Γύρισα και ειδα τον Cameron να με έχει κολλήσει σε μια παλιά, αραχνιασμενη ντουλάπα. Δεν ήξερα καν τι ήταν αυτό το δωμάτιο αλλά κυρίως δεν είχα ιδέα για ποιον λόγο μπορεί να το έκανε αυτό ο Cameron, έχουμε μιλήσει δύο φορές και καμιά από τις δύο δεν πήγε καλά.
"Τι κάνουμε εδώ;" ρώτησα τρομαγμένη.
"Σου ξεκαθαρίζω πως αν ακούσω από πουθενά ότι έχω κόντρα με τον Blunt την έχεις γαμησει." είπε και κόλλησε τα χέρια μου δυνατά στον τοίχο.
Το μόνο που έκανα ήταν να τον κοιτάξω στα μάτια, είχα φοβηθεί. Ήθελα πολύ να μάθω τι ακριβώς είχε συμβεί μεταξύ αυτού και του Alexander αλλά ήξερα πως αν ρωτούσα δεν θα είχα καλή κατάληξη.
"Εγω δεν κατάλαβα καμία κοντρα." προσέθεσα προσπαθώντας να φανώ ήρεμη και διακριτική.
Αυτός άφησε τα χέρια μου και γύρισε από την άλλη, ήταν σίγουρα λιγότερο νευριασμενος από πριν, πιο πολύ ταραγμενος θα έλεγα. Τα ροζ μαλλιά του ξεχώριζαν ακόμα και στο σκοτάδι, αυτό το εκκεντρικό του στιλ με έκανε να θέλω να τον γνωρίσω αλλά γνώριζα καλά πως δεν ήταν καθόλου καλή ιδέα, εξάλλου, ακόμα κι αν ήμουν πεπεισμένη ότι μια γνωριμία μαζί του θα ήταν καλή δεν ήταν δεκτικός απέναντι μου. Στράφηκε ξανά προς το μέρος μου και άρχισε να ψάχνει βιαστικά τις τσέπες του, λογικά για να βρει το κλειδί έτσι ώστε να άνοιξε την πόρτα.
"Όπως και να έχει Ivy, ξέρω τι είδες, ξέρω τι άκουσες, ξέρω πως θα το πεις στις φίλες σου για να κουτσομπολεψεις. Σιωπή. Αν ήξερα ότι ήσουν εκεί μέσα δε θα ξεκινούσα καν αυτή τη γελοία συζήτηση με αυτόν τον γελοίο."
Πριν καν προλάβω να απαντήσω άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω χωρίς να μου μιλήσει παραπάνω, δεν ήθελε επαφές μαζί μου, ήθελε απλά να μην αμαυρωσω το όνομα του, όχι ότι αν έλεγα οπουδήποτε αυτό που συνέβη στην αίθουσα θα γινόταν κάτι αλλά αυτός ξέρει καλύτερα. Είχα πολύ μεγάλη ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον για όλα όσα έγιναν αλλά δυστυχώς μπορούσα να αναφέρω μόνο ένα πράγμα κι αυτό ήταν η περίεργη στιγμή που μοιράστηκα με τον Κ. Blunt. Έστειλα μήνυμα στην Jaclyn και της ζήτησα να με συναντήσει στο μπροστινό παγκάκι. Όταν βγήκα έξω και κάθισα για να την περιμένω λίγα ήταν τα παιδιά που βρίσκονταν εκεί, από ότι μου είπε η Jaclyn οι περισσότεροι συνηθίζουν να περνάνε τα διαλείμματα τους στην καφετέρια, οι περισσότεροι, όχι ο Cameron. Αυτός στεκόταν στην πύλη, όπως και την πρώτη μέρα απλά με ένα τσιγάρο στο χέρι, μόνος του ακούγοντας μουσική. Δεν μιλάει με κανέναν. Δεν είναι κακός μόνο με τις κοπέλες, είναι απότομος με όλους. Είναι μόνος του.
ESTÁS LEYENDO
Burning Desire
Novela JuvenilΌταν μια 19 Χρόνη κοπέλα παίρνει υποτροφία σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αγγλίας η ζωή της αλλάζει ριζικά. Νέες φιλίες, νέα πρόσωπα, νέες συνήθειες και κυρίως, άντρες. Ένας μεγάλος ώριμος άντρας, καθηγητής του πανεπιστημίου κι ένα νεαρό...