2 NUMARA

370 34 8
                                    

Büyük bir kum fırtınasının içinde ilerlerliyordum. Görünürde hiç bir şey yoktu. Kızıl bir sahra çölünde ilerliyor gibiydim.

Biraz daha ilerleyince karşıma bir tepecik çıktı.Üstünde bir şey vardı uzaktan ne olduğunu pek göremedim. Ama yakınlaşınca bir kapak olduğunu anladım.

Kapağı açtım. Aşağısı pek gözükmüyordu. Merdivenle iniş sağlanıyordu. Aşağıya indim. Etrafımı inceledikten sonra devamında ki küçük koridordan ilerleyince karşıma bir kapı çıktı.

Kapının kolu yoktu daha çok gemilerde ki gibi çevirmeli sistem vardı. Biraz güçlükle çevirdim ancak çok geçmeden açtım.

ileri teknoloji bulunan bir odaya çıktım. Arkası dönük bir insan vardı. Bir iki adım attıktan sonra arkasını döndü.

Karşımdaki kişi bendim. Kendimle yüzyüzeydim.

-Ama nasıl.

-Ama nasıl.

Beni taklit ediyordu.

-Sen kimsin neden benim gibi görünüyorsun.

-Sen kimsin neden benim gibi görünüyorsun.

Benimle aynı anda konuşuyordu. Artık sinirlenip

-Benimle dalga geçme kimsin söyle.

Diye bağırdım. Yüzündeki ifade değişmeden

-Ben senim.

Dedi.

-Nasıl yani.

-Ben senin içindeki bir parçanım. Ben senin o gördüğün silüetim. Aldığın nefes benim.

-Yok yok kesinlikle dalga geçmek için buradasın.

-Ben gayet ciddiyim.

-Pekala öyle olsun.

-Şimdi söylediklerimi iyi dinle.

-Kulaklarım sende.

-Yıldız beşlisi toplanıyor. Birbirinizi henüz tanımıyorsunuz ama yakında bir aile gibi olacaksınız.

-Nasıl bir araya geleceğiz.

-Pyroma'nın yardımıyla.

-Çözmem için yardımcı ol.

-Ben sana hep yardımcı oluyorum. Ama sen dinlemiyorsun. Pyroma'nın kendine has bir sistemi vardır. Duyguyla hareket eder.Eğer ki ona odaklanıp onu dinlersen duyabilirsin.

-Sanırım şimdi anladım.

-O zaman git ve pyromayı dinle.

Dedikten sonra Ayda beni dürterek uyandırdı. Parmakları kaburgalarıma saldırıyordu. İstemeyerek uyandım.

-Hayırdır neden uyandırıyorsun.

-Güzel bir kahvaltıyı kaçırmanı istemedim. Bu arada sayıklıyordun yine o rüyalardan birini mi gördün ?

-Evet onu gördüm. Ama bu sefer onu anladım.

-Ne söyledi.

-Dinlememi.

-Neyi.

-Pyromayı.

-Nasıl yani?

-Uzun hikaye boşver hadi kahvaltıya gidelim.

-Tamam ama en yakın zamanda anlatıyorsun ona göre.

-Tamam tamam yahu.Ne meraklısın.

-Öyleyimdir bilirsin.

SIFIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin