8.yakında meleğim...'

193 12 2
                                    


*HATIRLATMA*

Bende dinleyebilir miyim "diye sorunca kulaklığımın tekini ona verdim.beraber şarkı dinledik.
Burnuma kokusu dolunca bu kokunun bir yerden hatırladığımı fark ettim.Ama çıkaramadım nerden hatırlıyorum acaba?Bir kaç dakika düşündükten sonra kokunun nereden tanıdık geldiğini çözdüm.Bir dakika bu koku onun olabilir mi görkemle gizli aynı kişi olabilir mi?

Yok ya olamaz görkem değildir kokuları benziyor ama o değil. Aynı parfümü kullanıyor olabilirler.Bu fikri kafamdan atmaya çalıştım.İyice saçmalamaya başladım.


*BİR SAAT SONRA*

Nihayet varmıştık kamp alanına. Çadırları kurmaya çalışıyorduk Berenle. ama beceremiyorduk. Sonra yanımıza görkem geldi.

"Kızlar yardım edeyim mi?"

Diye gülümsedi. Beren sanki ilk defa gülümsediğini görür gibi,
Şaşırır gibi baktı. Biz beceremeyince görkem çadırı kurmaya başladı.Ve bir dakika içerisinde kurdu. Berenle biz şaşkınca baktık.

"Niye öyle bakıyorsunuz"dedi

"Nasıl kurdun öyle ya biz saatlerce uğraşıyoruz ama yapamadık" dedi beren.

"Sizi beceriksizler" diyip güldü. O gittikten sonra beren şaşkınlıkla görkem gidene kadar arkasından baktı.

" bu çocuğa nolmuş böyle ya bir dakika o az önce güldümü bana mı öyle geldi" dedi beren.

"İlk defa mı çocuğu gülerlerken gördün"

"Evet "dedi.

Akşam olunca ateşin etrafında oturduk. Doğruluk mu cesaret mi oynadık. Eda şişeyi çevirdi. Ece ve aylinin önünde durdu.

"Doğruluk mu cesaret mi" diye sordu Aylin.

"Doğruluk" dedi ece.

"Bu sınıfta sevdiğin biri varmi varsa da kim?" Diye sordu Aylin.

"Evet var" dedi görkeme bakarken.

"Kim " dedi Aylin.

"Görkem " dedi görkeme bakarken. Ben bu kızı öldürmek istiyorum. Sen kimsin görkemi sevebilirsin lan içimde bilmediğim bir kıskançlık hissetim. Tabi görkem ecenin dediği şeyi görmezden gelince mutlu olduğumu hissettim. Bir dakika ben neden mutlu oldum ki?

《《《《《

Geç olduğunda Berenle çadırlarımiza girdik. O sırada bana mesaj geldi. Galiba gizli den gelmişti. Telefonumu açıp baktığımda doğru tahmin etmiştim.

Gizli =naber

Burçak=iyiyim gizli sen

Gizli =gizli ?

Burçak=ne bilim ismini söylemediğin icin ve çok gizemli bir kışı olduğun için sana böyle diyorum.

Gizli=havalıymiş

Gizli= disardayim ormanligin başında gelsene

Burçak=tamam bekle geliyorum

Telefonumu kapattıktan sonra ayıcıklı pijamam ile çadırdan çıktım. Evet herkes uyuyordu. Biraz korkunçtu dışarısı çok karanlıktı. Telefonun flaşını açıp ormanliğa kadar yürüdüm ormanligin başında onu gördüm kapşonu başındaydı.o yüzden göremiyordum onu.
Yanına gidince birden sarıldı.

Çok güzel kokuyor acaba hangi parfümü kullanıyor

" parfüm kullanmıyorum kendi kokum"

"Ne sen ben yine dışımdan mi konuştum"

"Şey evet" dedi. Ben dışımdan mi konuştum ya allah allah. Utanarak ondan ayrıldım. Ve sesini ilk defa duymuştum. Aslında bundan öncede duymuştum ama o benim kurum du galiba herneyse . Sanki sesi bir yerden tanıdık geliyor ama çıkaramadım.

"Aaa sen benle ilk defa konuştun"

"Evet konustum bu kadar sevineceğini bilsem daha önceden konuşurdum " dedi gülerek. Gülerken düşlerini görmüştüm inci gibiydi. Bem beyaz.

"Bana kendini ne zaman göstereceksin"

"Yakında meleğim yakında"

bana sürekli böyle diyordu meleğim... Ama seviyordum bana böyle soylemesin den.
Ses tonu çok güzeldi bir kişinin herşeyi bu kadar güzel olurmu daha onu yüzünü doğru düzgün görmemişken herşeyi bu kadar güzel olabilirmi gülüşü, sesi. Çok şanslıydim. Ben bu çocuğa doğru düzgün tanımadan güvenmiştim. Ona sevgisine,onun gözlerinde görmüştüm o sevgiyi o aşkı.
Bir insan bu kadar güzel sevebilir mi be !

ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin