- Ma elmegyünk kirándulni. - jelentette ki JIN.
- Juhúú!! - lelkendezett Hoseok,amin csak nevetni tudtam.
- Várjunk! Te élsz? - döbbentem le.
- Persze! Yoongi csak megjátszotta, hogy megöl. - nevetett.
Szóval nem is vámpír? Vagy... Az, csak nem akarta megölni Hoseokot, szimplán meg akart megfélelmíteni engem.
- Na és hová mennénk? - nézett Teahyung JIN - re.Yoongi a szemszöge szerint :
Reggel. A nap besütött az ablakomon. Lassan lesétáltam a lépcsőn, majd a kabátra pillantottam, ami a fogason hevert. Az a kabát az övé volt. Este ment el... De mégis, mintha évekkel ezelőtt történt volna. Még csak nemrég ment el, de máris hiányzik. Mintha évekkel ezelőtt történt volna, hogy először rám nevetett. Mintha évekkel ezelőtt lett volna, hogy együtt táncoltunk. Mintha... évekkel ezelőtt történt volna, hogy... először megcsókoltam.
Én szerettem őt. És tudom, hogy ő is szeretett engem, de aztán jött JUNKOOK... És minden a feje tetejére állt. Levettem a fogasról kabátját és megszagoltam. Ez az ő illata. Úgy hiányzik.
Hiányzik a mosolya, mellyel reggel fogadott. Hiányzik a gyönyörű hangja, mellyel megdobogtatja a szívem. Hiányzik a két szép szeme, mellyel mindig elvarázsol. Hiányzik. Nagyon - folyt végig egy könnycsepp az arcomon.
STAI LEGGENDO
The bad side
HorrorMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...