Hmm... Már nem lázas. Ma már jól lesz- mondta Levi miközben kwzét a fiú homlokára tette. Szerencsére nem ébredt fel.

Levi fogta a cuccait majd bement a fürdőbe. A gondolatai egy ember körül cikáztak. Igen Eren körül.

" Eren annyira aranyos, mikor alszik. Olyan kawaiiii.... Egyszerűen megbabonáz a zöld szeme. A gyönyörű nyaka. Szinte mindig csak szívnám... De nem csak azt szívnám.... A kezeimet végig vezetnem a kicsit izmos testén és karcsú derekát fognám"

- Oooo basszus... Ez itt meg mi? Kész. Rágondoltam és a kis Levi olyan vigyázállásba csapta magát, mintha valami hadnagy lenne. Le kell rendeznem, mielött Eren észrevenné. - ezzel el is kezdte a kecses kézmozdulatokat addig csinálni, míg el nem érte az izgalmi állapot csúcsát. Úgy lövelt ki belőle a fehér sperma, mint pattanásos fejből a fehér izégenyóbizbasz mikor valaki véletlen hozzáér a pofájához. Levi annyira jót élvezett, hogy hirtelen meg kellett kapaszkodnia a falban, nehogy elessen.

- Hmm? Tanárúr? - nézelődött a szobában az éppen ébredező fiú.

Levi időközben bement a szobába ahol az akkor alvó Eren helyezkedett el és leült az asztalához dolgozatokat javítani.

- jó reggelt Eren. Hogy vagy? - kérdezte extragigamegahatalmas lágy hangnemben.

- Most már jobban vagyok. Köszönök mindent amit tett... -majd a feje átváltott pirosba. Kb olyan, mint a multkor látott tűzpiros Ferrari aminek pont olyan a színe, mint a fürdőszobamérlegemnek.- Még "azt" a dolgot is.

Levi feje hirtelen átváltott komolyba. Felállt, majd letelepedett a fiú mellé az ágyba.

- Figyelj Eren. Ez tudod, hogy tiltott kapcsolat, ugye? Vagyis nem lehetsz itt mindig illetve nem csinálhatunk semmit a tömeg elött.... - Levi fel-fel pillantott Eren arcára.

- I... Igen tudom. De ettől még megmaradhat a kapcsolatunk? -kérdezte Levitől a fiú egy aggódó szempár kíséretében.

- Persze, hogy maradhat. Csak fokozott figyelemmel kell lennünk. -mosolyodott el a fekete hajú. - egyébként... Meséljél csak nekem, hogy mi az a Texas az oldaladon?!!! Mondd el Eren!

- De.. De akkor ígérd meg, hogy nem fogaz bántani senkit. Rendben? -kezdte el Eren.

- Az attól függ, hogy mit mondasz. -válaszolta még nyugodt hangnemben Levi.

Eren felült az ágyban és Levi mellé indult aki az ágy szélén ücsörgött....

- Nos. Röviden összefoglalva.... Három termetes totemoszlop megvert és mikor hallották, hogy valami reccsent akkor otthagyták a hatalmas Texas foltommal. És hát igen... Nagyjából ez történt. - szegezte le tekintetét Eren.

- Hmm... Értem. Nos Eren... Ha szembe találkoznál ezekkel a rohadt geci fasz totemoszlopokkal megismernéd a kibaszott geci faszfejüket????? -nos igen. Levi kezdi elveszíteni a türelmét.

"Hogy a tetovált faszomat beleverem Jézusba. Mi a kibaszott faszért kell bántani ezt a gyereket? Hát nem látják rajta, hogy nincs a legjobb állapotában? Hát bazdmeg. A folytonos arcához képest Hófehérke egy kibaszott néger mellette. És tud olyan is lenni mint a kibaszott Kuka törp akiből lófaszt is ki lehet húzni fogóval de egy kibaszott szót meg nem. Eszem faszom megáll! "

Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang