17.'Güçlerini mi kazanıyor?'

118 9 1
                                    

Arkamdan ses gelmesiyle korkuyla arkamı döndüm.

"Burçak?" Bana seslenen kişiye baktığımda kaşlarımı çattım. Onun burada ne işi var.

"Ekim senin burada ne işin var"

"Asil senin burada ne işin var" ama iyiki burada. Belki beni buradan götürebilir. Onlar gelmeden buradan gitmeliyiz.

"Ekim çabuk gidelim hadi" diyip ekimi çekiştirdim.

"Burçak ne oluyor anlamıyorum senin burada ne işin var"

"Ya Ekim çabuk ol gitmeliyiz sonra sana anlatırım çabuk gelicekler güvenli bir yere gitmeliyiz" bir taraftan bir ses gelince korkarak oraya baktım. Sonra gözlerimi Ekime yöneltigimde hırlamaya başladı. Sonra benle göz göze gelince konuşmaya başladı.

"Gitmeliyiz soğuklar kan emiciler geliyor" tam yürümeye başladık ki önümüze birisi çıktı. Daha doğrusu bir vampir çıktı. Gözleri kırmızı köpek dişleri uzamış ve damarları belirgindi.

"Kızı bana ver " dedi. Korkuyla Ekimin arkasına geçtim.

"Hayır şimdi git buradan yoksa boynunu kopartmak zorunda kalırım." Eğer gitmezsem onunla benim yüzümden Ekim ölebilir. O bir insan karşındaki bir vampir benim yüzümden kimsenin zarar görmesini istemiyorum.

"Bırak beni ekim o bir vampir seni öldürebilir"

"Hayır Burçak ölsem seni bırakmam" diyip vampire döndü.

"Kapışma başlasın" dedi sonra birden bedeninden tüyler çıkmaya başladı. Ve önümde gri kürklü sarı gözleri olan bir kurda dönüştü. Ama sanki bu kurt bir yerden tanıdık geliyordu. Hafızamı zorlayınca kampa gittiğimiz gün kaybolduğum ormanda karşılaştığım köpek sandığım kurt olduğunu anladım. Ama nasıl olur o kurt Ekim miydi yani?

"E-Ekim s-sen kurt adam mıydın" dedim şaşkınlıkla. Sarı gözleriyle bana baktı. Sonra vampire döndü. Ve vampirin üstüne atladı. Korkuyordum ya Ekime bişey olursa. Ekim o vampirin kolunu ısırdı. Vampir acı çekiyor gibiydi galiba zehrini akıttı. Bu zehir benim bildiğim kadarıyla vampiri öldürebilir eğer erken davranmasa. Yani önceden çok araştırma yapmıştım. Ama bilmiyordum o zaman vampirlerin ve kurt adamların olduğunu. Tam pençesini kaldırmış adamın boynuna geçirecekken durdurdum.

"Dur yapma Ekim lütfen öldürme onu" dedim.

"Hadi gidelim" Kafasını yavaşça salladı. Hala inanamıyordum kurtlar gerçek miydi. Vampirler var da kurtlar niye olmasın ki. Sonra insan formuna geçti.

"Sen yoksa ormanda gördüğüm kurt muydun" bana baktı başını salladı. Hayal kırıklığıyla ona baktım.

"Peki bana niye söylemedin" dedim. Başka yere doğru yürümeye başladım.

"Burçak dur Burçak. Sana söylemek istedim ama izin vermediler." Diyip kolumdan tuttu. Ya ben nasıl bir dünyada yaşıyorum böyle. Kurt adamlar var vampirler var. Bu bir rüya mı uyanmak istiyorum çünkü. Şimdi de kötü kan emiciler çıktı başıma. Az daha o pis vampir benim kanımı hepsini içicekti. Artık korkuyorum pis vampirler tarafından kaçırıldıyorum hatta oradan kaçmasam o pis vampir belki benim kanımın hepsini sömürücekti. Sinirden ağlamaya başladım.

"Burçak niye ağlıyorsun" dedi Ekim. Bana sarıldı. Saçlarımı okşadı ama saçlarımı okşaması Görkem kadar etkili olmuyordu. O okşayınca birden ağlamam kesiliyordu. Daha rahatlatıyordu Onu özlemiştim keşke burada olsa.

"Tamam ağlama hepsi geçicek" diyip beni rahatlatmaya çalışıyordu. Sonunda kesebilmistim. Artık bana fazla geliyordu hayat. İlk önce ailemin ölmesi sonra ,vampirler, kurt adamlar, kan emiciler. Bir süre yürüdükten sonra bir eve geldik. Önceki ev değildi başka bir evdi. İçeri girdik salona girip oturduk.

"Bişey yemek ister misin?"

"Hayır aç değilim" dedim.

"Peki senin ormanda ne işin vardı o vampir ne istiyordu senden"

"Bilmiyorum beni kaçırdılar hatta beni kaçıran adam kanımı içmeye kalktı ama bilmiyorum içemedi geri kustu. Sonra ben masanın üstünde bir bıçak vardı onu alıp elimdeki ipleri kesmeye başladım. Sonra oradan kaçtım ormana koştum. İşte sonrasını biliyorsun senle karşılaştık."

"O kan emiciler senden ne istiyorlar ki"

"Bilmiyorum" dedim. Beni niye kaçırdılar ne istiyorlar. Napıcam ben eve de gidemem ki beni bulurlar.

***

AMENTUS'DAN

Neredesin Burçak nerdesin. Kafayı yiceğim. Eğer sana bişey yaptılarsa onu gebertirim yemin ediyorum onu ve bütün adamlarını öldürürüm. Ben Ayline bir söz verdim ve canım pahasına sonsuza kadar tutucam. Benim meleğime kimse zarar veremez. Eğer verirlerse onllari bulur hepsini öldürürüm. Yeniden Burçağın beynine girmeye çalıştım ama olmadı. Of bu lanet olası güç niye işe yaramıyor. Aklıma gelen şeyle hasan aramaya başladım. Acaba yavaş yavaş güçlerini mi kazanıyor?

ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin