Mindent elmondtam Alex-nak. A lány meg cserébe elvitt a BTS többi tagjához. Kikapcsoltam az övemet és kiszálltam az autójából.
- Köszönöm - ugrottam nyakába.
- Igazán nincs mit köszönnöd. Örülök, hogy végre itt vagy velem.Igaza van. Már annyi vicces sztorit hallottam tőle. Egész úton mosolygott, pedig este van. Nagyon boldog. Még sosem láttam ilyennek ez előtt. Az ajtóhoz saját kulcsa volt. Kinyitotta.
- Köszöntelek.... Itt - tárta szét karjait.
- Anyira köszönöm...
- Ne hálálkodj. Emelet 2. szoba. - hadarta.
A lépcsőket szeltem,majd megláttam az ajtót, amelyen
,, JUNKOOK " felirat szerepelt. Végigsimítottam rajta, majd halkan beléptem a szobába. JUNKOOK épp az igazak álmát aludta. Imádtam, ahogy szuszog alvás közben. Egy párnát ölelt magához. Óvatosan kihúztam kezei közül a párnát és helyére én feküdtem. JUNKOOK forgolódott egy kicsit aztán visszaölelt.Reggel :
- Sráácook!! Reggelii!! - orditott JIN.
JUNKOOK morgott egyett és forgolódni kezdett.
- Ébredj szerelmem - suttogtam.
A fiú szemei kipattantak.
- Haneul? - lepődött meg.
Erre elmosolyodtam. - Haneul!! - ölelt magához. - De hogyan?
- Megszöktem.
- És Yoongi nem vette észre?
- Hát... De, de azt mondta, ha menni akarok, menjek.
- Hmmm.... Nekem ez egy kicsit gyanús, de lényeg, hogy itt vagy. Na menjünk reggelizni, különben JIN kinyír minket - nyújtozkodott.
- Jó reggelt! - integettem a többieknek.
- Haneul!! - szaladt felém Jimin.
- Szia Chim! - öleltem át a fiút.
- Khmmm... - köszörölte meg torkát Kook.
- Jól van na! - forgatta szemeit Chim.
- Gyere ülj le reggelizni! - intett JIN.
Leültem JUNKOOK mellé.
- Hány pontot adnál a reggelire tízes skálán? - kérdezte JIN.
- Tíz pontot. Ez egyértelmű. - nyeltem le a falatot ami épp a számban volt.
- Örülök, hogy itt vagy velünk. Alex már nagyon sokat mesélt rólad. - jegyezte meg Nam.
- Hidd el én is nagyon örülök, hogy itt lehetek. - mosolyogtam a fiúra.
STAI LEGGENDO
The bad side
HorrorMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...