10. BÖLÜM 🍃

18.8K 859 323
                                    

MEDYA: Armina

😍😍😍

Başlamak için en uygun zamanı beklersen hiç başlamayabilirsin; şimdi başla, şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle başla.

🥀🥀🥀🥀🥀

ARMİNA'NIN AĞZINDAN

Sabah telefonumun çalmasıyla gözlerimi açmak zorunda kaldım. Saydıra saydıra elime alıp ekranına baktığımda arayanın Pırıl olduğunu görünce anında sustum. Bu sefer de ettiğim tüm bedduaları geri aldım. Allah'ım sen affet. İnşallah beddualarım tutmaz Allah'ım. Hepsini de geri alıyorum.

TEK DOSTUM Arıyor...

Hemen açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim."

"Günaydın canım." dediğinde gülümsemeye çalışarak, "günaydın." diye yanıt verdim.

"Yoldayım, seni almaya geliyorum."

"Neden ki?" diye sormam bir oldu.

"Bizimkiler seni kahvaltıya çağırıyor." Pırıl'ın da sesi sevinçli çıkmıştı.

"Peki tamam."

"Hadi sen hazırlanmaya başla. Görüşürüz." daha sonra da telefonu kapattık. Ama ben telefonun saatine baktığımda gözlerim kocaman açıldı. Oha yaaa. Saat daha 7. Bugün cumartesi, e haliyle okul da yok ve ben öğlene kadar uyumayı planlıyordum ama ya. Offf, offf.

Yataktan kalkıp evin küçük banyosuna girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya geri döndüm ve kıyafet seçmeye başladım. Altıma koyu mavi kot pantolon giydim. Bugün hava çok sıcaktı. Onun için üstüme de, siyah ince askılı giymeyi tercih ettim. Eteklerini de pantolonumun içine soktum. Boynuma da Lalin hanımın bana hediye ettiği kolyeyi taktım. Açık altın sarısı renginde zinciri vardı kolyenin. Ucunda da, çok güzel taşlarla işlenmiş kelebek motifi vardı. Bu kolyeye görür görmez aşık olmuştum. Gerçekten Lalin hanımın zevkleri çok iyiydi.

Armina'nın taktığı kolye

👇👇👇

Saçımı da tarayıp sol taraftan doğru ayırdım ve omzumdan yana doğru attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saçımı da tarayıp sol taraftan doğru ayırdım ve omzumdan yana doğru attım. Dudağıma açık pembe hafif tonlarda bir ruj sürdüm. Bu sefer rimel sürmemiştim. Zaten gözlerim mavi olduğu için çok güzel görünüyordu. Telefonuma mesaj gelince açıp baktım.

Gönderen: TEK DOSTUM

Kapıdayım. Bekliyorum canım.

ArYa (KİTAP OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin