7. 'aynı kişi olabilir mi?'

199 13 3
                                    

Bugün saat 8. 00 da kalktım.üstümü giyip,gözüme eyeliner çekip koyu tonlarda far sürdüm .yüzüme fondöten de sürüp son olarakta ruj bordo sürdüm. Bugün neden bu kadar çok süslendim bilmiyorum ya da neden bu kadar fazla makyaj yaptım. Bugün özel gün sonuçta geziye gidiyoruz ve belki gizli'yi görürüm.kücük bir bavul da yanıma aldım dış fırçamı ve özel gerekli olan şeyleri koyduktan sonra okula gittim. Bereni görüp arkadan zıpladım.

"Kanka senmisin"

"Evet benim "diyip indim. Bana bakınca

"Lan çok güzel olmuşsun"

"Teşekkür ederim"

Etrafa bakınca görkemin bana baktığını gordum. Çok soğuk bir çocuk ama bana iyi davranıyor elimin tuttuğu günü görmezden geliyorum. Bana bakınca gülümsedim aslında herkese gülümserim. Oda bana gülümsedi çocuğun gülüşü çok güzel gerçekten. Çok tatlı gülüyor aman bana ne. Bizimle beraber dört sınıf vardı ,demek oluyor ki gizli üç sınftan birinde. Acaba kim çok merak ediyorum. Taner Hoca otobüslere binmemiz gerektiğini söyleyince bindik.Dört otobüs vardı.Büyüktü,sınıf sınıf binmiştik.Acaba gizli hangi otobüste? Herneyse. elif hoca ile birlikte Taner hoca Oturma düzenini ayarlıyorlardı.

"Elif ve damla siz öne "

"Eda ve akın siz arkaya"

"Beren ve aslı siz şuraya"

"Görkem ve Burçak sizde üçüncü koltuğa oturun"
.
.
.
.
.
Hoca herkesi oturduktan sonra yerlerinize geçtik. Görkemle oturuyordum bir de 5 6 saat olcak yolculuk nasıl uyuyacaksam herneyse pek rahat uyuyamayacağım ama.

"Görkem ben cam kenarına geçebilirmiyim?" Dedim.

bana bakıp gülümsediten sonra başını salladı.

"Geçebilirsin"dedi.

Geçtikten sonra o yanıma oturmuş ve Ece'nin şu an bize baktığını hissediyordum. Oh olsun ona sınıfta kimse onu sevmez bende sevmiyorum. Kendini beğenen kibirli ve fahişenin teki.
Kulağıma kulaklığımı takıp müzik dinledim. Bir saat sonra dayanamamış uyumuştum.

GÖRKEM DEN

Omzumda uyuyan bir Burçak,la karşılaştığımda şaşırdım. Başını benim omzuma koyup uyuyordu. Ama çok güzel uyuyordu burnumu başının üstüne koyup saçlarını kokladım çok güzel kokuyordu benim meleğim Şu an nedensizce kalbim çok hızlı atıyordu. heyecanlanıyordum. Ve kokusu çok güzeldi parfümü değil kanının kokusu...

Burçak 'dan

Uyandığımda başımı görkemin omzuna koymuştum.uyumuştu herhalde onu uyandırmadan başımı çektim.Başımı çektiğimde uyandı.

"Şey özür dilerim "diyip başımı çektim. Sorun yok diye gülümsedi. Diğerlerine baktığımda hepsi uyuyordu.

"Sen uyumadın mı?"dedim.

"Hayır uyumadım uykum yoktu."dedi sıkıldığımdan telefonumu açıp müzik dinledim.

"Bende dinleyebilir miyim "diye sorunca kulaklığımın tekini ona verdim.beraber şarkı dinledik.
Burnuma kokusu dolunca bu kokunun bir yerden hatırladığımı fark ettim.Ama çıkaramadım nerden hatırlıyorum acaba?Bir kaç dakika düşündükten sonra kokunun nereden tanıdık geldiğini çözdüm.Bir dakika bu koku onun olabilir mi görkemle gizli aynı kişi olabilir mi?

ÇİFT RUH TEK BEDEN [VAMPIRE]...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin