Το επόμενο πρωί ξύπνησα εντελώς απρόσμενα. Συνήθως ξυπνάω από τις φωνές της Jaclyn αλλά αυτή τη φορά ήταν το χτύπημα της πόρτας που με έκανε να σηκωθώ από το κρεβάτι μου. Την άνοιξα και είδα μπροστά μου τον Cameron χαμογελαστό, κανονικά θα ξαφνιαζομουν αλλά ήταν ένα από αυτά τα χαμόγελα που φαίνεται ότι είναι με το ζόρι, ακριβώς σαν αυτά που έχεις όταν βγάζεις μια οικογενειακή φωτογραφία.
"Καλημέρα..." είπα ενώ χασμουριομουν και έτριβα τα μάτια μου.
"Καλημέρα. Αντε ντύσου, θα αργήσουμε." είπε με ενθουσιασμό, όσο ενθουσιασμό μπορούσαν να βγάλουν τα νεκρά του μάτια δηλαδή.
Τον άφησα να στέκεται στην πόρτα και έπιασα το κινητό μου ώστε να δω τι ώρα είναι και ακριβώς όπως το περίμενα, ήταν αρκετά νωρίς, ουσιαστικά το μάθημα θα ξεκινούσε σε 40 λεπτά. Πηγα ξανά προς το μέρος του και τον κοίταξα με απορία.
"Έλα πάμε, ξύπνησα νωρίς και βαριόμουν μόνος μου, δεν έχω καν συγκάτοικο μόνο με εσένα μιλάω."
"Καλα..." ψέλλισα.
Του ζήτησα να περιμένει έξω για να ετοιμαστώ. Δεν ξύπνησα την Jaclyn γιατί είχε μάθημα πιο αργά από εμένα και ακόμα κι αν ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί της το εγκεφαλικό που είχα πάθει εκείνη την ώρα από την συμπεριφορά του Cameron επέλεξα να τα κρατήσω μέσα μου και να τα πω αργότερα όλα μαζί. Έβαλα κάτι απλό και άνοιξα την πόρτα, με περίμενε ακριβώς στο ίδιο σημείο με την ίδια ακριβώς έκφραση. Την ίδια παγωμένη έκφραση.
"Παμε." είπε και τύλιξε το χέρι του γύρω από την μέση μου.
Όσο κι αν προσπαθούσα να δικαιολογήσω την συμπεριφορά του δεν μπορούσα. Αυτό που κυριαρχούσε στο μυαλό μου είναι πως είτε αυτός, είτε ο Alexander ήταν ο κακός της υπόθεσης γιατί σίγουρα, όλο αυτό πηγάζει από την κόντρα τους. Ήμουν σίγουρη πως όλα συνδέονταν μεταξύ τους με κάποιον τρόπο αλλά ακόμα δεν μπορούσα να τον ανακαλύψω. Όσο τα σκεφτόμουν αυτά ήρθε στο μυαλό μου και κάτι άλλο, τι έγινε με τον Joshua;
"Cameron;"
"Ακούω." απάντησε ξερά.
"Τι ακριβώς συνέβη με τον Joshua; Γιατί να μου πει ψέματα;"
Ρολλαρε τα μάτια του και αν έπρεπε να κρίνω από την έκφραση του δεν ήθελε να το συζητήσει αλλά για κάποιον περίεργο λόγο έκανε την υπέρβαση και μου εξήγησε.
"Είχε πιει, γενικά πίνει αρκετά. Η γκόμενά του του έκλεψε τα λεφτά αλλά δεν θέλει να το παραδεχτεί οπότε το έριξε πάνω μου αλλά ας μην μιλάμε γι αυτόν γιατί θα αρχίσω να κατεβάζω καντιλια."
YOU ARE READING
Burning Desire
Teen FictionΌταν μια 19 Χρόνη κοπέλα παίρνει υποτροφία σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αγγλίας η ζωή της αλλάζει ριζικά. Νέες φιλίες, νέα πρόσωπα, νέες συνήθειες και κυρίως, άντρες. Ένας μεγάλος ώριμος άντρας, καθηγητής του πανεπιστημίου κι ένα νεαρό...