3.rész

292 18 1
                                    

A fiú kiment.Leváltotta őt Jiminie. Felém vette az irányt,és lassan közeledett felém. Aztán beleöntött valami furcsa löttyött a számba. Nem nyeltem még le, de meglepett.... Most? Meg akar ölni? Még a számban pihent az a furcsa lötty, mikor betoppant J-hope.
- Köpöd ki! - ordított rám.
Szemével pedig Jimint kereste.
Mikor látta hogy épp ki akar lopózni,lekevert neki (ököllel) egyet utána JIMIN visszaütött...
Közben én és Yoongi tök lazán leléptünk onnan. Nem szép amit teszek de Yoongi....
- Szóval őt választod! - kiáltja valaki a hátam mögött.
A hang irányába kaptam fejem.
- Hoseok én...csak...! - próbáltam meg magyarázni.
- Mit már mondtam,te az ényém vagy.... én nem másé!- kiáltja nekem.
És mikor észreveszi hogy nem őt, nézem hanem azt aki mögötte áll megfordul.
SUGA...
Teljesen ledöbbenten álltam,futni akartam,de...
Miután Yoongi letörölte a száját rám nézett. Egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
- Hoseok! - kiáltottam nevét de mindez nem volt elég... láttam, hogy nem ébred fel. - Hoseok!- ordítottam nevét, hisz ehhez volt kedvem. Yoongi felé néztem,- Miért nem ébred fel?-  vágtam értetlen fejet.
- Ez nem színlelés!Azt hitted Hoseok a góré. Úgy indult hogy igen, ő lesz... De nem! Ezt nem engedhettem meg neki! Én nyertem!Mielőtt megöltem volna... mit is mondott? Hogy az övé vagy? Nagyot tévedett. Mert... Te az enyém vagy! Csak az enyém! Na és Jiminie... - fordult a fiú felé. - Mit szeretnél? Velem leszel és élsz vagy ellenem és meghalsz? A válasz egyzserű... de a te szádból akarom hallani! - vigyorgott.
- Én mindig is veled voltam..
- Helyes! - dobott a fiúnak egy jégkockákkal töltött kendőt, hogy elláthassa sebeit.
- Te te te... vámpír vagy? - kérdeztem félve.
- Félsz?- kérdezte, sunyi vigyorát pedig nem lehetett letörölni arcáról. De nem is kellett, hisz imádtam ahogy mosolyog. Kérdésére válaszként
megráztam fejem.
De ő tudta hogy félek, és nem is volt nehéz kideríteni, az hogy nem beszéltem mert lesokkolt a rengeteg információ, már egy jel volt.
Tudtam mi fog következni, ezért futottam. Ő pedig utánam jött és mikor utolért neki lökött egy fának. Nagyon féltem.
Hirtelen elkezdett világítani a szemem, aztán egy nagy kék füst jelent meg amit a jelek szerint valahogy a szemem bocsájtotta ki.
- Áá annyira csíp! - ordított fel Yoongi.
Még jobban féltem, és nem tudtam hogy mi történik velem, de lényeg hogy Yoongi már nem nyom a fához. Miközben tovább futottam észrevettem hogy azt sem tudom hol vagyok, és csak bejebb szaladok az erdőbe.
Végül egy kis zajt hallottam magam mögül, és megfordultam...

The bad side Where stories live. Discover now