chapter 14.

868 40 4
                                    

Simt pupici umplându-mi fața. Deschid ochii văzându-l pe Yoongi în fața ochiilor mei.

- Am cercat să te trezesc de vreo 10 minute.

- de ce. Am intrebat somnoroasa nepăsându-mi de încercarile lui care au eșuat de a mă trezi din somn.

- Trebuie să plec la muncă. Vroiam să-ți văd ochii verzi înainte să plec. Imi spune clipindu-mi.

Se dă jos de pe mine apoi îmi iese din cameră. Presupun ca a observat faptul că nu îmi păsa de încercările lui. O să îmi fie dor de el, stiam asta, așa că m-am dus după el. L-am gasit la hol punându-și pantofi în picioare.

L-am îmbrățișat strâns iar el mi-a răspuns cu aceași monedă.

- O să îmi fie dor de tine. Spun uitându-mă în ochii lui negri în care vă asugur că m-am pierdut în ei. El doar a zâmbit și mi-a dat drumul că să își spună sacoul pe umerii lui. S-a uitat pentru ultima dată la mine apoi atingându-mi cu un deget nasul.

Eram plictisită. Mă uitamem la televizor, pe Netflix, am mâncat tot ce era de mâncat, am facut toate lucrurile care mi-a trecut prin cap. Păcat că nu avea jocuri. Nu o să îl vezi prea des pe Yoongi jucându-se jocuri stupide pe calculator.

Am zis să ma schimb de pijamale totuși așa că m-am dus în camera lui... Adică a noastră să găsesc niște haine.

Toate hainele lui erau negre. Nu era de mirare, venea la munca, să mă viziteze tot în negru. Nu-l văzusem în alte culori. Mă apucasem să i-au ceva dar m-am oprit când am vazut valiza ascunsă după dulap. Nu stiu cum nu am văzut-o când am venit în cameră.

Eram prea curioasă să văd ce e în valiză așa că nu am ezitat să mă uit. Deschid. Găsesc un bilet. Mi-am dat seama că era scrisul lui Yoongi, numai el cred ca poate să scrie așa de urât.

Erau haine pentru mine în valiza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Erau haine pentru mine în valiza. Cel puțin asta scria în bilet. Cel puțin asta an înțeles.

Imi mușc buza de jos luând hainele. Erau închide la culoare cea ce nu era stilul meu dar mergea.

Sunt tipul de persoana care îi place să poarte culori deschise. Cum ar fi roz, care e culoarea mea preferata. (Please don't judge)

După un timp aud cheile făcând contact cu iala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După un timp aud cheile făcând contact cu iala. Cobor cât de repede scările ducându-mă direct spre ușă. Pentru cei care se întreabă ce am facut în tot acel timp a fost să mă uit în oglindă.

Da, chiar atunci am realizat cât de frumoasa sunt iar apoi am realizat că acesta ar fi motivul pentru care, cred, că Yoongi s-a îndrăgostit de mine.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum