HATIRLATMA
Çok güzel kokuyorsun" dedi. Bu benim tanıdığım gizli değildi. Şuan karşımda bambaşka biri duruyordu. Bu gizli olamaz değil. Gizli bana zarar vermeye çalışmazdı.
"Gizli gizli ne olur kendine gel gizli lütfen" bir damla göz yaşım,yüzümden kayıp gizlinin yüzüne düştüğünde kendine geldi. Kırmızı gözü gidip,yerine kahverengi gözleri geldi. Uzun sivri dişleri de kayboldu.
"Korkma meleğim" diyip geri çekildi.
"Ben kendimi kaybettim üzgünüm işte bu benim gerçek kimliğim..."dedi. Sonra görüşüm bulanıklaştı kendimi tutamayıp gizlinin kucağına bayıldım...
GÖRKEM'DEN
Burçak düşmeden onu tuttum. Kucağımda bayılmıştı onu alıp ormanda bildiğim bir kulübe vardı. Burçağı sıkıca tutup, vampir hızıyla kulübeye götürdüm. Kapıyı kırıp,içeriye girdim. Bir yatak görüp Burçağı yavaşça bıraktım.ben az önce orada napıyordum öyle resmen sevdiğim kıza zarar vericektim. Burçağın yanına oturup,saçını okşadım. Benim olana kimse zarar veremez ben bile. O uyurken bende yanına uzandım. Kollarımı beline doladım. Kokusunu içime çektim,çok güzel kokuyordu. Kanın kokusu beni benden alıyordu. Normal insanlara göre sanki iki kat daha çok güzel kokuyordu bunu yanına daha çok yaklaşınca fark ediliyordu. Vampir olduğum için insan kokusunu kilometlerce uzaktaki birisinin kokusunu alabiliyoruz ama sanki Burçağın her geçen gün kokusu daha artıyordu ve ben her ne kadar iki asırlık vampir de olsam kana dayanıklı da olsam Burçağın kokusu beni zorluyordu. Onun böyle yakınına yaklaşamam ona zarar verebilirim. Yataktan kalktım Burçağı öptükten sonra avlanmak için dışarı çıktım.
BURÇAK'DAN
Saçımda bir el hissettim. Gözlerimi açmaya zorladığımda ilk önce açamadım. İkinci kez denediğimde başarabilmiştim.
Gözlerimi ilk açtığımda gizliyi gördüm. Sonra en son yaşadıklarım aklıma geldi istemsizce geri çekildim."Korkuyor musun benden?" Dedi üzgunce. Ne diyeceğimi bilemedim korkuyor muydum?
"Burçak korkma benden o zaman kendimi kaybetmiştim. Ama geç olmadan kendime geldim. Kendimden nefret ediyorum zaten lütfen sende etme " dedi.
"Nesin sen?"
Yutkunarak cevap verdi." B-ben
Vampirim""G-gerçekten mi?" Dedim. Başını salladı. Onun kırmızı gözünü uzun dişini görmesem inanmazdım ama gördükten sonra inanmak zorundaydım. Sonra gelip yanıma oturdu, etrafıma baktığımda küçük bir kulübedeydik. Vampir halini gördükten sonra tanıdığım birisine benzettim ama o halini tam aklıma getiremiyorum. Hatırlıyorum ama yüzünün yarısını görmüştüm. Şimdi ise başına geçirdiği maskeden dolayı göremiyordum.
"Bana yüzünü göstermicekmisin" dedim.
"Zamanı gelince meleğim" dedi. Hala bana böyle seslenmesi mutlu hissetiriyor, peki ondan korkuyor muyum, sanırım hayır. Onun vampir yüzünü görmüşde olsam asla korkmam çünkü ben ona güveniyorum o iyi birisi o bana zarar vermez.
"Peki benden korkuyor musun?" Diye sordu. Ama sanki cevabını almaktan korkuyor gibiydi. Verebileceğim cevaptan korkuyordu. Gözlerini yüzüme çevirdi maskesinin altında sadece gözlerini görüyordum. Gözleri kırmızıydı şaşkınlıkla yüzüne baktım. Oda anlamış olcak ki arkasında ki aynadan gözlerine baktı. Kırmızının en güzel tonundandı gözleri. Ateş rengiydi o kadar güzeldi ki hayran kaldım gözlerine ama o bunu fark etmedi. Korktuğumu sanıp gözlerini kapattı. Bende arkasından yaklaşıp kollarımı sırtına doladım.
"Korkmuyorum senden lütfen gözlerini kapatma çok güzel gözlerin var ateş gözlüm benim" dedim hayranlıkla.
"Bilmiyormusun benim vampirleri sevdiğimi ama sadece iyi vampirleri severim." dedim gülerek. Aynadan bakınca dudaklarının yukarı doğru kıvrıldığını gördüm. Cevabımla rahatlamıştı. Sonra arkasını dönüp bana sıkı sıkı sarıldı.
"Seni seviyorum" diye fısıldadı.
Sonra benden ayrıldı. Şu am gözlerindeki o mutluluğu görebiliyordum."Beni görmek istiyor musun?" Dedi. Bende şaşkınlıkla evet dedim.
"Evet"
"O zaman benimle gel sana kendimi göstericem" dedi.
Dışarıya çıktığımızda;
"Bin hadi" dedi.
"Ne "dedim Anlamazca. Gülmeye başladı. Gülmesi bile bana birini hatırlatıyordu düşününce görkemi hatırlattı. İstemsizce güldüğümü fark ettim.Sonra bu düşünceyi kafamdan attım ne kadar benziyor olsalarda o değil herhalde. Her ne kadar o olmasını istesemde.
"Hiç mi vampir filmi izlemedin bir de izlemişmiş"
"Bir dakika hız gücün var mı gercektende" dedim şaşkınca.
"Evet hatta hız gücüm,akıl okuma,ve zihinden birisiyle hem konuşabiliyor hemde zihnini yönetebiliyorum"
"Gerçekten mi"
"Evet"
"Pek inanmadım ama bunlar sadece filmlerde kitaplarda olur"
"Burçak ama ben bir Vampirim ne kitaplardayız ne de filmlerde kabullenmelisin hem zihin ele geçirme gibi güçler bulunan bu dünyada on vampirden biriyim.
Dünyada kötüler de var Kan emiciler onlar insan kanı içerler,biz gibi iyi vampirler ise hayvan kanı içeriz""Tamam pek inanmadım ama madem zihin okuyabiliyorsun hadi aklımdakileri okuyabilirmisin merak etme çok zor sayı tutmuycam 100'e kadar"
"Tamam istediğini tut herşeyi bilebilirim"
"Tabi tabi hadi tutuyorum"
9999 bakalım bilebilcek misin?
"9999 hani yüze kadardı"
Şaşkınca ona baktım nasıl bilebilir.
"Peki bunu bilcek misin bunu bileceginden pek emin değilim ama"
"Neymiş bakalım"
Seni sevmek istiyorum ateş gözlüm bana yardım eder misin? Senin kadar iyi birisini tanımadım gerçekten her şeyi hakediyorsun öncelikle benim sevgimi sana aşık olmama izin verir misin?
Diye geçirdim içimden,yumduğum gözlerimi açtım. Gözlerimi ateş gözlüme diktim. Gözlerinde şaşkınlık,sevgi,mutluluk okunuyordu.
"Ben az önce doğru mu düşüncelerini okudum yoksa bana mı öyle geldi" birden bayıldı.
"Gizli,gizli uyanana beni korkutma gizli" korkmaya başladım ya gizliye bişey olduysa. Nefes alışverişlerini dinlemek için eğildim. Ama gelmiyordu bir dakika nefes almıyor muydu?
"Gizli nolursun kalk bak korkuyorum niye nefes almıyor ki bu " yüzümü onun yüzüne yaklaştırdım,aniden dudaklarımda bir dudak hissedince affaladım.
Merhaba arkadaşlar nasılsınız siz sormadan ben söyleyeyim çok iyiyim. Uzun zamandır bölüm atmıyorum. Napayim okul,dersler,sınavlarla boğuşuyorum herneyse Burçak ve gizli için ne düşünüyorsunuz lütfen yorumlara yazın benim için. Ve vote verirseniz sevinirim.
Görüşürüz byby...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...
RandomKaranlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Arkamı döndüğümde kapşonlu birisini gördüm. Bu kimdi böyle beni neden takip ediyor? adımlarımı hızlandırdım,sonra ensemde bir nefes hissettim. "Korkma meleğim..." *** Bir insan parçası kadar güzel olabilir...