♂ 16

225 30 1
                                    

Donghyun's

" mianhae Eul-ahh " ucapku apabila gadis di hadapanku ini telah menitiskan air mata.

Sedar dirinya diperhatikan, cepat-cepat Eul mengelap air matanya dengan kasar sebelum mengangkat wajah dan memandang wajah milik Donghyun.

" tidak mengapa sunbae "

Mata milik Eul kelihatan merah akibat menangis. Aku kemudiannya melangkah ke arahnya dan menarik Eul supaya masuk ke dalam pelukanku.

" gwenchana, nangislah sepuas-puasnya. I will always by your side " kataku cuba menenangkan hati milik Eul yang telah terluka.

Badan Eul terhinjut-hinjut akibat mengawal tangisan. Manakala aku menepuk belakang perlahan untuk memberikan semangat kepada Eul.

" ramai lelaki lain yang layak memiliki awak selain Jungmo "

Eul mula memberhentikan tangisannya. Dia kemudiannya melepaskan pelukan dan memandang ku dengan matanya yang masih berair.

" seperti sunbae? " soalnya pendek sambil memandangku tajam.

Aku tersenyum seraya menjawab, " ya seperti saya "

" sunbae nak berjanji temu dengan saya? Buat saya lupakan Jungmo sunbae "

Aku Agak terkejut dengan cadangan milik Eul. Tadi menangis sebab Jungmo, sekarang ni pinta aku bercinta dengan dia pulak.

" sunbae nak ke tak nak? " soalnya lagi dengan nada yang penuh berharap.

Aku tersenyum seraya memeluknya dengan erat, " mestilah nak. I will make sure you will be the happiest girl in this world "

Janjiku kepada Eul. Itulah perkara yang aku harapkan selama aku bersama dengan Eul. Junior yang sukakan kawan aku, dan aku adalah seniornya

Dear junior,

I will be the greatest boyfriend and senior to you.

- your dear senior

- the end -

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[C] Dear Senior | Keum DongHyunWhere stories live. Discover now