1 YIL SONRA
"Şu parkta oturalım mı biraz?"
Pırıl'ı başımı sallayarak onayladım. Ve herhangi bir banka oturduk. Yürüyüş yapmaya çıkmıştık dışarı. O günden sonra aradan tam 1 yıl geçmişti. Ve bu 1 yılda da çok şey değişti. Mesela ben. Değişmiştim artık. Çok güzel bir kız olmuştum aynı Pırıl gibi. O da bu süreçte hep benim yanımda oldu. Beni hiç yalnız bırakmadı. Hâlâ da öyle. Biz çok iyi arkadaş, hatta dost olduk. Dediği gibi, gerçekten de beni değiştirmişti.
Artık eskisi gibi çubuk gibi, gözlüklü ve kısa boylu bir kız değilim. Tam tersi, 30 kilodan 55'e çıkmıştım. Bence bu tam ideal bir kilo. Gözlerimi çizdirdim. Artık gözlük takmıyordum. Boyum da uzadı. Boyum artık 1.73. Ve bunları ben tek başıma yapmadım. Pırıl ve ailesinin de çok yardımı oldu.
Onlar gerçekten çok iyiler. Bana çok yardım ettiler kızları gibi. Mesela Pırıl'ın en büyük abisi Asrın abi bana bazı diller öğretti. İngilizcem zaten okul sayesinde iyiydi. Ama Asrın abi bana Almanca öğretti. Ve beni kendi kardeşi gibi görüyor. Ben de ona 'abi' diye hitap ediyorum. Zaten bir abim olmasını hep istemişimdir. Asrın abi de, bu isteğimi yerine getirmiş oldu.
Asrın abinin küçüğü, Pırıl'ın da küçük abisi Yalım abi de çok yardımcı oldu. Bana dövüşmeyi öğretti babası Yiğit beyle birlikte. Artık onlar kadar iyi dövüşebiliyorum. Bana öğrettikleri zaman, Pırıl'a da öğrettiler. Zaten o dövüşmeyi bilmiyordu. Yapamayacağından, öğrenemeyeceğinden korkup öğrenmekte istemiyordu. Ama benim ısrarlarım sonucunda beraber öğrendik dövüş tekniklerini. İkimiz de iyiyiz bu konuda. Tabi ben daha iyiyim açıkçası, orası ayrı ama neyse.
Pırıl'ın annesi Lalin hanımında çok yardımı oldu bana. Kızıyla birlikte bana çok güzel kıyafetler aldılar. Artık ideal bir kiloya geldiğim için eski kıyafetlerim bana olmazdı doğal olarak. Ne kadar az olsun dediysem de, dinlemeyip bir sürü güzel ve pahalı kıyafetler aldılar bana. Pırıl bana araba kullanmayı da öğretti. Onun arabası vardı ama kullanmayı bildiği halde kullanmak istemiyordu. Çünkü o daha çok temiz havada yürümeyi seviyordu. Ama bana araba kullanmayı öğretti. Yalım abi de bana motor kullanmayı öğretti. Ama neredeyse bana hem araba hem de motor da alacaklardı. Zor ikna etmiştim almamaları için. Zaten yeterince bana yardım ettiler. Onlar bana fazla gelirdi.
Pırıl beni kendi arkadaşlarıyla da tanıştırmıştı. Ve sevgilisiyle de. Evet, bir de sevgilisi var onun. Hepsi de gerçekten çok iyiler. Bana çok iyi davrandılar mesela. Öyle diğerleri gibi küçümseyerek veya aşağılayarak bakmamışlardı. Pırıl'ın sadece bir tane arkadaşı tam olarak böyle ama onun haricinde diğerleri çok iyiler. Sevgilisi Pırıl'ı da çok seviyor gerçekten.
Lise de bitti. Ve ben üniversite sınavına girmedim. Önce değişmem gerekiyordu çünkü. Üniversitede de aynı muameleyi görmek istemiyordum. Onun için de sınava girmedim. Pırıl'da kendi kolejlerinde okuyordu ve onun da lisesi bitmişti. Ama o da sınava girmedi. Beni yalnız bırakmak istemiyordu çünkü. Ama bu, o sınava girmeyeceğimiz anlamına, ya da üniversiteye gitmeyeceğimiz anlamına da gelmiyor. Elbette üniversiteye gideceğiz. Hem de Pırıl'la aynı üniversiteye... Ama aynı üniversitede Meriç'te olacak. O da güzellik görsün bakalım. Doğal bir güzellik. Zamanında bana az çektirmemişti. Sürekli beni eziklemişti. Gözümün önünde başka kızlarla... Aklıma geldikçe sinirleniyorum. Bu sefer de o bana aşık olacak.
Dersleri o kadar da iyi değildi lisede. Ama kendi parasıyla üniversiteye kaydolabilir. Bu onun için çocuk oyuncağı olur hatta. Sonuçta zengin. Önce onun hangi üniversiteye gideceğini öğrenmeliyim. Zaten bu konuda da Yiğit beyin adamları bana yardım edecek. Araştırmaya başladılar bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArYa (KİTAP OLDU)
ChickLitBu sefer ki çirkin olduğu kadar fakir bir kızın hikâyesi. O hem burslu, hem ezik, hem çirkin, hem de fakir bir kız. Ama bunlara rağmen bir kolej de burslu olarak okuyan bir kız. Fakir ve çirkin olduğu kadar dersleri de bir o kadar iyi. Okul 1.'si...