- Yoongi-fordultam felé. - Hol van Jimin? - kérdeztem összeszorított szemekkel. De a fiú nem mondott semmit,ezért kinyitottam. Yoongi nem válaszolt. Most mi van?? Egyszerűen nem tudok kiigazodni rajta! Mire megint feleszméltem gondolataimból, őrült tempóban sétált előre.
- Most hová mész?
- Nem tök mindegy?!
- Nem! Állj meg!!
- Ahelyett, hogy rám pocséklod az időd, talán még is kereshetnéd Jimin - t. Nem gondolod? - emelte meg hangját.
- Yoongi állj meg! - szorítottam meg csuklóját. - Kérlek Yoongi csak...
- Figyelj! Én szeretlek, de te... hát ezért nem mondtad soha, hogy szeretsz... Már mindent értek... - fordult el. Kirántotta csuklóját a tenyeremből, majd tovább ment.
- Yoongi... Én... Szeretlek... - sírtam el magam.
Yoongi megfordult,én meg futni kezdtem felé.
- Én is szeretlek. - ölelt át. - Nagyon. - tette hozzá.
Én tényleg szeretem őt, de olyan nehezen tudtam neki elmondani. Még sosem volt senkim, még sosem éreztem ilyet. Ez lenne a... Szerelem? Végre én is érzem! Már beesteledett. Yoongival hazafelé hajtottunk. Már nyugodtabb voltam. De... JUNKOOK. Ahh... Nem akarom, hogy bántsa Kook- ot, de ha szóba hoznám talán megint haragudni rám. De JUNKOOK sokkal fontosabb annál az érzés él, amit akkor érzek mikor Yoongi haragszik rám.
- Yoongi, JUNKOOK - kal mi lesz? Mármint... idejött vigyázni rám és... mostmár velünk fog maradni? - néztem rá félve.
- Igen. - válaszolt szűkszavúan.
- És nem fogod bántani amiért vele aludtam?
- Nem.
- Köszönöm Yoongi - öleltem át karját.
Yoongi szemszöge :Miután hazaértunk, Haneul elfoglaltak a fürdőszobát. Amíg ő fürdött váltottam pár szót JUNKOOK - kal.
- Szia Yoongi - köszönt mikor leültem mellé.
- Ne hidd, hogy nem vagyok rád dühös. Az vagyok, csak Haneul miatt nem öllek meg. Ha ő nem lenne, neked már rég annyi lenne. - Közöltem.
A fiú bólintott, mintha figyelne. De szokásához híven nem is figyelt. Helyette a tv-t bámulta.
- Mi ez? - célozgattam a műsorra amit nézett.
- Nem emlékszel? Régen együtt néztük ezt a műsort.
- Még mindig nincs vége?
- Nincs. Nem nézed meg ezt a részt velem?
- Nem. Már nem nézek ilyesmiket. - álltam fel mellőle.
Az író szemszöge szerint :Este, mikor már mindenki(kivéve JUNKOOK és Jimin, akik hajszolva magukat még este is táncpróbákra jártak) alvásra hunyta szemét, és már Haneul is mélyen aludt Yoongi mellkasán, Yoongi bekapcsolta tablet-ét és megnézte a kedvenc műsorának mai részét. Mert Yoongi kedvenc műsora, még mindig az amit JUNKOOK-kal közösen néztek. Hiába mondta, hogy ő már nem néz ilyeneket. Yoongi szíve legmélyén még mindig ugyanolyan jó barátok voltak mint azelőtt. Sőt, még annál is jobb barátok.
VOUS LISEZ
The bad side
HorreurMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...