7.rész

155 14 0
                                    

Haneul szemszögéből :

Mikor felkeltem egy ágyhoz voltam kötözve.
- Haneul... - szólal meg mögöttem Yoongi. Ugye ez csak egy rémálom... - Már épp ideje volt, hogy felébredj. Na szóval, mivel nagylelkű vagyok te választhatod ki mi legyen a bűntetetésed amiért szökni próbáltál. Te mosod a ruhákat, vagy mosogatsz és főzől egy hétig. Adok gondolkodási időt.- kacsintott.
Oké... Ha belegondolok Yoongi egy gyilkos és ha véres pólókat fogok mosni? Azt már nem! Viszont nem tudok főzni! Uhh Yoongi fel adtad a leckét!
- Na? - jött vissza.
- Mosogatok és főzők. - közöltem.
- Hmm... Oké! - mondta majd eltűnt.
- Várj! Kötözz ki! Yoongi!
- Szia Haneul!
- Chim! Kikötözöl?
- Ja, persze! - fogott is hozzá.
- Köszönöm Chim! - öleltem át.

***
       
                          Reggel

Yoongi már nem volt mellettem mikor felébredtem akkor megint elaludtam. Nem! De akkor hol van Yoongi? Ilyen korán még sosem ment el. Na mindegy. Besétáltam a konyhába és neki kezdtem mosogatni.
- Jó reggelt Haneul! - köszönt Jimin. Kócos haja feldobta a napom. Még sosem láttam ilyennek.
- Neked is jó reggelt! Mit kérsz reggelire?
- Te főznéd?
- Igen.
- Ma inkább Jin-néknél reggelizem.
- Megértem.
- Yoongi mesélte, hogy ez a bűntetetésed. Segítsek?
- Szerintem Yoongi nem nézné jó szemmel.
- Jó de...
- Oké gyere!
- Szupi! - lelkendezett. Örültem Chim lelkesedésének, de ez azért nem olyan jó időtöltés.
- Szh... - szisszent fel.
- Mi történt? - fordultam az irányába. - Oh Jimin... - szorítottam össze szemeim sérülése láttán. Megvágta magát egy késsel.
Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok, hát azt honnan tudnám mit csináljak most? Bekötöztem és lefertőtlenítettem. Remélem hamar meggyógyul.
- Kész is! - mosolyogtam a fiúra. - Jimin miért nézel rám ilyen fur..... - nem tudtam kimondani a végét mert Jimin rátapasztotta ajkait az enyére így esélyem sem volt megszólalni.
- Köszönöm - állt fel miután tljesen lesokkolt. Még percekig ott ültem és bámultam magam elé. Erre nem számítottam.

The bad side Où les histoires vivent. Découvrez maintenant