G-Görkem s-sen miydin yoksa gizli " dedi kız. Genç adam yavaşça başını salladı. Kız şaşırmıştı,ne kadar o olmasını çok istese de bu ihtimal olmayacağını bildiği için gerçekleştiği için mutluydu. Kız bir anda genç adama sarıldı. Göz yaşlarını tutamadı. İki buçuk yıldır onu seven,onu koruyan genç adamın görkem olduğuna inanamadı.
"Sen gerçek misin?" Dedi kız hala şaşkınlığını üstünden atamadı. Hala inanamıyordu, onun o olmasını istiyordu ama böyle bişey gerçekleşmeyeceğini bildiği için bu ihtimali kafasından hep atıyordu. Peki neden genç kızın kalbi bu kadar hızlı atıyordu ya da neden midesinde kelebekler uçuşuyordu?
BURÇAK'IM ANLATIMINDAN
Hala inanamıyorum yanlış mı görüyorum gerçekten gizli görkem miydi? Kollarımı gizliye yani görkeme daha sıkı sardım. Şimdi görkem vampir miydi. Ben daha önce nasıl anlamadım. Sonra ondan ayrıldım gözlerimi kırmızı gözlerine diktim. Gözleri kırmızının en güzel tonuydu. Ateş gibiydi gözleri,sanki orada cehennemi barındırıyordu. İnsanı içine çekiyordu.
"Gözlerin çok güzel" yüzünde bir tebessüm yayıldı. Sonra ise şaşkınlık.
"Teşekkür ederim genelde gözlerimden korkarlar"
"Senin korkmamandan şaşırdım,belki benden korkarsın diye çok korktum" dedi. Korktuğunu gözlerinde görüyordum.
"Hayır gerçekten çok güzeller insanı sanki içine çeken bir ateş gibi" gülümsedi.
Gölete doğru yürüdüğümüzde ayağım taşa takıldı. Tam düşecekken belimden tuttu. Çok yakındık rahatsız olmam gerekirken olmuyordum aksine çok heyecanlanmıştım. Kalbim ise çok hızlı atıyordu korktum. İnsan bile olsa duyardı. Kesin duymuştu. Gözleri kalbime takıldı.
"K-kalbin niye bu kadar" devamını getirmesin diye sözünü kestim.
"Şey gidelim mi?" Diyip belindeki elini çektim. Ondan ayrıldım. Off duydu işte ama ben neden bu kadar heyecan yaptım ki off aşık mı oluyorum yoksa?
* * *
Uyandığım eve gittik. Bu gün akşam olmuştu o yüzden yarın gidicektik.kesin şu an Beren meraktan ölmüştür kesin. Herneyse bu evi fazla incelememiştim. Etrafıma baktım küçük bir kulübeydi. Tek odası vardı küçüktü ama bir yatak vardı. Ben burada yatacağım göre görkem nerede yatacaktı offf şimdi biz aynı yatakta mi yatacağız katiyen olmaz. Hem o vampir yatmasa da olur. Görkemi beklemeye başladım biz kulübeye girdikten sonra avlanması gerektiğini söylemişti. Kapı çaldığında gidip açtım. Gelen görkem değildi daha doğrusu Ekim'i beklemiyordum.
"Ekim burada ne işin var"
"Seni görmeye geldim"
"Beni mi?"
"Evet kokunu takip ettim"
" bişey mi oldu"
"Hayır sadece ıyimisin diye bakmıştım o vampire hala güvenmiyorum"
"Iyiyim ama neden görkem iyi biri"
"Sanmıyorum biz vampirlere iyi anlaşmayız düşmanımız vampir olduğunu bildiğine göre öğrenmişsin ne zaman "
"Bugün sabah görkem de gitti birazdan gelir"
"Tamam o zaman o gelmeden ben gideyim" Tamam diye başımı salladim. Eğer gitmezse kötü bişey olabilir. İkisinin kavga etmesini istemiyorum.
"Sonra gelirim" Ekim gittikten sonra görkem geldi. Gözleri eski haline dönmüştü. Biraz oturduktan sonra uykum gelmeye başladı. Gözlerim kapanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...
RandomKaranlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Arkamı döndüğümde kapşonlu birisini gördüm. Bu kimdi böyle beni neden takip ediyor? adımlarımı hızlandırdım,sonra ensemde bir nefes hissettim. "Korkma meleğim..." *** Bir insan parçası kadar güzel olabilir...