8.rész

144 13 1
                                    

Ha valami bánt táncolni szoktam. Na meg persze akkor is ha csak szimplán kedvem van hozzá. És találtam is egy szobát ami üres, ideális táncterem ilyen alkalmakra. Amúgy szerintem Yoongi is táncteremnek használja. Lelkiismeret furdalásom van amiért megcsókoltam Jimint. Mivan ha Yoongi is látta? Akkor nekem végem! Már nagyon elmélyűltem a táncolásban amikor vége lett a számnak ami épp ment. Hátrafordultam megnézni, hogy senki sincs itt mert mintha figyelne valak....
Oh ba**meg! Yoongi ott állt az ajtóban és amint hátrafordultam farkasszemet néztem vele. Egy lassabb szám következett egészpontosan Ed Sheeran Perfect című dala.

- Megtisztelsz egy tánccal? - nyújtotta felém kezét.
- Öhm... Persze! - fogtam meg kezét.
Olyan jó érzés volt. Mindenről megfeledkeztem és  elmélyűltem táncoltam Yoongival. Annyira romantikus volt. A dal véget ért. Átöleltem a magas fiú derekát.
- Láttam, hogy Jimin megcsókolt! Így volt ? - emelte meg álam.
- Igen de hidd el, hogy nem én kezdeményez... - már megint nem tudtam befejezni mert Yoongi megcsókolt,amit viszonoztam.
- Te csak az enyém vagy! Jimin ezért most az életével fizet!
- Ne Yoongi! Nem őlheted meg őt is! Ez a birtoklási vágy már beteges!Jimin a barátod, nem a vetélytársad! Emlékezz rá!
- De csak a te kedvedért. - forgatta szemeit.
- Köszönöm Yoongi! - mosolyogtam. Meg akartam ölelni de ő lehajolt és ehelyett újból megcsókolt.

The bad side حيث تعيش القصص. اكتشف الآن