HATIRLATMA
Utanarak geri çektim bakışlarımı. tabi çocuğa öyle bakarsan böyle olur. Rezilsin rezil. Mal gibi çocuğun gözlerine niye bakıyorsun ki İnşallah yanlış anlamamıştır.
Rezilsin ya çocuk sanki dayanamamış bir kahkaha salıvermişti. Çocuğa ters ters baktım."Çok özür dilerim sana gülmedim. aaaa çabuk otobüs geldi kaçırıcaz "
Diyip elimi tutmuş ve koşmaya başlamıştı çok hızlı koşuyordu. Ama bir sorun vardı elimi tuttuğunda niye heyecanlandım ki ya da niye kalbim bu kadar hızlı atıyor?
Tabi ki hızlı koştuğumuzdandır. o kadar hızlı koşuyoruz ki, otobüsün hareket etmeden önce binmek için vardığımızda bile benim elimi tuttuğunu fark ettim. Evet yakışıklı olabilir ama bu onun elini tutmayacağım gerçeğini değiştirmez. Elimi onun elinden ayırdım. otobüse bindim. Oda arkamdan bindi. Boş yer gördüğümde oturdum. Sonra telefondan şarkı açtım. Okula vardığımız da Bereni gördüm ve yanına oturdum. Hoca geldikten sonra ders anlatmaya başladı.
《DERS BİTTİKTEN SONRA》
Berenle bahçeye çıktık. Boş bir bank bulup oturduk.
"Kızım o neydi öyle çocuğun bakışlarını fark etmedinmi iki ders boyunca sana bakıp durdu."
"Kim?"dedim.
"Kim olcak görkem"
"Yanlış görmüşsündür"dedim.
"Ne yanlışı kızım bizmkiler bunu fark ettiğinde görmen lazım sınıfın gözündeki kıskançlığı"
"Çocuk sana abayı yakmış"
"Saçmalama"dedim.
"Bir kere saç malanmaz taranır. " Diyip gülmeye başladı. Bu kız harbiden salak böyle, süzme salak ama.
"Ece nin gözündeki kıskançlığı görmen lazımdı allahım bu aralar görkeme yapıştı kaldı. çocuk buna yüz vermiyor ama bu inatla çocuğa yapışıyor sülük"
"Bana ne ya"
"Kızım sen malmısın çocuk çok yakışıklı ve bence çocuk senden hoşlanıyor belki biraz abartmışımdır belki. ne abartması ya abartmıyorum bence senden hoşlanıyor bence bunu görmemek için kör olmak lazım. Gözlerindeki o sevgiyi gördüm sen emin misin daha önceden tanımıyorsunuz birbirinizi değil mi?"
"Hayır tanımıyorduk"
"Bilmiyorum ama sanki seni daha önceden tanıyor gibi bilmiyorum ama ben o aşkı gördüm sanki ."
Acaba olabilirmi beni sevebilir mi yok ya beni niye sevsin şu tipime bak maymun bile bakmaz.
"Yok ya bence sevmiyordur şu tipime baksana yanlış görmüşsündür."dedim.
"Maymun bile bakmaz"
"Kızım sen malmısın valla sen süzme salaksın şu kendine bir baksana sen şu fiziğe şu yüze bak. erkek olsam sana yavşardım. Kankamsın ama kıskanıyorum seni ya şu güzelliğe bak harbiden çok güzelsin"
"Bana diyene bak bende benim ne kadar güzel kankam varya beni niye kıskanıyorsun kendini kıskansana gel. Gel sana bir sarılıyım " dedim ve sarıldım.
"Dur kız boğdun beni " diyip geri çekildi. "Hadi sınıfa gidelim soğukmuş burası yaa."
Sınıfa gittiğimizde görkemle göz göze geldik.Acaba beni seviyor mu? Yok ya niye sevsin beni zaten beren her şeyi abartır,abartıyordur yine. Evet yakışıklı sevse bile ben bundan sonra hiçbir erkeğe guvenemem yine üzülmek,kırılmak istemiyorum. Artık bundan sonra kimseye güvenemiyorum. gizli kişi dışında Ah ben onu kaydetmeyi unuttum gizli aynen gizli olsun. Sınıfa girerken hoca geldi. Ders işerken müdür geldi.
"Merhaba arkadaşlar bir hafta kamp yapıyoruz gelmek isteyen kaç kişi var ?"
Ve sonuç olarak herkes gelmek istedi.Sınıfa baktığımda herkesin sevindiğini, heyecanlandığındı gördüm.ehh tabi benimde sevinmedim,heyecanlanmadığım söylenemez. Ben de en az diğerleri gibi sevinmiştim.
"Güzel o zaman cumartesi günü çadırlarınızı ve bir kaç eşya almayı unutmayın kıyafet falan yarın saat 10 da burada olun bir hafta orada kamp yapıcaz eğlence düzenliceğiz." Müdür gittiğin de sınıftan sevinç nidaları koptu. Kamp yapıyoruz, bekle bizi cumartesi..
《《《《《《ÇIKIŞ》》》》》》
Berenle ayrıldıktan sonra yürümeye başladım. Sonra bana mesaj geldi her zaman ki gibi. Gizli atmıştı ona gizli diyordum yada gizemli kişi öyle kaydetmiştim.
Gizli =yarın ki kamp için heyecanlımısın ?
Burçak=eveeeet çok heyecanlıyım. Bir dakika sen nerden biliyorsun?
Gizli=ben herşeyi bilirim.
Burçak=bizim mi okuldansın bari onu söyle.
Gizli=tamam evet sizin okuldanım .
Gizli=ve senin için gelicem.
Mutlu oldum ama neden oldum bilmiyorum. Heyecanlandım bizim Okuldanmiş ve kampa gelicekmiş acaba hangi sınıftan ya.
Burçak=neredesin ,geldinmi?
Gizli=arkandayım.
Birden arkamı dönünce korktum. Bu çocuk hep beni korkutuyor.
"Ya korktum sen nasıl bir anda çıkıyorsun öyle ya farketmemişim seni"
Ama tabiki yine konuşmadı biraz soğuk bir kişiliğe sahip aynı görkem gibi...
GİZLİ=hadi içeri gir.Üşümeni istemem hadi.
"Tamam gireceğim merak etme."Dedim. Sonra birden bana sarıldı. Kokumu içine çekti.bende kollarımı ona doladım. Neden yaptım bilmiyorum ama onun varlığı bana iyi hissetiriyordu. Sonra ondan ayrıldım el sallayıp içeri girdim.
Merhaba arkadaşlar nasılsınız lütfen yorum ve vote verin iyi akşamlar;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...
RandomKaranlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Arkamı döndüğümde kapşonlu birisini gördüm. Bu kimdi böyle beni neden takip ediyor? adımlarımı hızlandırdım,sonra ensemde bir nefes hissettim. "Korkma meleğim..." *** Bir insan parçası kadar güzel olabilir...