Ειχε πλέον νυχτώσει κι εγώ ήμουν έτοιμη για να πάω στο δωμάτιο του Cameron, δεν είπα σε κανέναν, ούτε καν στην Jaclyn που θα πήγαινα γιατί δεν ήθελα να μαθευτεί γενικά, ίσως ντρεπόμουν Και λίγο δεν ξέρω. Όπως και να έχει βρήκα μια χαζή δικαιολογία και έφτασα στο δωμάτιο του όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Αυτός άνοιξε και φορούσε μόνο μποξερακι, τα μαλλιά του ήταν βρεγμένα αλλά παρ'όλα αυτά το βλέμμα του παγωμένο με μηδαμινή ένδειξη αμηχανίας, τίποτα.
"Θεε μου συγγνώμη δεν ήξερα ότι δεν ήσουν έτοιμος, πάω πίσω στο δωμάτιο και φώναξε με όταν θα είσαι έτοιμος συγγνώμη..." απολογήθηκα και έγινα κατακόκκινη από την ντροπή μου.
Αυτός ρολλαρε τα μάτια του και χαμογέλασε στραβά, έπειτα μου είπε ότι δεν πειράζει και με προσκάλεσε μέσα. Ένιωθα ακόμα. Πιο περίεργα από την στιγμή που δεν φορούσε σχεδόν τίποτα, ίσως το είχε κάνει επίτηδες. Έβγαλα για λίγο αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου και προσπάθησα να βολευτώ στον καναπέ με αυτόν από δίπλα μου να είναι σχεδόν γυμνός, η φαντασία μου πάντως δεν ήταν καλά. Μπορεί να μην είχα προχωρήσει ποτέ αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα το έκανα κι ολας, ναι οκευ έχω κάνει κάποια πράγματα απλά δεν έχω ολοκληρώσει. Τι σκέφτομαι τι...
"Λοιπόν, ξες να παίζεις τίποτα;" με Ρωτησε και ήρθε λίγο πιο κοντά μου.
Προσπαθούσα τόσο πολύ να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν το πήγαινε κάπου αλλού αλλά μετά σκεφτόμουν ότι και αλλού να το πήγαινε, θα ήταν ωραιο, δεν θα ήταν βιασμός αν το ήθελα κι εγώ. Δεν είμαι καλά, για το PS4 έλεγε, εξάλλου με είχε πρήξει σήμερα με αυτό το θέμα, ανυπομονούσε να παίξουμε.
"Τα πάντα." απάντησα και του χαμογέλασα.
"Τα παντα ε;" συνέχισε και με πλησίασε ακόμα πιο πολύ.
Πλέον βρισκόμασταν αρκετά κοντά, τα σώματα μας ακουμπουσαν λίγο και το σκεφτόμουν πάρα πολύ να κάνω κίνηση γιατί εντάξει, σε αρκετές έχει τύχει να μην ξέρουν πολύ καλά κάποιον αλλά όταν έρχονται σε αυτή την απόσταση μαζί του απλά να το σκέφτονται, πως να αντισταθώ σε αυτά τα μάτια βασικά; Ας μην σχολιάσω τους κοιλιακούς καλύτερα. Κούνησα το κεφάλι μου προς το μέρος του αλλά εκείνη τη στιγμή σηκώθηκε, έτσι απλά, σηκώθηκε και μου έφερε όλα του τα παιχνίδια για να διαλέξω ένα, Okey boomer...
"Αυτό θέλω." είπα αποφασιστικά και του έδειξα το mortal kombakt.
"Θα σε σπάσω στο ξύλο." απάντησε και μου έκλεισε το μάτι.
YOU ARE READING
Burning Desire
Teen FictionΌταν μια 19 Χρόνη κοπέλα παίρνει υποτροφία σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αγγλίας η ζωή της αλλάζει ριζικά. Νέες φιλίες, νέα πρόσωπα, νέες συνήθειες και κυρίως, άντρες. Ένας μεγάλος ώριμος άντρας, καθηγητής του πανεπιστημίου κι ένα νεαρό...