Sabah kalkıp Berenle kahvaltı yaptık. Yarın okul vardı karneleri alacaktık. Sonra yarı yıl tatili. Eve gitmek istemiyordum Görkeme güvenmiyordum o kıza yaptığından sonra bana da yapabilirdi. Ben bir katili sevmiştim unutacaktım onu. Unutmalıyım, o bir katildi. Görkem böyle biri olamazdı ama oydu onu görmüştüm babasının dedikleri doğruydu o çok korkunç biriydi. O değilse kimdi o zaman oydu başka kim olabilir ki. Artık ondan korkuyordum, onu tanıyamıyordum o bambaşka biriydi yani dün öyleydi. Neye kime inanacağımı bilmiyordum. Zaten Gözlerimle herşeyi görmüştüm. Kahvaltıyı yaptıktan sonra kaldırdık,bahçeye çıkıp Berenle kahve içtik. Hava sıcaktı ama hafif rüzgar esiyordu, onu kafamdan atamıyordum rüyayı zaten hiç... Çok kötüydü dünkü rüya sanki karşımda bambaşka biri duruyordu. Aklıma bile getirmek istemiyorum. "Burçak" Berenin sesini işitmemle ona döndüm. " Sen iyimisin?"Dedi." Evet iyiyim ne oldu ki" dedim. " hiç biraz dalgın gibisin dün gördüklerin yüzünden mi?" Dedi." Hayır ondan değil karneyi düşünüyorum notlarım inşallah kötü değildir" yalan söyledim. Dün olanları söylesem polise gidelim diye ısrar edicekti. " Merak etme canım sen çalışmasanda yüksek alıyorsun anlamıyorum ben seni sınıfta birincisin okulda ise ikinci dert ettiğin şey bumu" diyip güldü. Geçen sene okulda ikinci olmuştum. Kendimi derslere daha çok vermem gerekiyor yoksa hayalimdeki mesleğe sahip olamayacaktım, Bu sene sınavımız vardı. Son zamanlarda yaşadıklarım yüzünden kendimi daha fazla derslerime veremiyordum. Kaçırılmam, vampirleri kurt adamları öğrenmem, dün yaşadıklarım artık bana fazla geliyordu sadece normal bir hayat istemiştim ama o da olmadı. Üşüyünce Berenle beraber içeriye girdik, biraz burada kalıp eve gidicektim yarın okul falan vardı ama eve gitmek istemiyordum ya Görkem gelirse ne yapacaktım. Görkem değil o Görkeme benziyen ama görkemin tam tersi olan korkunç kişi...
Berene döndüm." Beren Ben eve gidiyorum yarın okul var" dedim. "Ya biraz daha kalsan hem gidebilecek misin?" Gülümsedim. "Giderim ya bişey olmaz" Berene veda edip dışarı çıktım. Akşam daha olmamıştı başımı belaya almamak için şimdi Berenin yanından ayrılmıştım. Eve vardığımda elimdeki anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim. Kendimi direk duşa attım, sıcak su gerçekten çok iyi geliyordu insanı rahatlatıyordu. Çıktıktan sonra üzerimi giyindim. Salona geçip Bilgisayardan bir film açtım. Filmin yarısına geldiğimde mutfaktan bir ses duydum. Bilgisayarı yavaşça bir kenara bırakıp mutfağa doğru ilerlemeye başladım. O sırada elektrikler kesildi ışığı açmaya denediğimde açılmadı of tam zamanı mıydı ya. Ensemde bir nefes hissettim arkamdaki kişi saçlarıma dokunuyor burnuyla saçlarımı kokuyordu. " Çok güzel kokuyorsun meleğim..." kaskatı kesildim bu oydu görkemdi. "N-niye g-geldin" dedim. "Benden korkma..." diyip arkamdan sarıldı. Korkuyordum ona dönüşücek diye korkuyordum bana zarar verecek diye korkuyordum lanet olsun! Onu tanıyamıyordum. "Seni artık tanıyamıyorum..." dedim gözümden bir yaş düşerken. "Ağlama katlanamam" dedi. "S-sen kimsin görkem kimsin dün karşımda bir kızı ö-öldürdün sen n-nasil birisin böyle t-tanıyamıyorum seni artık..." arkamdan ayrılıp önüme geçti ellerini kaldırıp göz yaşlarımı silmeye kalktığında yüzümü çevirdim. Karanlıktan dolayı verdiği tepkiyi göremiyordum. "Yapma böyle lütfen."
"Git lütfen git nereden bilecem senin bana zarar verip vermeyeceğini" dedim. " Ben sana nasıl zarar vereyim o ben değildim gerçekten izin ver sana anlatayım söz bir daha karşına falan cikmiyacam ama sende beni dinle lütfen." Onu dinlesem mi bilmiyorum,Onu artık güvenemiyordum. "Tamam anlat sonra çek git" dedim katı bir sesle. Kafasını salladı, dışarıdan gelen ay ışığıyla az çok görebiliyordum onu."Dün gördüğün ben değildim en baştan her şeyi anlatıcam ama sende lütfen sözümü kesme" dedi başımı salladım. "Ben geçmişte yaşadığım bir travma sonucu çift kişiye bölündüm. En başta tabi fark etmedim ama ilerleyen zamanlarda bunu fark edebildim. Gözümü açtığımda kendimi başka yerlerde buluyor ve üstümü hep kan içinde buluyordum. Onun yüzünden hep başıma belalar açtım. O Amentusdu,babam olacak kişinin söylediği gibi Karanlıkların Amentus'u o çok tehlikeli biriydi. Önüne geleni herkesı öldürüyor ve yok ediyordu kaç kere onu durdurmaya çalıştım ama hiç durmadı daha öfkelendi. Bedenimi de ele geçirmeye çalışıyordu ama bilmiyordu ki ben olmasam o da olmazdı. Seni görünceye kadar ortaya çıkmadı gitti sandım. Tedaviler gördüm ama hiçbiri işe yaramadı o babamın oğluydu aynı onun gibi korkunç ama ben öyle değildim olmamaya da çalışıyorum. Babamdan bildiğim olası hep nefret etmiştim babam benim yok olmamı kaç kere deneyler üzeri denedi ama başaramadı o beni değil Amentusu seviyordu. Kendisi gibi olmasını istiyordu öyle oldu da artık Amentusu durduramıyorum o çok güçlü sana zarar verir diye çok korkuyorum..." artık her şeyi daha iyi anlıyordum, o Görkem falan değildi Ama keşke bana daha önce söyleseydi. Elini tuttum yanına oturdum,sarıldım. Onu özlemiştim,biliyordum görkem böyle biri değildi. O çok iyi biriydi, benim uzak durmam gereken kendisi değil oydu. "Seni seviyorum..." sessiz kaldım. Ellerini yüzümde gezdirdi, sonra yaklaşıp yanağımdan öptü. Ondan sonra Cama yaklaşıp atladı. Yatağıma girip uyumaya başladım...
***
Sabah erkenden kalkıp üzerimi giydim, siyah bir pantolon üzerime ise beyaz bir sweatshirt giydim ceketimi de yanıma alıp dışarıya çıktım. Berenin evine yaklaşıp kapıyı çaldım, hazırlanıp beraber yürüyerek okula gittik. Görkem bugün gelmemişti, Berenle bir bankta oturduk. Zil çalınca sınıfa çıktık, hoca tek tek karneleri dağıttığında sonunda kendi karnemi alabilmistim. Ortalamam 89.9 yine iyiydi ama daha iyi yapabilirdim yaşadığım olaylardan dolayı fazla çalışamamıştım. Ama bu dönem daha iyisini yapacaktım, okuldan çıkıp Berenle biraz gezdik sinema diye tutturunca sinemaya gittik. İzlediğimiz film çok güzeldi korku filmiydi, gerçekten çok korkunçtu acaba bugün nasıl yatacaksam. Berenden ayrılıp eve girdiğimde yağmur yağmaya başladı. İyi ki biraz erken geldik de ıslanmadık. Pencereden dışarıyı seyrettim severdim ama ne bileyim bugün pek havamda olduğum söylememezdi. Mutfağa gidip kahve yaptım kendime içeriden bir tıkırtı duyunca elimden kahveyi düşürdüm yavaşça salona döndüğümde her şey aynı gibiydi tek bir yer hariç...Yakında görüşüceğiz...
Aynada kanla yazılmış yazıyı gördüğümde yerimden sıçradım kalbim korkudan çarptığında derin nefes almaya başladım. Bir su içtim kalbim hala hızlı atıyordu,sizin eve biri girip kanla bişey yazsa korkmaz mısınız? Görkemin bahsettiği kişi evime kadar girmişti beni öldürmeyeceği ne malumdu. Bugün evime gelebilirdi napacağı belli olmazdı o yüzden Bereni evime çağırdım. Hem bir hafta boyunca ailesi yoktu, beraber kalırdık birazdan gelirdi. Kapı çalınca açtım boyuna sarıldım,"Kanka ya iyiki geldin." İçeriye geçti kapıyı kapattım aynadaki yazıyı da sildim tabi ki o görseydi söyleyemezdim ona." Beraber pasta yapmaya başladık sıkılmıştık evde hem kafamda dağılırdı. Bitirdiğimizde buz dolabına koyduk, test kitabımı çıkarıp çözmeye çalıştım Berende yanına getirmişti bu bizim son senemizdi çalışmamız gerekiyordu. Berenin anlamadığı konuları anlatıyordum bazen birbirinizin yapamadığı çözemediği soruları beraber yapıyorduk. Bir kaç saat çözdükten sonra bırakıp yaptığımız pastaları yedik. Çok güzel olmuştu bayıldım, akşam olduğunda aynı odada yattık. Ama ben yatamadım, berenin yatmış olduğunu görüp odadan çıktım. Hava almak için biraz bahçede oturdum, arkamdan bir ses duyunca yavaşça arkama döndüm. Gördüğüm kişiyle rahatladım, Ekim'di ama onun burada ne işi vardı ki.
"Ekim senin burada ne işin var" yanıma oturdu.
"Yakınlara bir yere taşındım" sevinmiştim.
"Öyle mi sevindim" gülümsedi. Geçen gün beni ondan kurtarmıştı demek buralarda yakın oturduğu için o kadar çabuk yetişti.
"Eee niye sen uyumadın"
"Uyku tutmadı işte" biraz düşündükten sonra konuştu." Nasıl oldun geçen günden sonra" Neyi kast ettiğini anladım. "Iyiyim" dedim. Bilmiyordu ki evime kadar girdiğini. Uykum gelince Ekimden ayrılıp eve girdim.
Merhaba arkadaşlar eminim ki Görkemin bu durumuna şaşırmışsınızdır. Burçak için de üzülüyorum onun yerinde olsam ülkeden ayrılırım herhalde. Amentus dan korktum dbhdhshshh ben bu ismi nereden gördüm nereden uydurdum bilmiyorum bir yerden aklımda kalmış ama hiç bilmiyorum. Değişik bir isim bir yerden tanıdık geliyor ama hiç duymadım sjhshsbsbs. Bölümü nasıl buldunuz, yorum ve vote vermeyi unutmayın kırılırım yoksa hshshshs öpüyorum hepinizi görüşürüz. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘☺☺☺☺☺☺😋☺☺☺☺☺☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...
RandomKaranlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Arkamı döndüğümde kapşonlu birisini gördüm. Bu kimdi böyle beni neden takip ediyor? adımlarımı hızlandırdım,sonra ensemde bir nefes hissettim. "Korkma meleğim..." *** Bir insan parçası kadar güzel olabilir...