Harry smutně ležel v útulku s pár dalšími hybridy, hned vedle doopravdových zvířat. Klepal se zimou. Chovali se tu k nim doopravdy ošklivě, dostávali granule, v klecích nebylo místo, kde by si došli na záchod, jen jedna mísa, kterou jim vynesli jednou za den. Vodu pil taky z misky a teď, uprostřed noci, kdy zapoměl poslední pracovník zavřít okno se klepal na zemi. Sebrali mu oblečení, protože zvířata ho nenosí, jediné co mu nechali byl Louisův svetr, protože se o něj pral. Když chtěl promluvit, dostal šok.
Teď byl ale sám, místnost byla tichá, všichni lidé už byli nejspíš doma a on fňukl, když se přitulil k Louisovu svetru a doufal, že ho zahřeje trochu více.
,,Hey.“ uslyšel skoro neslyšné zašeptání. Škubl s sebou ale byl zticha. Už dnes dostal dost šoků, když se jim pokoušel vysvětlit, že má nemoc a bál se dalších, ocas měl natlik stažený, že měl konec u bříška. ,,Budeš to jíst?" zašeptal někdo znovu a on se otočil, aby viděl hybrida psa. Byl to malý chlapec, dost možná mladší než on. Byl zahrabaný v jakési dece a tak byl vidět jen jeho ocas, a obličej. Byl blonďatý a měl modré oči. Harry opatrně zatřásl hlavou.
Mezery mezi mřížemi byly malé, tak mu podával své granule po hrstkách a sledoval, jak se jimi chlapec vedle cpe. „Dneska mi nedali jíst, protože si mě nechtěl vzít ten pár co tu byl, když jsem se na ně otočil.“ zdál se ukecaný.
,,To je mi líto.“ zašeptal unaveně Harry. ,,Jak dlouho tu jsi?“
,,Pár měsíců. Vyhodili mě, jsem neplodný.“ zašeptal to poslední tišeji a Harry se na něj smutně usmál.
,,Jsem Harry.“ natáhl opatrně ruku, jejíž konečky se klepaly a ucítil, jak ho chytila ruka o něco menší než jeho. ,,Niall.“ zašeptal.
,,Kolik ti je?“
,,Patnáct.“
,,Proboha.“
Ráno bylo jako každé jiné, po skupinkách je vyháněli ven na zahradu, aby vykonali potřebu, většina z nich se něčím zakrývala, ale jen dostávali šoky, i tak si ale nesl Harry svetr s sebou.
Když byl venku, seděl vedle Nialla. Teď teprve viděl, jak je chlapec pohublý a vyzáblý. Povídali si, Niallovi přišlo vše strašně fascinující, nikdy totiž nebyl venku doopravdy a Harry pracoval, tak hltal každě slovo. Harry mu i řekl o jeho nemoci a divil se, že hlasy byly tentokrát tiché.
Když šli zpět, nějaká žena, podle pachu to byla alfa, chytila za vlasy a někam ho hrubě táhla, stihl jen zamávat Niallovi.
,,Je tohle ten hybrid?“ zamručela a donutila Harryho si kleknout a sklonit hlavu, jako to mají poslušní hybridi dělat. Měl sklopené uši a ocas mu strachy držel u stehen.
,,Ano.“ řekl rázný hlas a Harry okamžitě zevdl hlavu, když v něm poznal Louise. Zvedl uši, ale žena ho opět zatáhla za vlasy a dostal od ni kopanec do zad, proto se znovu sklonil. ,,A byl bych velice rád, kdybyste se okamžitě přestala dotýkat mého hybrida.“ zněl natolik rozzlobeně, že přeytože mluvil s alfou, žena okamžitě pustila Harryho vlasy a on se tak rychle vyrabal na nohy aby přeběhl k Louisovi a schoval se za něj. Mého hybrida. Vyšlo to z něj skoro samo, že o tom ani nepřemýšlel, ale řekl si, že to řekl jen aby měl u ženy před ním vyšší autoritu.
,,Poprosím vás o jeho věci, se kterýma jste ho dozajisté přivedli.“ zněl tak mrazivě, že i Harry na chvíli zapochyboval, ale hned zatřásl hlavou, aby tak přestal přemýšlet. Žena jen přikývla a za chvilinku přinesla jeho kabát a zbytek oblečení, položila věci na stůl a nervózně položila před Louise papír a propisku.
,,Prosím, podepište papíry, že za něj přebíráte zodpovědnost, připravím vám obojek a vodítko." řekla a odešla, Louis jen protočil oči.
,,Po-počkej Louisi, co to děláš?“ zeptal se rychle a zbrkle Harry, když ho chytil za rukáv.
,,Oblékni se, beru tě domů. Pomůžu ti s prací a pomůžu ti pořídit bydlení. Budeš žít jako normální člověk.“ už na pohled bylo na něm vidět, jak je ročílený, měl semknuté rty, když pročítal co podepisuje.
,,To nemusíš-já to nemůžu chtít.“ zamumlal tiše ale stáhl uši a zmlkl, když se na něj naštvaný Louis podíval. Jeho tvář se okamžitě změkčila.
,,Oh Harry omlouvám se, neboj se, ale já tě tu přeci nenechám. Jsem jen naštvaný, jak se k vám chovají.“ pohladil Harryho po vlasech a podepsal s výdechem papíry.
ČTEŠ
My Fool /Larry abo/
FanfictionJeden příběh, kdy je Harry hybrid na ulici, co trpí schizofrenií a Louis co zůstal v životě sám je jen hodný člověk co jde kolem každý den a když ho uvidí blouznit, všimne si ho.