No, No He's Not.

32 10 5
                                    

Μόλις τελείωσε η διάλεξη έφυγα βιαστικά και πήγα στο δωμάτιο καθώς η Jaclyn δεν είχε ξεκινήσει ακόμα μάθημα. Ο Cameron με ρώτησε γιατί ήμουν κάπως περίεργη αλλά είπα απλά ότι δεν ένιωθα πολύ καλά και ήθελα να ξεκουραστώ λιγάκι, για την επόμενη ώρα τουλάχιστον. Άνοιξα απότομα την πόρτα και μόλις μπήκα μέσα η Jaclyn σηκώθηκε από το κρεβάτι και με τράβηξε για να κάτσω διπλα της, η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά, είχα τρελή αγωνία.

"Θες να μου πεις τι έγινε;" την ρώτησα.

"Ναι, σίγουρα. Βασικά είμαι χαζή που δεν στο είπα εξ αρχής αλλά δεν ήθελα να βγάζω φήμες μόνη μου καθώς έχει ξεχαστεί κάπως, τέλος πάντων. Πέρσι στις αρχές της χρονιάς υπήρχαν άτομα που έλεγαν ότι ο Cameron-" έκανε μια παύση για να πάρει ανάσα, δεν ήταν σίγουρη για το αν ήθελε να μου πει ο, τι ξέρει κι αυτό ήταν ξεκάθαρο αλλά συνέχισε,"λέγανε ότι ο Cameron βίασε μια κοπέλα 15 ετών πολλές φορές, έλεγαν πως την απειλούσε για να είναι μαζί του και ουσιαστικά έκανε σεξ μαζί της με το ζόρι..."

Μολις τελείωσε πάγωσα. Στην αρχή μου ήρθε τόσο έντονα η επιθυμία να πάω και να του δώσω μια τόσο δυνατη σφαλιάρα, να τον βρίσω και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Είχα μια φίλη πισω στην ελλαδα η οποία βίωσε κάτι τέτοιο και άτομα σαν αυτά αξίζουν την χειρότερη τιμωρία. Από την άλλη σκέφτηκα πως αν είχε όντως συμβεί κάτι τέτοιο δε θα ήταν εδώ αλλά στην φυλακή, εφόσον έγινε τόσο γνωστό δεν θα τον είχαν αφήσει έτσι. Τον είχα ήδη κρίνει μια φορά χωρίς να του μιλήσω, δεν ήθελα να το ξανά κάνω αν και αυτή την φορά το θέμα ήταν πολύ πιο σοβαρό.

"Πρόσεχε Ivy, μείνε μακρυά του..." συνέχισε η Jaclyn και μου έπιασε το χέρι.

Εγω εγνεψα καταφατικά κι αποφάσισα ότι θα μπω όλες τις υπόλοιπες ώρες, με αυτά που έμαθα ήθελα να μελετήσω την συμπεριφορά του ακόμα περισσότερο. Η Jaclyn ήταν κάθετη στο να σταματήσω να κάθομαι μαζί του και γενικά να κρατήσω μια απόσταση αλλά δεν αξίζει σε κανέναν να τον κρίνουν απλά από μια ιστορία την οποία θα μπορούσε να σκαρφιστεί ο οποιοσδήποτε για δικό του όφελος.

Πήρα την τσάντα μου και βγήκα ξανά στον διάδρομο, ευτυχώς ο διάλογος μας δε κράτησε πολύ οπότε προλάβαινα άνετα να πάω στην δεύτερη διάλεξη του Κ. Blunt, δεν μου βγαίνει καν να τον πω Alexander μετά από το τελευταίο. Ίσως γι αυτό φοβάται να είμαι με τον Cameron, μπορεί να ξέρει όλα όσα ακούγονται και να θέλει να με προφυλάξει αλλά είμαι αρκετά μεγάλη και ώριμη για να το κάνω και μόνη μου. Μόλις έφτασα έξω από την τάξη είδα τον Cameron να κάθεται έξω μόνος του, αυτή η φήμη πρέπει να του έχει κάνει πολύ κακό.

"Είσαι καλύτερα;" με ρώτησε με το που στάθηκα μπροστά του χωρίς καν να με κοιτάξει.

"Ναι, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου." αποκρίθηκα.

Αυτός απλά ανασηκωσε τους ώμους του και συνέχισε να κοιτάξει επίμονα την οθόνη του κινητού του όπως κάνει πάντα. Τον κοιτούσα προσπαθώντας να καταλάβω αν ισχύει αυτό που μου είπε πριν ή Jac, δεν μπορούσε να βγει από το μυαλό μου ούτε στο ελάχιστο αλλά δεν ήθελα να γίνω αδιάκριτη και να το συζητήσω μαζί του. Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα και απλά καθόμασταν ο ένας απέναντι από τον άλλον χωρίς να κάνουμε τίποτα, όλα αυτά μέχρι που πέρασε από μπροστά μας ο Κ. Blunt.
Εκείνη τη στιγμή ο Cameron ύψωσε κεφάλι και μου έπιασε το χέρι, δεν κοιτούσε εμένα, κοιτούσε τον καθηγητή. Ο Κ. Blunt από την άλλη δεν αδιαφόρησε γι αυτήν την εικόνα, καθόλου.

"Stewart παιδί μου, σταμάτα να κάνεις πράγματα επ-"

"Παμε Ivy." είπε συνοπτικά και με οδήγησε στην τάξη, στις θέσεις μας.

Είχα αρχίσει να κουράζομαι τόσο πολύ, είχαν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες και συνεχιζόταν το ίδιο βιολί αλλά το χειρότερο δεν ήταν αυτό. Όπως έχω ξανά πει πέρασα πολύ καλά με τον Κ. Blunt αλλά αυτό που ένιωθα με τον Cameron αυτές τις δύο μέρες που ήμασταν λίγο πιο κοντά ήταν αλλιώς. Όσο λάθος κι αν ήταν, δεν μπορούσα να αρνηθώ ότι μου άρεσε. Είχε κάτι το ιδιαίτερο, ξεχωριστό στυλ, προσωπικότητα, όσο την είχα γνωρίσει δηλαδή. Όταν μου έπιασε το χέρι αισθάνθηκα μια σύνδεση μαζί του, βασικά τον εμπιστεύτηκα. Δεν είναι αρκετό το ένστικτο μου όμως, δεν μπορώ να παραλείψω όλα όσα έμαθα.

"Ακούς καθόλου;" είπε ο Cameron στο αυτί μου και με ταρακούνησε.

"Ε-ναι, τι έλεγες;" απάντησα σαστησμενη.

"Λεω, θες το βράδυ να έρθεις από το δωμάτιο μου να παίξουμε κάνα PS4, να βάλουμε κάνα στορυ." μου πρότεινε και μου χαμογέλασε, τι όμορφο χαμόγελο...

Από την μία ήθελα τόσο πολύ να πάω αλλά από την άλλη ίσως μου έκανε κάτι, δεν ξέρω. Δεν γαμιεται, ήταν η μοναδική μου ευκαιρία να τον γνωρίσω καλύτερα.

"Μέσα." απάντησα και του έσφιξα το χέρι μου.

Όσο κι αν έλεγα πως είναι φιλικό πλέον δεν μπορώ να το δω έτσι, πρώτη φορά μου προτείνει αγόρι κάτι τέτοιο και πόσο μάλλον ένα τέτοιο αγόρι γιατί κακά τα ψέματα είναι πανέμορφος. Τι άλλο να πω, ανυπομονούσα απλά για το βράδυ...

Burning Desire Where stories live. Discover now