ÖNCELİKLE BU BÖLÜMÜN YAYIMLANMASINDA ÇOK BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. ANCAK KISMEN HAVALARIN GETİRDİĞİ YORGUNLUK VE HASTALIKLAR KISMENDE İLHAM PERİMİN TATİLE ÇIKIŞINDAN DOLAYI BİR TÜRLÜ BU BÖLÜMÜ BİTİREMEDİM. SİZİ TEMİN EDERİM Kİ BİR SONRAKİ BÖLÜMLERİN YAYIMLANMASI BU KADAR UZUN SÜRMEYECEK. HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. OYLAMA VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİNİZ. İYİ OKUMALAR.
29.01.2015
- Aydaaa
-Efendim ?
-2 numara kesinlikle Derin.
-Buna nasıl emin olabilirsin?
-Çünkü az önce Derin odaya girdiğinde 2. nokta büyüdü ve odadan çıkınca tekrar küçüldü. Aynı şekilde dün pyromaya odaklandığımda Derini görmüştüm.
-Bu kadar zamandır burnumuzun dibindeymiş yani.
-Aynen öyle.
-Peki şimdi ne yapmalıyız?
-Hiç bir fikrim yok eğer o da benim gibi pyromaya sahipse beni bulması an meselesi demektir.
-Bilemeyiz Doğa sen bir nedenden dolayı onu gördün.
-Evet ama ne yapacağımı bilmiyorum. Gerilim yaşamadan bu işi çözmem lazım. Kızı korkutabilirizde.
-Bir de o durum var.
-Maalesef.
-Ne yapman gerektiğini Pyromaya sorsan olmazmı?
-Deneyebilirim. Ama önce akşam yemeğine gitmemiz lazım.
-Hadi gidelim ben hazırım.Yavaş adımlarla sofraya doğru ilerliyorduk. Kızıl sakallı asi oğul adeta gözleriyle bana saldırıyordu. Her an saldıracakmış gibi bekleyen bir aslan karşımda oturuyordu. Her hareketinde bir öfke barındırıyordu. Hiç anlamıyorum onu kızdırmak için ne yapmış olabilirim ?
Usulca yemeğimi yiyordum. Çorbamı içerken tuz atmadığımı farkettim. Göz ucuyla sofrada tuzu aradım. Tuz Derinin hemen önünde duruyordu.
-Derin rica etsem tuzu uzatabilir misin?
-Tabiki.Demesine fırsat kalmadan kızıl sakallı tuzluğu büyük bir hızla kavrayıp tabağımın içine fırlattı. O anda bütün ev halkı sessizliğe büründü. Yaşlı adam kızıl sakallı oğluna keskin bir bakışla benimle gel işaretini verdi. Yaşlı adamı takip eden oğul arkasına dönüp önce bana gözlerini dikti sonra objektifi Derine çevirdi. O an bir kıskançlık kavramının içinde olduğumu anladım.
Bütün problem Derindi ama aslında bizimde bütün problemimiz şuanda Derin !
Yaşlı adam geri döndü fakat kızıl sakallı gelmemişti. İnsanlara buyrun devam edin işareti verdikten sonra yemek kaldığı yerden devam etti. Ancak benim iştahım kalmadı lokmaları ağzıma götürecek bile halim yok artık. Bu işin içinden çıkıp kurtulmak istiyorum. Ne kadar çok insan o kadar problem.
Aydaya küçük bir bakış atıp
-Müsaadenizle ben doydum.Diyerek odama doğru ilerledim. Yaşlı adamda peşimden sessizce geldi.
-Biraz konuşalım mı seninle ?
-Tabiki.
-Kusura bakma bu çocuk küçüklükten beri böyle asi ne yaparsam yapayım huyunu değiştiremiyorum. Heleki aşıksa.
-Anlayabiliyorum efendim.
-Kerem çadır kentten beri Derinden hoşlanıyor bunu farkettim. Hatta oradan kaçtığımız zaman bile kendini tehlikeye atıp onu kurtardı. Derinin ailesi devletin elinde. Bundan dolayı da Derin ona çok kızgın. Şimdi buraya sen gelince rakibi oldun yani bu davranışlarına şaşırmamak lazım. Senden ricam idare et zaten yakında gideceksiniz.
-Evet efendim elimden geldiğince idare ediyorum. Bu arada gitme konusunda sizden bir ricada bulunabilirmiyiz?
-Tabi dinliyorum.
-Bize ek süre verebilirmisiniz?
-Ne kadar?
-En az bir hafta.
-Kusura bakma size o kadar süre veremem. En fazla dört ya da beş gün. Buradaki insanları da düşünmeliyim.
-Anlayabiliyorum pekala o zaman sizden beş gün daha rica ediyorum.
-Kabul. Yalnız odanın kapısını kilitle benim deli oğlan beş gün daha burada olduğunuzu duyarsa uğrayacağı ilk yer burası olur.