chapter 18.

797 33 1
                                    

( Suga's pov)

Deschid un ochi, apoi pe celălalt, ma ridic din pat si merg s-o verific pe Babygirl daca doarme.
Dupa ce o verific si vad ca doarme, iau telefonul si-i sun pe băieți sai intreb ceva.

- 1 hour later -

- Serios Daddy! Mergem afara! * Zice Babygirl fericita*

- Da puiule. Mergem afara cu toti sa ne jucam in zăpadă.

- Care... t-toti, Daddy?* Ma întreba *

- Eu, Hobi, Namjoon, Jungkook, Teatea oppa, Jin si Jimin. O sa-i cunosti,stai linistită.

Zâmbește și sare prin toata casa ca o capră de fericire.

- Babygirl s-

Nici n-am mai apucat să termin ca era deja în camera. Merg dupa ea si deschid usa.

- Babygirl?

- Alegem tu ca nu stiu ce să-mi pun....

- Draga mergem peste o oră afara.

- Dar.... DADDY!!

Îi fac semn sa se uită la reguli si se întoarce sa se uite ce scrie.
Se întoarce spre mine și își cere scuze.

Sincer de cand am facut regulile astea parca e mai liniste în casa mea.

- Daddy putem sa ne uitam la desene animate?

- da Prințesa.

O iau de mână și mergem pe canapea în sufragerie. Deschid televizorul si ne uitam la desene animate.

- 1 hour later -

O îmbrac pentru afara si o ajut sa se încalte.

Aud ca bate cineva la ușă și deschid. Erau băieți asa ca i-am lăsat sa intre până termin cu fetita mea.

Iesim toti din casa.

- Teatea oppa!

- Oh b-buna.

Îl ține de mână strâns asta facandu-ma jelos pentru ca e doar mea.

- Babygirl. Da mâna la Daddy.

O iau de mână și mergem cu ea pana la partie.

Dupa cateva minute am ajuns la partie si îi vad pe Hobi si Jimin cu se urca pe sanie si s-au dus.

- Daddy vreau si eu sa ma dau cu sania.* Îmi zice ea cu o față de pisicuta*

- Babygirl, du-te cu Teatea.

Îmi da drumul de la mâna si merge cu Teatea oppa.

- Teatea oppa, ne putem da împreună,te rog?

- Desigur.* răspunde el cu un zambet blând pe fata*

Așează sania cum trebuie iar apoi Teatea primul la bord si Babygirl în spatele lui.

(Neko's pov)

Teatea oppa era în fața mea iar eu în spatele lui pe sanie. O împins sania mai în fața până am alunecat si asta înseamnă că ne-am dat pe partie. A fost atât de fain încât ne-am mai dat de 5 ori de atuncea.

Dupa cam o ora de stat afara ne-am gândit să mergem la un restaurant. Ne-am asezat cu toti la aceeași masă și an comandat 3 pizza mari. Din care eu am mâncat 2 felii si ma saturasem.

Am stat mai mult în restaurant decât afara... Trist....

Nici nu mi-am dat seama și se făcuse seara.

La un moment dat ne-am strâns lucrurile si am mers fiecare spre casa lui.

Cand am ajuns acasa m-am dezbrăcat repede si am mers în PLAYROOM SA ma joc.

Daddy's girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum