Adam Davids szemszöge:
Már csak annyit észlelek, hogy felsorakozunk a versenyre...
Menni fog megnyerted az Ausztrál nagydíjat is. A kocsival minden rendben, én neked pedig a véredben van a versenyzés... Fasza már magamban is beszélek...
-Adam, készen állsz?-kérdezik a fülesből.
-Igen.-válaszolok a mikrofonba.
-Akkor, 3..2..1. Indulás.-alszik el a lámpa fénye, majd elindul a 66 környi megmérettetés....
Már jó pár kört mentem amikor szóltak, hogy gumicsere következik, így meg kellett állnom a Ferraris logóval ellátott autó boxnál. Miután mindent elintéztek újból vissza mentem a pályára. Megint elkezdtem előzni az ellenfeleimet és már elég jó helyen is álltam. Úgyhogy azt hittem, hogy innentől már sínen lesz minden, de úgy látszik az ember téved... 320 m/h sebességről a kanyar miatt lelassítottam 150-re és jó élesen bevettem a kanyart, de nem történt semmi baj sem, csak annyi hogy a Red Bull pilótája megelőzött... Nem baj majd újra behozom a lemaradásomat, gondoltam magamban. Ám amikor újra a rajtnál voltam éreztem, hogy valami nincs rendben... Javítottam még egy helyet. De mögöttem megcsúszik az egyik haas és meglök egy renaultot ami elemelkedik a földről és szinte teljesen ránk esik rám és egy másik versenyzőre, így az autónk egymáshoz tapad szinte és gördülünk egy nagy kört, majd a renault leválik tőlünk, de én nem tudom irányítani a kocsit és még teszek egy másfeles fordulatot és teljes erővel a gumi falba csapódok... De az egyik leszakadt gumi betöri a sisak rostélyomat és érzem, hogy az egyik letört szilánk megvágja a szemem feletti részt a szemöldökömnél. Érzem, hogy nagyon fáj a vállam, és azt is hogy emiatt majd jó pár futamot muszáj leszek kihagyni. Csalódottan és fájdalmasan pár perces kihagyás után beleszólok a rádióba.
-Guys I'm think I'm belding.(Srácok azt hiszem vérzek).-mondom ki nagy nehezen... Ezután csak annyit érzékeltem, hogy a pályamunkások felfordítják az autót és elnyel a sötétség...
Lia szemszöge:
A rajt után kicsivel látom, hogy az egyik Ferráris kocsi balesetet szenvedett a benne lévő pilótával. Amikor 360 fokos fordulatot tettek a kocsik akkor meglátom a kocsi számát és teljesen elfog a pánik, az én szerelmem kocsija az. Egyből rohanok is le, nem érdekel hogy oda nem mehetek be, én akkor is ott leszek vele. Látom, hogy épp a másik pilótát lekísérik a pályáról és a baleset miatt piros zászlóval megállítják a futamot és a pályamunkások már állítják is fel az autót..
-Kérem engedjen be oda. A párom balesetet szenvedett.-könyörgök az egyik biztonsági őrnek.
-Sajnálom, de oda nem mehet be.-rázza meg a fejét. De amint meglátom, hogy Adamet akkor szedik ki az összeroncsolt kocsiból akkor nem érdekel semmi elfutok az őr mellett az ő nevét kiabálva...
-Adam, Adam istenem.-potyognak a könnyeim megállás nélkül.
-Hölgyem oda nem mehet be.-jön utánam a kidobó.
-Adam, jól vagy?-már majdnem ott vagyok ahol ő, most rakják fel egy hordágyra és már készülnek is vinni az orvosiba.
-Lia.-nyögi ki nagy nehezen, biztos jól beverhette a fejét.
-Itt vagyok szerelmem.-fogom meg a kezét és utána megyek az orvosi szobába. Nem is tudtam, hogy ott fog eldőlni végleg a sorsunk... Tudtam én hogy a Spanyol nagydíj csak rosszat tett nekünk, azért voltak az álmok figyelmeztetés gyaránt, de azt nem tudtam hogy ennyire elfog cseszni mindent...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Száguldás és szerelem (Befejezett)
RomanceLia élete teljesen felborul amikor az utcán belebotlik szó szoros értelmében a híres autóversenyzőbe Adam Davids-be. A férfi sikeresen elkapja és emiatt a sajtó teljesen felpezsdül és máris elkezdődnek a találgatások. De a híres versenyzőt sem hagyj...