15

1.7K 97 5
                                    

Vlastně to celkem šlo. Ze začátku, než Harrymu začaly fungovat prášky, těch pár hodin, to bylo na zabití sebe a všech okolo. Ale pak už to šlo. Protože jakmile prášky zabraly, Harry mohl fungovat úplně normálně, možná byl trochu unavený a nevrlý, ale nic co by se nedalo zvládnout. To si alespoň Louis myslel.

Už se normálně naučili, že Harry spolu s ním jí u stolu, ale teď by se málem pohádal, aby mohl sedět na zemi.

,,Harry ale to je nesmysl.“

,,Louisi ne!“ vykřikl jako malé dítě a tak Louis samozřejmě svolil, i když měl spíš chuť mu vynadat. Další problém si Harry vytvořil, když se rozhodl, že nespolkne další prášek.

,,Nechci.“ zaklapl pusu a uraženě se otočil.

,,Ale proč?“ Louisovi docházela trpělivost, ale snažil se.

,,Proto.“

,,Okamžitě spolkni ten prášek nebo dostaneš na zadek.“ řekl Louis, ani nevěděl jak to z něj vyšlo, ale Harry okamžitě spolkl prášek, takže zřejmě stačilo jen zvýšit hlas, taky se zčervenal a sledoval svůj talíř. Louis se ale rozhodl stát za svým slovem a normálně se najíst. Byl frustrovaný.

Omega sice nevoněla tak, aby byl zmatený a chtěl ji ošukat, tedy ne že by nechtěl, ale chápeme se. Ale byl nadržený. Byl sakra nadržený, protože Harry pořád tak krásně voněl. A teď jedl na zemi. Sakra, podíval se na něj.

,,Lou?“ zašeptal, když dojedl. Zamručel a čekal, co řekne. ,,Koukneme se na pohádku?“ koukal se na něj zespoda a tenhle kluk bude jeho smrt.

,,Uh...jo, jasně.“ usmál se a vzal si od Harryho talíř, ty dal do myčky a šel do obýváku. Sedl si na gauč a čekal že se Harry připojí, když se na něj ale podíval, došlo mu, že za ním jde Harry po čtyřech. ,,Harry...pr-proč jdeš takhle?“ polkl a podařilo se mu od něj odtrhnout pohled, aby našel na televizi nějakou pohádku. Našel pohádku Tarzan a počkal, až si Harry sedne na gauč.

Ten se tam rozvalil, s hlavou na jeho stehnech a nevinně se na něj usmál. ,,Chci.“ řekl jen a sledoval pohádku.

Možná to budou ty prášky, že by fungovaly na hybridy trošku jinak? No, pořád je to lepší, než to jak neustále sténal jeho jméno. Ne že by se Louis moc bránil. Harry se na jeho stehnech nepřestával vrtět, různě se otíral o jeho nohy, pak zase o jeho břicho, byl krásný. Louis bezmyšlenkovitě přesunul svoji ruku do jeho vlasů, kde se jen otřel o jeho ouško, za kterým ho začal drbat a překvapeně se díval, když Harry začal vrnět.

Byl tak krásně přítulný.

Ale taky se vrtěl a Louis byl stále velmi sexuálně frustrovaný, takže ho ze sebe dostal, Harry zakňučel, ale on se rychle rozešel do koupelny. Proboha to bylo jako bydlet s viagrou. Když se Louis konečně trochu uklidnil, šel si do kuchyně nalít čaj, ale zarazil se, když jeho pohled zavadil o misku na zemi, ze které Harry jedl. Oh a taky o prášek, který ležel vedle.

Doprdele.

My Fool /Larry abo/Kde žijí příběhy. Začni objevovat