2 fejezet

1.8K 59 12
                                    

Reggel komótosan keltem ki az ágyból, úgy mint aki nem aludt egész éjjel. Bár mondjuk ez nem állt messze a valóságtól. Valamiért olyan érzésem volt mintha ma valamilyen rossz fog történni, aztán lehet, hogy csak a munkától paráztam. Igen, újra hétfő irány a munka, mindenki örömére... Ma is elkezdődött egy újabb hét. Mindig megfogadom, hogy ez a hét jobb lesz pozitívan fogok hozzá állni, de mindig rájövök a hét végére, hogy ezt úgysem fogom tudni betartani. Nem mintha annyira akarnám.  Amióta belebotlottam abba  a srácba, nem tudok másra gondolni csak ő rá. Vajon ő gondol rám? Vagy csak én rá? Nem keresett, bár mondjuk hogy is keresett volna, nem is adtam meg neki semmilyen elérhetőséget. Hát lehet hülye voltam, de már úgyis mindegy, sosem fogok vele újból találkozni. Gyorsan össze szedem magamat és elviselhető külsőt varázsolok magamra. És elindulok a munkahelyemre... Milyen jó hogy egy könyvkiadói cégnél dolgozok. Általában én szoktam átnézni a kéziratokat és én szoktam tárgyalni az ügyfelekkel, szeretem ezt csinálni. Bár ez nem változtat azon a tényen, hogy a főnököm egy fasz. Szó szoros értelmében... Az egyetemen is irodalmat tanultam, valahogy engem a könyvek jobban vonzanak, mint a gépek meg sminkcuccok. Pontosan nyolckor a helyemen ültem és az e heti beosztásokat nézegettem, miközben a kávémat kortyolgattam. A nap közepén a főnököm idegesen jött be az irodába engem keresve.

-Lia, mégis mikor szeretett volna nekünk arról beszámolni, hogy a címlapon pózol.-mutatja fel az újságot amin tényleg én vagyok látható azzal az idegennel akivel egymásba botlottunk.

-Uram én nem értem miről beszél, én nem is láttam ezeket, csak segített nekem, mert nagyon ügyetlen voltam.-nézek rá értetlenül.

-Akkor nézze meg jobban, és a munka idő végére az asztalomon legyenek a kéziratok.-és ezzel el is viharzott az irodából. A kezembe veszem a magazint és elkezdem olvasni az első bekezdést, amiben egy megdöbbentő hírre leszek figyelmes...

"A híres autóversenyző aki nem mellesleg minden nő álma, lehet hogy végre becsajozott? Eddig csomó lánnyal láthattuk már, de ilyen szituációban még nem. Megjegyezném, hogy egy lánnyal sem sétált el egy könyvesboltig és onnan búcsúzott el tőle.  Vajon ő lehet az új barátnő? Mert mint tudjuk tavaly szakított a híres modellel Mary Clarkkal. 

Vajon szerelmes a mi pilótánk aki idén  megnyerte az Ausztrál nagydíjat? Nemsokára Adam Davids személyesen fog választ adni minden kérdésünkre..."

Hát ez kész. Dobom le ezt a szennylapot az asztalomra és némítom le a telefonomat, mert vagy már ezerszer hívtak gondolom látták a mai újságot... De ez nem lehetett ő, hisz az képtelenség. De mégis olyan ismerős volt, istenem hogy nem vettem észre ezeket a hasonlóságokat? 

🏁🏁🏁

Sóhajtva dobom le magamat a székemre, most voltam bent a főnöknél és leadtam neki a kéziratokat. Morogva csak annyit bökött oda, hogy holnapra meg legyen kész az egyeztetés az ügyféllel, már ne haragudjon de én még mindig itt vagyok bent az irodában este fél hatkor a többiek meg fél négykor elmehettek. Hát ez kész. Mondom ez egy paraszt. És még reggel ez az újság is teljesen felzaklatott, egész nap ezen járt az agyam, alig tudtam oda figyelni a történetre amit olvastam, de amúgy a sztori jó volt illett a mai hangulatomhoz. Szinte kinyírtak benne mindenkit. Hatkor végre elhagytam az irodát és hazafelé vettem az irányt miközben bekapcsoltam a telefonomat. 89 hívás, 123 üzenet. Na jól elvagyunk, milyen népszerű lettem hirtelen... Először is a húgomat hívom vissza.

-Nővérkém végre, hogy vissza hívtál. Egész nap tűkön ülve vártam, hogy megmagyarázd ezt az egészet.-kezd bele izgatottan.

-Jaj Katie, dolgoztam. És én sem tudom, tudod amikor beszéltünk bele botlottam és elakart hívni kávézni én meg visszautasítottam. Ennyi az egész.-zárom le a témát.

-Várj, te visszautasítottad?-sipít bele a telefonba, mire én eltartom magamtól az eszközt, nehogy halláskárosodást szenvedjek.-Hát te kész őrült vagy.

-Te egy idegennel menjek kávézni? Na ne szórakozz már.-rázom meg a fejemet.

-Hát te ha már ez úgy néz ki, mint aki most szállt le az Olümposzról akkor ne haragudj de igen, elmennék vele.-kezdi el nekem magyarázni és én időközben meg is érkezek már nyitnám ki az ajtót amikor észreveszem, hogy valami van az ajtóm előtt.

-Figyelj, majd vissza hívlak.-nyomom ki. Majd guggolok le ahhoz a valamihez. Amikor kibontom a csomagolásból meglátom, hogy egy gyönyörű rózsacsokrot takar. Aminek a közepébe egy üdvözlő kártya van szúrva. Amin egy igazán furcsa szöveg állt...

"Ma is gyönyörűen néztél ki. 

Nem sokára találkozunk. 

A.D."

Száguldás és szerelem (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang