Yoongi szemszöge :
Mikor reggel felébredtem észrevettem egy szokatlan dolgot. Haneul aludt mellettem.
Hogy kerül ide? Füle mögé tűrtem az egyik előre lógó hajtincsét, majd tovább fürkésztem ártatlan arcát.
- Hmm... - forgolódott - Oh jó reggelt Yoongi - mosolygott.
- Miért vagy itt?
- JUNKOOK azt mondta szükséged van rám.
- Ch...
- Most miért forgatod a szemeid?
- Tudod te.
- Nem, nem tudom.
- Aish... Az átok csak akkor törik meg ha újra belém szeretsz. Bla, Bla, Bla...
- Komolyan ennyire nem érdekel? - kérdezte.
Miközben együtt reggeliztünk átgondoltam mindent. Hiba volt fogvatartanom Haneul- t. Mostantól csak az lesz amit ő akar. És bár nem mutatom, nagyon örülök, hogy visszajött.
- Mit szólnál, ha le mennénk sétálni egyet a tengerpartra?
- Benne vagyok - mosolygott rám.
Felvettem egy fekete farmert, egy fehér pólót, egy szövetkabátot és egy baseball sapkával próbáltam elrejteni az arcomat.
Mire elkészültem Haneul is kész volt.
- Mehettünk?
- Mehetünk - bólintott.Haneul szemszöge :
Yoongival a tengerparton? Együtt? Nekem már az is épp elég volt, hogy ott ültem mellette. Bár még mindig aggódom miatta. Tudom, hogy egyik napról a másikra nem fog rendbejönni. De mintha csak mégjobban fakulna. Lehetséges, hogy az idő teszi ezt vele?Ez sincs kizárva. Tekintetem végig vezettem a mellettem sétáló fiún és közben kiráz a hideg. Mégis mi ez? Miért vált ki belőlem ilyeneket? Talán megint... Nem! De lehet, hogy csak egy kis idő kellett, hogy eldöntsem mi ez köztem és közte. Miközben sétáltunk eleredt az eső.
Visszafutottunk az autóba, hogy ne ázzunk meg. És végig csend volt. Eddig nem zavart, de mostmár igen.
- Te tényleg képes lennél újra beleszeretni egy ekkora idiótába?
- Nem vagy az!
- De igen. Észre sem vettem. De te nem JUNKOOK miatt mentél el hanem miattam. Én kergettelek el. Mert kisajátitottalak magamnak.
- Hogy érted, hogy nem JUNKOOK miatt?? - pirultam el.
- Végig tudtam, hogy szeretsz.
- Tényleg?
- Nem. Csak gondolat olvasás.
- Mi??
- Tudom mi járt a fejedben mikor sétáltunk. - nevetett aranyosan. - És tudod nekem is hasznos volt az az idő,hogy rájöjjek nekem mindennél fontosabb vagy.
- Szeretlek Min Yoongi.
- Én is Kim Haneul. - hajolt közelebb,majd lassan közelítve arcomhoz megcsókolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The bad side
TerrorMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...