( Nah... Ez elég hosszú lett... 1200+ szavas... Gomen ne érte. Remélem tetszeni fog nektek... Jó szórakozást hozzá)
---------------------------------------------------------
Érzem, hogy valaki megrázza a
vállamat. Levi az. Már mindenki kiment a teremből. Már csak mi ketten maradtunk.
- Hmm? Elaludtam?- Dörzsöltem a fájó és álmos szemeimet.- Igen. Még két órája, de inkább nem ébresztettünk fel. Most már jobban vagy? - nyúlt a vállamhoz a tanár.
Hirtelen a kezét ellöktem magamtól és felpattantam a helyemről, ami nem volt éppen jó ötlet, mivel elég szépen eltaknyoltam.
-Pe-persze jól vagyok és sajnálom a történteket, illetve mindent köszönök. És kérem bocsássa meg, de én most megyek. -mondta Eren, majd felkapta a táskáját és kirohant a teremből.- Legalább jobban van... Eléggé fájt úgy látnom az egyik gyerkőcömet.- motyogta az orra alá Levi.
Levi hirtelen ledermedt a tanári asztal elött.
-V-várjunk... Miért pirultam el? Mi történt? Ez nem lehet... Na mindegy. Biztos csak melegem van. -kapta fel a cuccait a Tanár és kiment ő is a teremből. Elővette zsebéből a kulcscsomóit (helyesírási szabály szóval cssss!!! Nézz utána ha nem hiszel nekem...),majd bezárta az ajtót maga után.Eren miközben hazafele tartott egy kicsit elgondolkozott.
-Utálom a férfiakat még az érintésüket is. Akkor miért bírtam elviselni az ofő érintését? Meghibbantam bazzeg? Mi a szent szar történt velem? Buzulok vagy mi? Bár nm hiszem, hogy gáz lenne velem, mert akármelyik fiúra nézek csak hányinger kap el... De akkor ez... Miért? Geci. Áááá vertem bele a tetovált faszomat a dínók hajnalán. Fuuu. Kurvára fáj a fejem. Na mindegy is... - kezdett el magában beszélni az út alatt Eren.Mikor hazaért ledobta a cipőjét és ment fel a szobájába. Azonnal bevetette magát az ágyba. Belefúrta magát a puha párnái közé, majd a telefonja után kutakodott a zsebében.
- Most lesz 4 óra. Ha most alszok akkor 2-2.5 órát fogok tudni aludni. -majd beállította az ébresztőjét 18:00-ra.
Amint lecsukta a szemét azonnal el is nyomta az álom. Az ébresztő keltette fel.
- Na most már el kezdek készülődni, hiszen lessz egy kisebb buli amiben segítenem kell, mint hangmérnök és dj pultos. -motyogta az orra alá Eren.
19-re már készen is volt és indult. Bár maga a buli 20:00-kor kezdődik,de ő még a kezdés elött szeretett volna berendezkedni...*A klubban*
- Helo. eren Yager vagyok. Ma én leszek a dj. -köszöntötte az embereket a bárban.
-Jaaaj már vártunk rád öcskös. Gyere mutatom mi merte van. Oksa? - kezdte el beszédét egy köpcös szőke csávó- Jah tényleg a nevem Hannes. De hívj nyugodtan Han-sannak.
-Rendben és köszönöm.
- Öcskös. Mivel pénzt nem kértél ezért ingyen piafogyasztást biztosítunk neked és mindig viszek neked vmi ütős piát.
- Ugyan. Erre semmi szükség nincs. - legyintett felé Eren.Bár tudta, hogy hiába mondja ezt úgy is rátuszmákolják. Bár ki os nézik belőle azt, hogy alkesz, mert full feketében emós fejjel... Hát ne is csodálkozzon... De azért helyeslően bólogatott...
Kis idő múlva az emberek el kezdtek egyre jobban beözönleni.-Hé Yager... Hoztan neked Jagert. -Majd hatalmas röhögésbe tört ki a csapos.
- köszkeee. Ammm... -csuklás- ennyi az időőő??? -nos igen. Eren nem kicsit volt már részeg. A pult tele volt minimum 13 pálinka nagyságú pohárkával.
- Ömm. Most van 1:23.- mondta a csapos a karórájára nézve.Eren lehúzta a kis itókát, majd ránézett a férfira.
- Ömm lassan nek -csuklás- nekem... Nekem mennem kell.
Kicsit megszédült, de meg bírt kapaszkodni a djpultban.
- Tudod mit Eren? -ment oda a pultos segíteni neki újra kiegyenesedni- Szerintem most már elég lesz. Ezt a fél órát, már át tudja venni tőled valaki. Menj haza és józanodj ki.- mutatott az ajtóra a bácsika és elindult Eren vállát fogva abba az irányba.Eren eléggé oldalasan és kacsázva indult el a bárból. Út közben összefutott egy rocker bandával. Éppen el voltak és, mint gondolhatjátok full részwgek voltak.
- Héééé -csuklás- kölyök. Gyere ide. Szívj el velünk pár füvescigiiiiiiiiit!!!! - visított a nem kicsit részeg gyerek fele.
Eren egyből odarohant hozzájuk majd elfogadta és bele is szívott a cigibe.
*Visszaemlékezés az utolsó óra utánra... *
- Hmm? Már mindenki elment? -kérdezi egy álmos szempár.
- Igen. Nem volt szivem felébreszteni téged. Jobban vagy már? -kérdezte aggódva Levi.
-Igen... Jobban vagyok - mondtam.Levi kicsit habozott valamin. Látszódott rajta, hogy valamivel bajlódik. De mi lehet az? Na mindegy.... Ekkor hirtelen a tanári asztal fele rohan és előszed egy kisebb cetlit a kis naplójából. Valamit el kezd rá írni...
- Eren... Ha bármi problémád van... -fordul el idegesen, majd mély levegőt véve visszafordul- csak... csak hívj fel. Érted?
Ezzel átadta nekem a cetlit és gyorsan ki is szaladtam a teremből megköszönve mindent és csak szaladtam s szaladtam. Meg akartam szabadulni a cetlitől, de nem ment. Fogtam és zsebre vágtam.
* Vissza a jelenbe*
- Ez ütős cumó testvér. - majd el kezdett röhögni és látszólag eléggé jól kezde érezni magát.
- naaaaa kölyööök. Mi megyünk. Szal' csááá- majd a rocker banda a kezébe nyomott egy szatyrot és egy doboz cigit.A dobozba Marbolo cigi volt és 2 szál füvescigi is mellette. Eren a kapott gyújtóval meggyújtotta az egyik füvescigit és jobban szemügyre vette az elég nehéz zacskó tartalmát. Nos igen... Sejthetitek. 5 doboz sör és egy üveg vodka pihent a zacseszban. A fiú aki eléggé részeg és kábult volt kinyitotta az egyik doboz sört és rágyújtott most egy Marbira. Így ment ez tovább... Egy doboz sör és 2-3 szál cigi. Mikor már érezte, hogy elhagyja a lábát az erő a zsebébe nyúlt. Talált egy lapot amira számok.... sok-sok szám volt írva.
- Ha jó a kedved -csuklás- tapsolj egy nagyooootttt- kezdett el énekelni random valamit- Nah ki ez a kedveske akih odaadta a számát...
*trrrrng.... Telefoncsörgés*
Beleszól egy kissé kómás hang...
- Igen? Ki az? Itt Levi Ackerman.... - egy hangos ásítás hallatszódott a vonal túlsó végéről.
- Heloooooooooo itt -csuklás- Ere.... - nem bírta végigmondani, hisz a füvescigi és a sok pia megtette a hatását. Persze a sok sörre még a vodkát is benyelte... Nem is csodálkozok rajta.
-bleeeeh- -majd újra bleeeeehhhhh-- Ömm jól van? Inkább lerakom. Biztos téves.
- Itt -csuklás- vagyok. Csak szétokádtam magam- Hirtelen valamin el kezdett röhögni a fiú.
- Egy nevet kérdezhetek bassza meg magát? - kezdett kicsit ideges lenni Levi.
- Eren... -csuklás- Eren Yager...
- Bazdmeg kölyök - hirtelen felpattant az ágyából a tanár- Te... Te részeg vagy! Hol a faszba vagy? Menjél haza! MOST!!!! - szó szerint ordít a telefonba.
- nem akaroooook. Olyan jól érzem magam. Jó volt az a füvescigiiiiiiiii.... - kezdett el az így is szédelgő fiú pluszba még forogni is.
- Bazdmeg. Most mondd el hol a faszban vagy. Érted, te szerencsecsomag???? - türelmetlenkedett a tanár a vonal túlsó végéről.
- Nem tooom... Vmi parkbaaaaan. De van itt egy kuuuuurvvaaaaa szép tóóó.- kezdett el ordítani a kölyök.
- Tudom merre lehetsz... Addig is maradj ott.- Bleeehhhh- Eren megint kidobta a taccsot-
- Bazdmeg kölyök. Tarts ki. Mindjárt ott vagyok. Mondj valamit... Halooo??? Itt vagy még? - árasztotta el a fiút kérdésekkel.
- Itt... Itt vagyok- mondta a gyerek kicsit dadogva...Nem twlt bele 14 perc Levi szaladt az éppen rókázó gyerek fele. A haja kócos, a pólója gyűrött és a nadrágja látszólag egy mackónaci ami szürkés árnyalatot vett fel a félhomályban... Eren felegyenesedett, majd megtörölte a száját. Megfordult és Levi vállára dőlt...
- Sajnálom... Sajnálom az egészet. - majd a vállai el kezdtek fel le emelkedni...
- semmi baj kölyök. - simogatta meg a hátát Levi- Gondolom nem emlékszel és nem is akarod elmondani merre laksz... Tudod mit. Hazaviszlek hozzám. Szerintem az lesz a legjobb. Holnap úgy is szombat lesz...- Gyere Eren. - Fogta meg a kölyköt és a kezét átrakta a vállán majd odatámogatta egy fekete kocsihoz.- tessék. Itt van pár zacskó. Ha hánynod kellene kérlek ebbe hányj! - majd becsatolta a hulla részeg és beszívott fiú és elhajtott a háza iráyába....
ESTÁS LEYENDO
Eren x Levi (bad teacher and bad student) SZÜNETEL
FanficEgy Fiú és egy Tanár szenvedélyes kapcsolata. A fiú, Eren még csak egy gyenge elméjű emós srác, akit bántanak. Sajnos sokszor nyúl az alkoholhoz és ezt a Tanára, Levi is észreveszi... Eközben a tanára csak merő jóindulatból törődik vele. Mit sem sej...