ASRIN KORKUSUZ
Korkusuz ailesinin en büyük oğludur. Aynı zamanda mafyadır da. Herkes ondan korkar. Türkiye'nin en zengin ailesi onlardır. Kolejleri, üniversiteleri, holdingleri... vardır. Kız kardeşi Pırıl'a çok değer verir. Babasıyla beraber holding yönetiyor. Aynı zamanda da kendi üniversitelerinde öğretmenlik yapıyor. Sevgilisi şu an yok.
YALIM KORKUSUZKorkusuz ailesinin ikinci oğludur. O da bir mafyadır. Ve ondan da herkes korkar. Gerçi Korkusuz ailesinden herkes korkar. Eğitimini kendi isteğiyle Amerika'da tamamladı ve Türkiye'ye ailesinin yanına geri döndü. Bütün kızlar zengin ve yakışıklı olduğu için onun peşinden koşar. Ama daha çok, sırf zengin olduğu için kendine aşık etmeye çalışırlar. Yalım'da bu yüzden para da gözü olmayan bir kızın varlığına inanmıyor. Ona göre bütün kızlar zengin avcısıdır. Kız kardeşi Pırıl'a çok bağlıdır.
PIRIL KORKUSUZKorkusuz ailesinin tek kızlarıdır. Ama soyadının pek uyumlu olduğu söylenemez. Yani bir kız olarak korktuğu bir çok şey vardır elbette. Abilerini çok seviyor. Korkusuz ailesinin gözdesidir. Çok iyi bir kızdır. Armina'yı da çok sevmiştir. İyi olduğu kadar, çokta güzeldir. Güzelliğine diyecek yok.
LALİN KORKUSUZKorkusuz ailesinin hanımıdır. İsminin anlamını çok iyi bir şekilde taşıyan bir kadın. Yaşına göre genç duruyor. Ve de çok alımlı, güzel bir kadın. Güzel olduğu kadar, çokta merhametlidir. Tıpkı isminin anlamı gibi... Herkese, tabi kalbi iyilikle dolup taşanlara hep merhamet gösterir. Armina'ya gösterdiği gibi. Çocuklarının 3'ünü de çok sever. Hiç ayırmaz.
YİĞİT KORKUSUZ
Korkusuz ailesinin reisidir. Yaşından dolayı karizmatikliğini kaybetmemiştir. Tıpkı oğulları gibi o da yakışıklıdır. O da bir mafyadır. Hatta bütün mafyaların başı o'dur. Adı gibi çok güçlü bir adamdır. İsminin anlamı da zaten budur. Güçlü, Yürekli, Kahraman. Ve adını da layıkıyla taşıyan bir adamdır. Herkes ondan korkar. Ailesi dışındakilere karşı çok serttir. Hatta yeri geldiğinde ailesine karşı bile çok sert olabiliyor. Ama buna rağmen, çocuklarını ve karısını canından çok seviyor. Ailesi dışındakilere fazla sert olduğu halde Armina'ya karşı olmadı. Çünkü kalbinin temizliği uzaktan bile belli oluyor.
Peki ya, tıpkı adının anlamı gibi 'Kahraman' olup Armina'yı o bataklıktan kurtaracak mıdır? Armina isterse neden olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArYa (KİTAP OLDU)
ChickLitBu sefer ki çirkin olduğu kadar fakir bir kızın hikâyesi. O hem burslu, hem ezik, hem çirkin, hem de fakir bir kız. Ama bunlara rağmen bir kolej de burslu olarak okuyan bir kız. Fakir ve çirkin olduğu kadar dersleri de bir o kadar iyi. Okul 1.'si...