Louis si okamžitě zacpal nos a přešel s práškem v ruce do obýváku.
,,Harry co to sakra je?" zeptal se naštvaně a položil prášek hned na stůl, Harry se jen uculil a vykrucoval se na gauči jakoby se nic nestalo. ,,Harry přestaň už zlobit, nebo doopravdy dostaneš na zadek." řekl Louis a chvilinku se cítil jako rodič. Harry právě ležel na břiše a jako kočka se protáhl tak, že měl vystrčený zadek a podíval se na Louise, doprdele.
A dobře, nebudu vůbec lhát, když řeknu, že měl Louis sakra tvrdo v kalhotách, protože už jen ta vůně a ten pohled by vzrušil každého. Ale taky byl naštvaný, protože Harry zlobil a jemu už doopravdy začínalo přeskakovat. ,,Fajn, řekl sis o to, okamžitě přes koleno." doopravdy byl hrozně naštvaný, i když nadržený. Harry vykulil oči, než se pomalu zvedl.
,,Naplácáš mi?" teď se díval Louisovi do očí a on jen polkl. Harry hrozně tekl, takže mohl vidět malý flek na gauči. Louis jen kývl a asi už kompletně ztratil kontrolu, když Harryho plácl po zadku. A on. Sakra. Zakňučel. Louis si rychle sedl, protože jestli nechce udělat nějakou blbost, měl by se vzdálit od těch krásných rtů. Čekal, že se mu Harry přehne přes klína on bude muset čelit tomu krásnému zadečku, to se ale nestalo, když Harry padl na kolena a jeho nevinné zelené oči se dívaly do těch jeho.
,,Loui, nech mě ti vykouřit..." chytil Louisova kolena a prudce jimi cukl od sebe, jen aby se mohl připlazit blíž mezi ně. Louis se trhaně nadechl, nemohl ale najít hlas, aby ho zastavil. ,,Prosím alfo, viděl jsem tě ve sprše, já-" pak Harry vydal něco jako zakňučení, když se začal obličejem otírat o bouli v jeho kalhotách. Louis jen zavrčel a jeho ruce se samy zapletly do Harryho vlasů, nemohl si pomoct, když za ně prudce zatáhl a dostal tak zakňučení, když Harry zaklonil hlavu, znovu mohl vidět jeho nádherné oři, napuchlé a otevřené rty a zarudlé tváře. Vše na co se zmohl bylo udýchané kývnutí a vytáhl ruce z Harryho vlasů, jen aby si stáhl tepláky a boxerky tak, aby mohl vyndat svou tvrdou erekci a sledoval, jak si Harry olízl rty. ,,Nikdy jsem to nedělal."Přiznal Harry a bylo to vidět, když do trochu rozklepané ruky vzal jeho chloubu a pomalu po ní přejížděl.
,,Jen...jen, dej si ho do pusy." Když tak Harry udělal, Louis zasténal na tím teplem, měl v puse jen špičku, ale Louis ho chytil za vlasy a opatrně -na zkoušku- ho zatlačil níž a nahlas zasténal nad tím pocitem, Harry se zadusil a tak ho rychle pustil a díval se, jak kolem něj Harry obmotal ruku a párkrát zapohyboval, než si ho zase dal do pusy a tentokrát už sám začal hlavou hýbat nahoru a dolů.
A nemůžete se divit, když se Louis po krátké době udělal, protože mu stačil jediný pohled na toho nádherného chlapce, který byl tak nadržený díky heatu, že jakmile mu Louis zatáhl za vlasy trochu silněji, udělal se do svých kalhot, kdo by to měl Louisovi za zlé?
ČTEŠ
My Fool /Larry abo/
FanfictionJeden příběh, kdy je Harry hybrid na ulici, co trpí schizofrenií a Louis co zůstal v životě sám je jen hodný člověk co jde kolem každý den a když ho uvidí blouznit, všimne si ho.