Sesin geldiği yere baktığımızda hepimiz şok içindeydik. Bu...bu beni kaçıran vampirdi.
"Sen..."dedim şaşkınlık içinde onun burada ne işi vardı ne çabuk buldu beni.
"Chris senim burada ne işin var eğer gitmezsen"diye tısladı görkem.
"Amentus görmeyeli baya değişmişsin"
"Amentus mu?" O az önce görkeme ne dedi. Amentus mu?
"Evet Amentus onun gerçek ismi
Nam-ı değer Amentus söylesene Amentus kızdan senin gerçek ismini niye sakladın ya da nasıl biri olduğunu biliyor mu?" Bu adam ne söylüyor böyle. Görkeme döndüm."Görkem bu nediyor böyle ne Amentus'u doğrumu söylüyor cevap versene" dedim bağırarak. Bana bakıp sessiz kaldı. Sonra sinirli bakışlarla Chris'e baktı.
"Sen onun kaç kişiyi öldürdüğünü biliyor musun Burçak. Onun gerçek kimliğini O karanlıkların Amentusu. Herkesin korktuğu, karşılaşmak bile istemediği biri. Bir kız için nasıl bu hallere geldiğini anlamıyorum. Önüne geldiğini öldüren kimseye acımayan biri. 9999 kişiyi öldürdüğü için en korkunç vampiri seçildi bilmiyormusun. O karanlıkların vampiri benim oğlum" Hayır bunlar gerçek olamaz o böyle biri değil. Benim Vampirim böyle biri olamaz. Yaşlı gözlerle bakışlarımı görkeme diktim.
"D-Doğruyumu söylüyor" dedim çaresizce. Yere baktı duymak istemiyorum duymak istemiyorum. Hayır bu doğru değil o böyle biri olamaz.
"Ekim götür beni buradan daha fazla şey duymak istemiyorum" diyip Ekim baktım.
"Burçak" dedi. Arkamdan
"Git buradan senden nefret ediyorum bırak artık Peşimi " dedim. O korkunç biriydi. Ben böyle birine aşık olamazdım. Ben bir katile aşık olmuştum. Bir katile...
***
Uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum duyduklarım çok korkunçtu. O böyle biri olamazdı ben böyle birini sevemem. Benim aşık olduğum vampir böyle olamazdı...
O bir canavardı. Vampir olduğu için değil insanları öldürdüğü için. Ben canavar bir insanı sevemem. Dışarı çıkıp biraz hava aldım. Ekim içeride uyuyordu."Burçak" oydu, O gelmişti hangi yüzle.
"Niye geldin" birden önümde belirdi. Kolumdan tutacağı sırada kolumu çektim.
"Dokunma bana sen korkunç birisin sen tam bir canavarsın"
"Lütfen dinle beni Burçak"
"Git buradan görkem git seni istemiyorum anlıyormusun. Sen nasıl öldürdün onca kişiyi sen kimsin şöyle bana kimsin"
"Onları öldüren ben değildim,onları öldüren Amentustu."
"Neyden bahsediyorsun sen hiçbir şey anlamıyorum git buradan dedim sana"
"Tamam gideceğim ama önce beni dinle"
"Hayır seni dinlemek istemiyorum anladın mı sen benim neyim oluyorsun ki seni dinliyim."
"Burçak... yapma lütfen" gözlerimden yaş düşerken.
"Git seni istemiyorum git ne olursun git..." dedim. Eve doğru yürüdüm. İçeriye girdiğimde pencereden baktığımda hala orada dikildiğini gördüm. Bir süre sonra oradan ayrıldı. Gözümden bir yaş düştü, ikinci ondan sonra üçüncü...
***
Sabaha kadar uyuyamadım. Evime gitmek istiyordum. Ekim uyandığında ilk işim evime gitmek istediğimi söylemek. Ekim uyandığında kahvaltı yaptık."Ekim beni evime bırakır mısın?"dedim Ekim'e kafasını onaylarcasına salladı. Kahvaltı yaptıktan sonra Ekim'in arabasına bindim. Evi tarif ettikten sonra beni evime bıraktı. O gittikten sonra eve girdim. İlk önce kendimi duşa attım, sıcak suyun altında biraz bekledikten sonra üstümü giyip film izlemeye başladım bilgisayardan. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Onu düşünmemeliydim. Filmi bile onun yüzünden anlamamıştım. Akşam olduğunda kafamı dağıtmak amacıyla sahile gittim. Biraz daha iyi hissetiriyordu sahil yine başıma bişey gelmez inşallah her çıktığımda dışarı başıma bir şey geliyor. Gelsin ne olur ki artık yaşamak istemiyorum bu acımasız dünyada ailemin yanına gitmek istiyordum. Bir çığlık duyduğumda korkudan sıçradım. Sese doğru yürümeye başladım ama ses kesilmişti. İkiye ayrılan yol vardı sanki ses sağdan gelmişti. Sağa doğru yürümeye başladım. Bir kız yerde yatıyordu kanlar içinde bir adam ise onun üstündeydi daha iyi baktığımda onu ısırdığını gördüm. Bu vampirdi...
Kanım adeta donmustu korkudan titriyordum. Gördüklerim çok korkunçtu psikolojimin şu an iyi olduğunu sanmıyorum. Vampir beni fark etmeden gitmem lazımdı yoksa sonum bu kız gibi olabilirdi. Tam dönüyordum ki vampir beni fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...
RandomKaranlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Arkamı döndüğümde kapşonlu birisini gördüm. Bu kimdi böyle beni neden takip ediyor? adımlarımı hızlandırdım,sonra ensemde bir nefes hissettim. "Korkma meleğim..." *** Bir insan parçası kadar güzel olabilir...