Haneul szemszöge szerint :
Beültem Yoongi autójába és bekötöttem magam,ahogy Yoongi is. Örültem, hogy megint elmegyünk és nem otthon ülünk,de... Aggaszt, hogy nem tudom mi van Jimin- el. Már napok óta azon jár az eszem, hogy mi lehet vele. Talán a BTS többi tagjához ment vissza, mert nem akar Yoongival lakni. Amit meg is értek. Vagy mert szégyelli, hogy megcsókolt. Másra nem merek gondolni. Yoongira néztem egy pillanatra. A fiú az útra koncentrált. Nem akartam megzavarni őt,de annyira aggódom Jiminért. Rosszabbnál rosszabb gondolatok lepik el a fejem. Gondolataim közben végig Yoongin tartottam a szememet. A kormányt szorította. Most mi a baja? Miért haragszik rám? Egyáltalán haragszik rám? Ahh... Már tudom miért ilyen. Azért mert JUNKOOK--kal aludtam. Láttam az arcán, hogy valami nem stimmel. És ha JUNKOOK - kal is tesz valamit? Őt nem bánthatja! Hisz egy újjal sem ért hozzám. Bár ha jobban belegondolok halottam valami furcsát a fürdőszobából.,, - Ez már rég nem rólad szól. Nem miattad vagyok itt, hanem Haneul miatt. " Egész úton JUNKOOK szavai csengtek a fülemben. Ezekből a gondolatokból pedig az zökkentett ki amikor Yoongi egy nagyot fékezett. Még mindig láttam arcán a féltékenységet. De.. Hová hozott? Ez a tengerpart. Ha vízbe akár folytani, legyen! De ezt otthon is megtehette volna,egy kád vízben. Csak ezért, ennyit vezetni...
- Tetszik? - beleremegtem Yoongi hirtelen szavaiba.
- Igen, de miért hoztál el ide? - tettem fel a kérdést.
- Gyere! - nyújtotta felém tenyerét. Összekulcsolta ujjainkat és sétálni kezdtünk a tengerparton.
- Miért aludtál JUNKOOK - kal? - nézett rám.
Hallottam, hogy JUNKOOK aztmondta azért aludtam vele mert rémálmom volt.
- Mert rémálnom volt. Lementem egy pohár vízért és felébresztettem JUNKOOK - ot. Ezért azt mondta ne ébresszelek fel téged, inkább maradjak lent vele. - meséltem el neki.
A fiú bólintott.
STAI LEGGENDO
The bad side
HorrorMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...