1.'o çocuk kim?'

571 20 3
                                    


Okuldan çıkıp, karanlık sokaklarda eve doğru yürüyordum. Arkamdan adım sesleri geliyordu, arkamı döndüğümde kimse yoktu. Allah allah bana öyle geldi herhalde. Boşu boşuna paranoya yapıyordum. Yine yürümeye başladığımda adım sesleri yeniden gelmeye başladı. Paniklemeye başladım. Yoksa birisi beni mi takip ediyor? Adımlarımı hızlandırdım arkama baktığımda kapşonlu birisini gördüm. Yüzü gözükmüyordu. Korkmaya başladım, yolda benden başka kimse yoktu. Bom boş sokaklarda tek başımaydım. Sapık mıydı yoksa seri katil miydi, bilmiyorum ama eve gitmem gerekti. Adımlarımı hızlandırdım hızlı yürüyordum sonra ensemde bir nefes hissettim.

"Korkma meleğim..." diye fısıldadı kaskatı kesilmiştim. Yavaşça arkamı döndüğümde kimseyi görememiştim. Sonra telefonuma mesaj geldi. Telefonumu cebimden çıkarıp titreyen ellerimle açtım.

Bilinmeyen numara=  benden bu kadar korkma meleğim...

Burçak = kimsin sen beni takip eden sen misin yoksa?

Bilinmeyen numara= Evet bendim Burçak, gerçekten çok zekisin.

Burçak =  Psikopat falan mısın sen  Bırak peşimi!

Diyip telefonu kapattım. Psikopat falan mıydı bu, korkarak eve doğru koştum onu çok yakınımdan hissetmiştim. Tam arkamdaydı ama arkama  baktığımda kimse yoktu. Belki korkudan halisünasyon görmüş olabilirim. Anahtarı kapının deliğine soktum. Eve girdikten sonra pencereden dışarıya baktım dışarıda göremeyince rahat bir nefes aldım.  yemek yaptıktan sonra yedim, bulaşıkları yıkadıktan sonra ders çalıştım. Sonra geç olduğunda yatağıma girdim. Tam uyucaktım ki mesaj geldi.

Bilinmeyen numara = Iyi geceler meleğim...

Bilinmeyen numara=  En kısa zamanda görüşücez.

Acaba yarın polise falan mı gitsem bu böyle olmayacak ilk önce beni takip ediyor sapık gibi ya da seri katil gibi herneyse ondan sonra bir de bana mesaj atıyor. Telefon mumaramı nereden bulmuştu bu ya. Hayır seri katil değil katil olsa oracıkta beni öldürürdü bence sapık evet gerçekten bir sapık.

Salona girip kendimi koltuğa attım bugün benim için biraz yorucu geçmişti televizyondan güzel bir film seçip izlemeye başladım. Romantik filmlerden nefret ederim o yüzden bilim kurgu açtım. Uyku bastırınca dayanamayıp televizyonu kapattım, odama çıkıp kendimi yatağıma attım zaten beş dakika geçmeden uykuya daldım...

~~~

Başımda alarm çalınca bir an telefonumu atmak istedim. Hayır olmaz ben kıyamam ki telefonuma. Kırılırsa sonra kendi başımı kırardım. Daha geç olmadan yataktan kalktım, elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltımı yaptım. Okul kıyafetlerimi giydim. Beyaz gömlek mavi beyaz  kareli eteğimi giydim. kulaklığımı ve telefonumu aldım . Dışarıda yağmur yağıyordu. Şemsiyemi de yanıma alıp otobüs durağına kadar yürüdüm. Nihayet otobüs gelince bindim, Boş yer bulunca oturdum. kulaklığımı kulağıma taktım. Otobüsten inince okula doğru yürüdüm. Bahçede Beren'i görüp yanına gittim. Beren benim en yakın arkadaşımdı, çocukluğumuzdan beri yan yanayız. Beren'e el sallayıp ona doğru yürüdüm. Ona sarıldıktan sonra ayrıldım, o benim kardeşim gibiydi.

"Napıyon kanka." dedi.

"Iyiyim ben şu çantayı sınıfa bırakıp geleyim." dedim. Berenin yanından ayrılıp sınıfa girdim, çantamı sınıfa bırakıp sınıftan çıktım. Merdivenlerden hızla indiğimde birisine çarptım. Eğer belimi saran kollar olmasa kesin yere yapışırdım kim bilir. Sonra bana çarpan kişiye baktığımda uzun boylu beyaz tenli siyah saçlı bir çocuk olduğunu fark ettim. Yüzü çok soluktu ama canlı kahverengi gözleriyle kendini tamamlıyordu. O Kusursuz biriydi dolgun dudakları, keskin gözleri, düz uzun saçları ve kaslı damarlı kollarından bahsetmiyorum bile. Şu an ki konumumuzu fark ettigimde gözlerimi çocuğun güzel gözlerinden ayırdım. Bir kaç merdiven yukarıda olduğum için boylarımız eşitlenmışti. Yüzlerimiz çok yakındı, sonra çocuk ellerini belimden çekti. Geriye bir adım attım.
"Dikkatli ol "diyip yanımdan hemen ayrıldı ama çocuğun kolları buz gibiydi. Beni tutunca bir üşümüş ve ürpermiştim. Tuhaf ve garip biriydi, Onu burada ilk defa görüyordum. Çok yakışıklıydı  kızlar gördüğünde ağzının suyu aktığına eminim. Yerimde başka biri olsa kolayca etkilenebilirdi. Aman bana ne elalemin yakışıklılığından. Yakışıklı ve kusursuz olabilir ama bir erkeğin beni bu kadar çabuk etkilemesine izin vermem. Bu sefer daha dikkatli indim merdivenlerden, Beren'le bahçede bankta oturduk. Daha zil çalmasına 10 dakika vardı. Aklım o çocukta kalmıştı daha önce onu buralarda görmemiştim.

Acaba yeni miydi? herneyse artık başka bir erkeği sevmem beni etkileyip kandırmasına da izin vermem. Yaşadıklarımdan sonra bir erkeğin daha kalbimi kırmasına müsaade etmem. Hiç bir erkeğe artık güvenmiyorum hepsi aynı değil mi?

"Kanka iyi misin Burçak hey." gözüme bir el sallanmasıyla kendime geldim.

"İyiyim sadece dalmışım..." dedim. Beren cebinden telefonunu çıkarıp selfie uygulamasını açıp fotoğraf çekindik. Birbirinden ilginç fotoğraflar çekinmistik komik görünen halimize güldük. Zil çalınca çok geçmeden sınıfa girdik, fizikçi ders anlatınca dinlemeye başladım. Son sınıfım bu sene iyi dinleyip çalışmam gerek istediğim Üniversitesi kazanmam lazım. Bu derste sonunda bitince Beden dersine girdik. Voleybol maçı yapacaktık o yüzden soyunma odasına girip eşofmanlarımı giydim. Soyunma odasından çıkıp bahçeye geçtik. Takımlara ayrıldık ben, Beren, Elif, Nisa, Evrim diğer takım ise sınıfta en gıcık olduğum Ece, Nihal, Kübra, Melis, Selin bir gruptu. Yerlerimize geçip karşı takıma servis attım karşı takım da karşılayınca Beren'e topu pas attım o da aynı şekilde Evrime pas Atınca Evrim bir smaç bastı. Bir sıfır öndeydik diğer takım özellikle Ece sinirden karşı takıma bağırıyordu. Böylelikle daha eylenerek oynamaya başladım.

***
Maç 10=8 bitmişti biz kazanmıştık. Ece, Nihal, Melis üçlüsü sınıfa girdi. Elime suyumu alıp yüzümden aşağı dökmeye başladım. Hava sıcaktı terlemiştim de soyunma odasına çıkıp Bizim takımla üstümüzü değiştirdik. Sınıfa çıkıp Hoca gelmeden Beren'in yanına oturdum. Hoca gelince ders anlatmaya başladı, Sıkılıp başımı sıraya gömdüm.

***
Ders bitince Beren'le dışarıya çıktık. Okul bitmişti birlikte eve doğru yürümeye başladık. Telefonuma bildirim sesi gelince telefonumu çıkarıp kiliti açtım.

Bilinmeyen numara= Bugün voleybolda çok iyidin Burçak.

Burçak= Sen beni mi takip ediyorsun?

Burçak= Beni takip etmeyi kes.

Sinirle telefonu kapatıp cebime koydum. Bu bir şaka mı şakaysa hiç komik değil gerçekten. Berenden ayrılıp eve doğru yürümeye başladım. Eve gelince anahtarı cebimden çıkarıp deliğe sokup içeriye girdim. Üstümü değiştirip test çözmeye başladım.

***

Saatlerdir test çözüyordum gözlerim ağrımaya başlayınca test çözmeyi bıraktım. Uykum çok geliyordu yorulmuştum test çöze çöze beyin error verdi galiba. Yatağa yatıp hiç birşey düşünmeden kendimi uykuya gömdüm....

~

Arkadaşlar biliyorum bölüm çok kısa oldu idare edin diğer bölümleri söz daha uzun yazmaya çalişicam çok kısa oldu. Bu zaten benim ilk kitabım o yüzden okuyun ve yorum,vote vermeyi unutmayın iki akşamlar herkese...

ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin