2

14.8K 741 24
                                    

- Znam da kasnim – sednem preko puta mog rođaka.

- Nadam se da nećeš zakasniti na mom venčanju, ozbiljan sam, treba da mi daš burme.

- Neću. Šta je toliko hitno? – od jutros me zove.

- Pa . . . želim da otkažem kupovinu one kuće.

- Šališ se? Jedva sam pronašao vlasnika – on nije normalan.

- Ne šalim se i žao mi je što te maltretiram ali Keli i ja već imamo kuću.

- Pronašli ste drugu?

- Ne, dobili smo kuću, kao venčani poklon.

- Opa. Od koga?

Zaćutao je na kratko.

- Od Keline kume i najbolje prijateljice.

Ispravim se jer Kelina najbolja prijateljica je . . .

- Helena Dion je poklonila njenu porodićnu kuću Keli kao poklon za venčanje, jutros su prenele kuću.

Helena Dion.

- Helena je ovde?

- Došla je pre dva dana.

- Koliko dugo ostaje?

- Odlazi odmah nakon venčanja.

Svi imamo neke grehove na dušu, moj nosi ime te žene.

- Ona je kuma – palo mi je na pamet, zato mi Keli nikad nije rekla ko će biti kuma.

- Da, izvini Keli nije želela da ti kažem.

- U redu je.

- Želim da znam hoće li biti nezgodno?

- Zašto bi bilo?

- Edmonde ne želim probleme na svom venčanju.

- Neće ih biti.

- Zaista? Misliš da ne znam da je pratiš poput psa?

Izdahnem na nos i pogledam ga ozbiljno.

- Na pratim je samo se povremeno uverim da je dobro, uništio sam devojci život.

- Pretio si njenom šefu.

- Ima dosije, bivše radice su se žalile na seksualno uznemiravanje, samo sam mu skrenuo pažnju – namrštim se.

- Odlaziš jednom mesečno u San Francisko, u istom gradu u kom se ona preselila. Znam da ne želiš da govoriš puno o prošlosti ali ne želim da je uznemiravaš, ne želim da se oseća nelagodno, Keli je to veoma bitno a moja verenica je trudna.

- Roberte, Helenin i moj odnos te se ne tiče.

- Kakav odnos? Devojka ne želi da te vidi.

- A to ti je ona rekla?

- Ne, Keli. Zato drži se podalje od nje – upozorava me.

- Nikad se nisi mešao u to. Zašto sad?

- Upoznao sam devojku.

- I?

- Obožavam Keli ali Helena Dion je najlepša žena koju sam u životu video, samim tim sigurno će joj se udvarati na mom venčanju a kako si ti sklon da čačkaš po njenom životu i povremeno plašiš njene šefove i udvarače želim da ti skrenem pažnju.

- Misliš da idam naokolo i plašim ljude?

- Ne mislim, znam da si dobar čovek ali kad god iskrsne njeno ime ti postaneš neko drugi. Prošle su četiri godine a ti kao da si i dalje opsednut njom.

Cena izdajeWhere stories live. Discover now