Adam szemszöge:
Miután megérkeztem Monacoba egyből a hotel felé vettem az irányt. Bár a csapattagjaim erősködtek, hogy had jöjjenek velem, de nem vagy se gyerek se magatehetetlen. Megoldom én magam. Nem akarom , hogy sajnáljanak, sem azt hogy pátyolgassanak. Elég sajnálatot kaptam az elmúlt pár napban, a baleset meg hogy Lia is...Lia is elhagyott szép szóval. Most nem tudom, hogy hol van. Annyit mondtak meg nekem, hogy haza ment Londonba. És sejtéseim szerint el is vitte a cuccait a házunkból. Én nem mentem haza, inkább Charlessel mentem. Meg igazából az első napokban fel se álltam, azért a vállamat eléggé szétcsesztem, a doki szerint csak eléggé kiugrott a helyéről, de az egy piszok fájdalmas dolog....
És most itt vagyok, a teraszon üldögélek és cigizek meg ki van öntve a poharamba a jó hideg orosz whisky. Szóval most itt tartunk, se csajom, se munkám... Ki kell hagynom jó pár futamot... A fasz ki van mindennel és mindenkivel....
-Már csak te vagy nekem édesem.-gügyögök az üveghez. Remek, már kezdek bedilizni is. Itt hajnalban üldögélve nagyon elgondolkodtam, és felidéztem annak a napnak az emlékeit... Olyan kristálytisztán látom magam előtt az arcát miközben veszekszünk, és hallom...hallom, szinte már vízhangként hat ez az egész, csak ismétlődnek bennem a szavai... Újra és újra. Ahogyan befut és kifut, az életemből...
"Eléggé kómásan fekszek az ágyban ahová leraktak, a doki szerint van egy enyhe agyrázkódásom és azért vagyok ilyen, és majd a szédülés is elfog múlni idővel...
-Engedjenek be hozzá, tudnom kell hogy hogy van.-üvöltözik a kinti őrrel a szerelmem.
-Engedjék be.-szólok oda nekik, ők meg megteszik amit kérek és becsukják az ajtót.
-Adam, istenem annyira...annyira megijedtem. Azt hittem, hogy elveszítelek.-ölel át én meg fájdalmasan felnyögök.
-Kicsit óvatosabban.-tolom el annyira, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Ó, bocsánat.-szakadna el tőlem, de én visszatartom.
-Ne, ne menj. Gyere ide.-mutatok az ágyamra.
-Rendben.-ül fel hozzám én meg a fejemet a melleire hajtom.-Na jó helyed van?-kérdezi nevetve.
-Soha jobb, minden éjjel így fogok rajtad aludni, most fordítva lesz. Nem te alszol az én gyönyörű mellkasomon.-mosolyodok el önelégülten.
-Jaj, te. Nem hiszlek el, most volt baleseted, de te mégis az egóddal foglalkozol.-simítja ki a hajamat a szememből.
-Hát, ja, mit is mondtál? Hogy én egy beképzelt híresség vagyok? Hm, talán az vagyok, de a te beképzelt hírességed.-bököm meg az oldalát.
-Hát, ja. És milyen szerény is, nem is változtál.-kacag fel jóízűen.
-De Lia, bármit megtennék érted és miattad képes vagyok változni és változtatni is.-csókolom meg őt.
-Szeretlek Adam.-bújik még jobban hozzám, de direkt ügyelve hogy ne fájjon nekem.
-Én is Lia, én is..
-És mit mondott a doki?-néz rám érdeklődve.
-Agyrázkódásom volt, és a vállam is szar, a szeme felett a sebet lekezelték és ki kell hagynom jó pár futamot.-komolyodok el.
-Istenem, én annyira féltem. Még most is magam előtt látom ahogyan felborulsz.-kezdenek el potyogni újra a könnyei.
-Jaj, Lia. De itt vagyok és élek.-töröm le a szomorúságának a jeleit.
YOU ARE READING
Száguldás és szerelem (Befejezett)
RomanceLia élete teljesen felborul amikor az utcán belebotlik szó szoros értelmében a híres autóversenyzőbe Adam Davids-be. A férfi sikeresen elkapja és emiatt a sajtó teljesen felpezsdül és máris elkezdődnek a találgatások. De a híres versenyzőt sem hagyj...